eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszęcinBudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp, nie mniejszej jak 49,6 kWp, na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp, nie mniejszej jak 49,6 kWp, na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150027362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sobieskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343524525

1.5.8.) Numer faksu: 343576259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koszecin.katowice.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-koszecin/zamowienia-publiczne2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp, nie mniejszej jak 49,6 kWp, na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-710e8ae7-40e9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00231170/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku biurowym Nadleśnictwa Koszęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 274643,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe pod nazwą: „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp, nie mniejszej niż 49,6 kWp, na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym” – na dachach budynków gospodarczych (nieruchomościach), stanowiących własność Zamawiającego, zlokalizowanych w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 1 na dz.ewid.1381/701 oraz 2778/705 obręb ewidencyjny KOSZĘCIN. Roboty będą realizowane zgodnie z projektem budowlanym, STWiOR, przedmiarem robót oraz opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów.
Przedmiot zamówienia obejmuje zainstalowanie paneli fotowoltaicznych przeznaczonych do wytwarzania energii elektrycznej, o łącznej mocy znamionowej do 50 kWp. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 124 szt. monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych o mocy 400 Wp każdy, połączonych szeregowo za pomocą przewodów solarnych. Panele fotowoltaiczne będą montowane na aluminiowych konstrukcjach wsporczych na dachu budynku biurowo-gospodarczego (48 szt.), gospodarczo-garażowego (28 szt.), garażu (24 szt.) oraz wiacie drewnianej (24 szt.) kotwionych do elementów nośnych więźby dachowej lub układanych bezpośrednio na połaci dachowej, dociążonych obciążnikami betonowymi. Wysokość konstrukcji wsporczej łącznie z panelami nie może przekraczać 3,0 metrów ponad połać dachu. Zaprojektowano 3-fazowe falowniki (inwertery) o mocach na wyjściu 2 x 20 kVA oraz 1 x 15 kVA, – przekształcające napięcie stałe z modułów fotowoltaicznych na napięcie przemienne sieciowe o częstotliwości 50 Hz..
Dla projektowanych instalacji, wymagane jest również m.in.:
- zapewnienie ochrony odgromowej, poprzez dostosowanie istniejącej instalacji odgromowej do wymogów ochrony elektrowni fotowoltaicznych,
- zastosowanie środków chroniących przez ewentualnymi przepięciami,
- zapewnienie ochrony p. pożarowej,
- Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie przyłącza oraz linii kablowej w ziemi, pomiędzy budyniem garażowo-gospodarczym, a budynkiem biurowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty złożone w postępowaniu zostały odrzucone przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP, ze względu na niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia. Wykonawcy złożyli formularze ofertowe bez wymaganego w dokumentacji postępowania – pkt 13.7. lit a SWZ kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z opisem w pkt 15.4. i kolejnych SWZ.
Mając na względzie powyższe należy uznać, iż odrzucenie ww. ofert w pełni uzasadnia decyzję Zamawiającego o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.