Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00398876/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa do Aresztu Śledczego w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy Tarnowskie Góry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 17a
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323927500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_tarnowskie_gory@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79b8d98a-53b4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Areszt Śledczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa do Aresztu Śledczego w Tarnowskich Górach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79b8d98a-53b4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/KW.2232.1.2023TZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 332370,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chleb pszenno-żytni krojony –paczkowany w worki foliowe z otworami , waga 1 szt. 0,40 kg-
Ilość 54000 kg
Chleb pszenno-żytni- o wadze 400 gram, mąka pszenna 70%,mąka żytnia 30%, krojony (grubość kromki 11-15 mm), nie spleśniały, paczkowany, w worki foliowe z otworami, odpowiednio wystudzony przed zafoliowaniem, etykietowany ( nazwa pieczywa, nazwa piekarni, waga pieczywa, termin przydatności do spożycia, który powinien wynosić co najmniej 3 doby)
Bułka wrocławska pszenna, krojona- paczkowana w worki foliowe z otworami , waga 1 szt. 0,40 kg –
Ilość 4800 kg
Bułka Wrocławska o wadze 400 gram, krojona (grubość kromki 11-15 mm), nie spleśniała, paczkowana, w worki foliowe z otworami, odpowiednio wystudzona przed zafoliowaniem, etykietowana ( nazwa pieczywa, nazwa piekarni, waga pieczywa, termin przydatności do spożycia, który powinien wynosić co najmniej 3 doby)
Chleb razowy ciemny krojony –paczkowany (foremka) w worki foliowe z otworami , waga 1 szt. 0,40 kg-
Ilość 1500 kg
Chleb razowy ciemny , podłużny, o wadze 400 gram, mąka razowa 70%,mąka pszenna 30%, krojony (grubość kromki 11-15 mm), nie spleśniały, paczkowany, w worki foliowe z otworami, odpowiednio wystudzony przed zafoliowaniem, etykietowany ( nazwa pieczywa, nazwa piekarni, waga pieczywa, termin przydatności do spożycia, który powinien wynosić co najmniej 3 doby)
Bułka tarta, opakowanie papierowe do 2 kg – ilość 100kg , termin przydatności do spożycia minimum 21dni od daty dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205670 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222272 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205670 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Jacek Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5770007360
7.3.3) Ulica: Kossów 7
7.3.4) Miejscowość: Radków
7.3.5) Kod pocztowy: 29-135
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-10 do 2024-10-09INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy pieczywa cz. I oraz ciast i ciastek -cz. II do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich, ryb wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy oraz artykułów spożywczych wykonywane do 30.11.2025 r.
- Sukcesywne dostawy pieczywa do AŚ w Częstochowie .
- dostawa pieczywa.
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.