eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług przewozów autokarowych osób dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozów autokarowych osób
dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8466460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radoslaw.jankowski@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozów autokarowych osób
dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-871eab76-417f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364262

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2538/AZ/262/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283531,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozów autokarowych osób, według potrzeb Zamawiającego, z uwzględnieniem wymienionych możliwości: przewóz studentów na ćwiczenia terenowe, przewóz członków organizacji studenckich, przewóz pracowników naukowych i doktorantów oraz uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczych.
2. Charakterystyka przewozów:
a) Przewozy studentów na ćwiczenia terenowe - najczęściej są to wyjazdy do 300 km od siedziby Zamawiającego, trwające od 1 do 3 dni;
b) Przewozy gości zagranicznych na trasie z lotniska do miejsca zakwaterowania;
c) Przewozy pracowników w ramach organizowanych akcji socjalnych – najczęściej wycieczki 1-dniowe;
d) Przewozy pracowników na uroczystości okolicznościowe;
e) Przewozy pracowników na wyjazdy integracyjne i szkoleniowe;
f) Przewozy uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczych na ćwiczenia praktyk zawodowych i wycieczki szkolne.
3. Zamawiający zastrzega, iż zamówienia będą realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebami Uczelni.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników wyjazdu zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie przewozu osób oraz pojazdami, które:
a) spełniają wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2022 poz. 655 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2022 poz. 180 ze zm.);
b) posiadają aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC, AC, NNW;
c) spełniają wszystkie wymogi bezpieczeństwa;
d) są prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do prowadzenia danego typu pojazdów.
5. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.:
a) autokarami z ilością miejsc (A1) od 12 do 20 osób (rok produkcji nie starszy niż 2014);
b) autokarami z ilością miejsc (A2) od 21 do 30 osób (rok produkcji nie starszy niż 2014);
c) autokarami z ilością miejsc (A3) od 31 do 50 osób (rok produkcji nie starszy niż 2014);
d) autokarami z ilością miejsc (A4) powyżej 50 osób (rok produkcji nie starszy niż 2014).
6. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia tj. kierowania autokarami, w liczbie niezbędnej do należytej realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnej ilości kierowców do obsługi każdego wyjazdu przy założeniu przestrzegania wymaganego ustawowo czasu pracy kierowców.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi posiadał ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2021 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2022 poz. 180 ze zm.).
8. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał ubezpieczenie pasażerów środków transportu od następstw nieszczęśliwych wypadków na poszczególne środki transportowe.
9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autokary:
a) sprawne technicznie, posiadające sprawną klimatyzację oraz nawiew grzewczy, w zależności od panującej temperatury;
b) wyposażone w system audio-video oraz system GPS;
c) posiadające fotele regulowane przynajmniej w dwóch płaszczyznach, przyciemniane szyby, przestrzeń bagażową;
d) posiadające toaletę dostępną na całej trasie, barek, lodówkę, jeżeli pozwalają na to parametry techniczne pojazdu;
e) posiadające przestrzeń bagażową nie mniejszą niż 10m3 z wyłączeniem autokarów w grupie A1 i A2.
10. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w trakcie realizacji wyjazdu, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego ich usunięcia.
11. W przypadku awarii technicznej pojazdu w czasie realizacji zamówienia, niedopuszczenia go przez policję lub inne organy do tego uprawnione do jazdy lub innej przeszkody uniemożliwiającej kontynuowanie podróży powstałej z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii lub przeszkody uniemożliwiającej kontynuowanie podróży w trybie natychmiastowym. W sytuacji kiedy Wykonawca nie jest w stanie usunąć awarii lub przeszkody uniemożliwiającej kontynuowanie podróży w trybie natychmiastowym, zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu (autokar) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych z SWZ, w czasie do 3 godzin od momentu stwierdzenia nieużyteczności środka transportu zamówienia lub innej przeszkody uniemożliwiającej kontynuowanie podróży. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
12. Jeżeli z powodu awarii technicznej pojazdu, niedopuszczenia go przez policję lub inne organy do tego uprawnione do jazdy lub innej przeszkody uniemożliwiającej kontynuowanie podróży powstałej z winy Wykonawcy, wystąpi konieczność odbycia noclegów na trasie, a zapewnienie zastępczego środka transportu nie jest możliwe w terminie określonym w ust. 11, koszty zakwaterowania i wyżywienia uczestników spowodowane wydłużeniem trasy, pokrywa Wykonawca.
13. Jeżeli w trakcie przewozu, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub jego kierowcy wystąpią opóźnienia, przerwy lub uniemożliwienie kontynuowania jazdy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zmiennika kierowcy w trybie natychmiastowym.
14. Jeżeli w trakcie przewozu, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub jego kierowcy wystąpią opóźnienia, przerwy lub uniemożliwienie kontynuowania jazdy, a zmiennik kierowcy również nie będzie dysponowany do jazdy, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia na własny koszt, w trybie natychmiastowym, innego kierowcy posiadającego stosowne uprawnienia, w czasie do 3 godzin od momentu zaistnienia zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie jazdy.
15. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za posiadanie wszelkich niezbędnych dokumentów służących do prawidłowej realizacji przewozów.
16. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o planowanym wyjeździe za pośrednictwem poczty e-mail na podstawie druku Zlecenie wykonania wyjazdu, stanowiącym załącznik do umowy. Czas niezbędny do przygotowania wyjazdu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Maksymalny dopuszczalny czas niezbędny do przygotowania wyjazdu to 5 dni roboczych, od pierwszego dnia następującego po dniu zgłoszenia wyjazdu (dokonanego do godziny 15:00 dnia poprzedzającego) do dnia poprzedzającego datę wyjazdu.
17. Ostateczna ilość wyjazdów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto, nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Ostateczna wartość zakupionych przez Zamawiającego wyjazdów może być jednak niższa od maksymalnej wartości brutto umowy, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu roszczenie o zapłatę różnicy. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 70% wartości brutto umowy.
18. Kategorie przewozów zostały szczegółowo określone w treści Załącznika nr 5 (formularz cenowy) oraz Załącznika nr 1 (projekt umowy).
19. Ceny dla przedstawionych powyżej przewozów, muszą być tak skalkulowane, aby jednoznacznie obejmowały wszelkie koszty, w tym:
a) wynajem autokaru;
b) podstawienia autokaru do siedziby Zamawiającego;
c) koszt zaangażowania kolejnego kierowcy;
d) koszt pobytu kierowców (nocleg oraz wyżywienie);
e) opłaty za parkingi, przejazdy autostradami itp.
20. Zarówno do obsługi przewozów ryczałtowych jak i przewozów krajowych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy autokarów zawierających określoną liczbę miejsc w przedziałach:
a) A1 – od 12 do 20 miejsc;
b) A2 – od 21 do 30 miejsc;
c) A3 – od 31 do 50 miejsc;
d) A4 – powyżej 50 miejsc.
21. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wszyscy pracownicy, którzy są zatrudniani bezpośrednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, którzy będą wykonywać czynności związane bezpośrednio z realizacją zamówienia (tj. kierowcy) byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320 ze zm.). Każda godzina wykonywanej usługi przez każdego pracownika Wykonawcy lub Podwykonawcy powinna być realizowana w ramach umowy o pracę. Sposób weryfikacji zatrudnienia takich osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ (Załącznik nr 1 - projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266081,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288555,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266081,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europa Bus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Numer REGON: 368161873

7.3.3) Ulica: ul. Krotowskiego 16a/1

7.3.4) Miejscowość: Mosina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266081,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.