Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384012/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090077277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Józefa Hallera 11
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525190540
1.5.8.) Numer faksu: 523315990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsswiecie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsswiecie.pl/ oraz https://opsswiecie.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ops_swiecie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczni
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-077de155-338d-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026636/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie przez Wykonawcę przygotowania, ugotowania i dostarczenia wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu, obejmującego: śniadanie wraz z napojem oraz obiadu: 2 razy w tygodniu tj. wtorki i czwartki I danie z pieczywem, 3 razy
w tygodniu: poniedziałki, środy i piątki II danie wraz z napojem.
2) Świadczenie usługi wyżywienia obejmuje grupę ok. 30 osób/miesięcznie przez okres od 01.08.2024r. do 30.06.2025r. (tj. 228 dni roboczych).
3) Zamawiający przewiduje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy na:
około 6840 gorących zestawów posiłków (przez zestaw posiłków rozumie się zestaw złożony ze śniadania wraz z napojem oraz obiad składający się z I dania z pieczywem lub II dania wraz
z napojem). tj. wyżywienie dla około 30 osób przez 228 dni roboczych.
4) Z tytułu ewentualnego zmniejszenia wielkości zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji.
5) Ostateczna ilość zestawów posiłków może ulec zmianie, w zależności od faktycznej liczby wydanych decyzji. Przewidywana liczba osób może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Zamawiający poda telefonicznie dokładną liczbę posiłków osób korzystających z usługi wyżywienia w danym dniu do wspólnie ustalonej godziny.
6) Zestawy Posiłków należy dostarczyć do Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2
w Świeciu:
godzina dostarczenia śniadania 8:00 - 8:30,
godzina dostarczenia obiadu 12:00 - 12:30.
7) Wykonawcy będzie przysługiwał zwrot kosztu za wyżywienie dla uczestników wyłącznie za faktycznie wydaną ilość zestawów posiłków, zgodnie ze wzorem obliczania wartości zamówienia.
8) Zestaw posiłków tj. Wyżywienie dla 1 uczestnika Dziennego Domu Pomocy za 1 dzień w danym dniu obejmuje:
a) Śniadanie – przykładowe menu: kawa, kawa zbożowa, kakao, herbata z cytryną, mleko, pieczywo mieszane, wędlina, ser, pasty, masło, jogurt, jajka, powidła, dżem, warzywa sezonowe itp.,
b) I danie obiadowe – zupa na wywarze mięsnym lub warzywnym z wkładką (w postaci mięsa lub wędliny) z pieczywem. Przykładowe menu: zupa kalafiorowa, szczawiowa, serowa, rosół
z makaronem, jarzynowa, pomidorowa z ryżem lub makaronem, barszcz ukraiński, żurek, pieczarkowa, ogórkowa, klopsowa, krem z dyni itp. Wędliny stanowiące wkładkę do zupy – wysokiej jakości parówki i kiełbasy zawierające min 90% mięsa. Pieczywo – chleb, bułki.
c) II danie obiadowe – przykładowe menu: danie mięsne lub rybne w zestawie z ziemniakami lub z zamiennikiem: kaszą lub ryżem lub makaronem, a także surówki; lub danie warzywne, zapiekanki, pierogi, pyzy, kopytka, naleśniki, itp. – dodatkowo kompot lub sok lub woda, napój owocowy, herbata itp.
9) Wykonawca w ramach świadczenia usługi może dostarczyć raz w tygodniu do Dziennego Domu Pomocy produkty spożywcze, które będą dostępne dla uczestników zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem. Zakres przewidywanych produktów:
Kawa parzona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna, herbata owocowa (różne smaki), mleko woda mineralna, soki owocowe i /lub warzywne, jogurty owocowe.
10) Wykonawca zastosuje zamienniki dla osób, które cierpią na alergię lub nie jedzą ryb, jajek, sera żółtego, wędliny, drobiu, mięsa itp., po uprzednim uzgodnieniu szczegółów z Zamawiającym. Dodatkowo po zgłoszeniu przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania posiłków do niezbędnych wymagań dietetycznych takich jak np.:
Dieta lekkostrawna, dieta cukrzycowa, dieta wątrobowa, dieta indywidualna zgodnie
z zaleceniami lekarza/dietetyka.
11) Jadłospis, zawierający informację na temat wartości kalorycznej posiłków oraz składowych poszczególnych potraw z wyszczególnionymi alergenami układany ma być przez Wykonawcę na okres 2 tygodni (od poniedziałku do piątku) i zatwierdzany przez osobę posiadającą uprawnienia dietetyka żywienia. Jadłospis będzie dostarczany w wersji drukowanej lub elektronicznej Zamawiającemu najpóźniej 3 dni robocze przed okresem jego obowiązywania do Kierownika Mieszkań Wspomaganych i Dziennego Domu Pomocy.
12) Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki z produktów zakupionych we własnym zakresie. Posiłki powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych, konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych.
13) Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
14) Wykonawca zapewnia, iż przygotowanie i dostarczenie wyżywienia dla uczestników będzie odbywało się z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa,
w szczególności dotyczących wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział
w realizacji usługi, miejscu przygotowania posiłków oraz środka transportu wykorzystywanego przy realizacji usługi.
15) Wykonawca ma obowiązek przestrzegania zasad higieny przy sporządzaniu i dostawie wyżywienia dla uczestników oraz utrzymania odpowiedniej temperatury posiłków, a także przewozu w przystosowanych do tego celu termosach/pojemnikach pojazdem dostosowanym do przewozu żywności.
16) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi żywienia zbiorowego zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie normami, a polegającej na przygotowaniu, wydaniu posiłku
o odpowiednio zbilansowanej wartości kalorycznej i odżywczej, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. z 2023 roku poz. 1448) o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
17) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę do 5-go dnia roboczego każdego miesiąca – następującego po miesiącu, w którym wykonana została usługa z wyjątkiem miesiąca grudzień 2024 roku oraz miesiąca czerwiec 2025 roku: Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia rachunku lub faktury za wykonaną usługę odpowiednio do
23 grudnia 2024 roku oraz do 27 czerwca 2025r. Załącznikiem do faktury będzie zestawienie liczbowe posiłków dowiezionych do Dziennego Domu Pomocy w danym miesiącu.
18) Wykonanie zadania przez Wykonawcę podlegać będzie kontroli ze strony Zamawiającego
w zakresie prawidłowości wykonania zadania w tym:
formy i warunków przygotowywania posiłków (gotowania),
jakości i różnorodności posiłków, walorów smakowych, estetyki i zgodności z jadłospisem,
prawidłowego rozliczenia wydawanych posiłków, zgodnie z zawartą umową a w szczególności do sposobu prowadzenia dokumentacji niezbędnej do rozliczania gorących posiłków (zestawienie liczbowe zamówionych posiłków w danym miesiącu, stanowiące załącznik nr 1 do wzoru umowy).
realizacji zamówienia w oparciu o przepisy ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia
w szczególności z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (HACCP).
19) W zakresie kontroli, Zamawiający:
będzie degustował wydawane posiłki oraz sprawdzał przestrzeganie zasad higieny przy sporządzaniu i dostawie posiłków,
będzie przeprowadzał ankiety i inne wywiady z osobami korzystającymi z posiłków,
sporządzi końcowy protokół z wizytacji, w którym Zamawiający dokona podsumowania poziomu i zakresu świadczonego przez Wykonawcę wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Pro Omnis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542866796
7.3.3) Ulica: ul. J. Rupniewskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-796
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203763,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Świeckiego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w Świeciu w oparciu o system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego
- Kompleksowe utrzymanie czystości wewnątrz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w Świeciu
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C Dąbrówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2025 roku.
- "Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2025 roku"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.