Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZP/014/25Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/014/25Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eb587b1-e017-40f5-9f67-f7a0dd6ce28a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073927/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja i rozbudowa oświetlenia wraz z rozbudową systemu wi-fi w DS. Atol
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uep3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platfromazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uep
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zp@ue.poznan.pl, adres strony internetowej: https://ue.poznan.pl/pl/(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platfromazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uep
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zp@ue.poznan.pl, adres strony internetowej: https://ue.poznan.pl/pl/(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego zostały opisane w SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek RODO został opisany w II rozdziale SWZ(ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/014/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol (ul. Andrzejewskiego 11/17) w zakresach:
Zakres nr 1: oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych, pokojach mieszkalnych, pomieszczeniach sanitarnych, pomieszczeniach administracyjnych i pomocniczych wraz z malowaniem sufitów,
Zakres nr 2: instalacji okablowania strukturalnego dla urządzeń WiFi oraz innych urządzeń LAN zasilanych przez PoE,
Zakres nr 3: malowania korytarzy.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest modernizacja, rozbudowa i wymiana oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego oraz zasilania/sterowania do nich oraz instalacji okablowania strukturalnego między innymi do urządzeń WiFi we wszystkich pomieszczeniach w budynku domu studenckiego Atol, oprócz pomieszczeń wyłączonych z poszczególnych zakresów prac, zgodnie z projektem wykonawczym: „Modernizacja i rozbudowa oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z rozbudową instalacji strukturalnej w domu studenckim Atol.”
Wykonawca jest odpowiedzialny za majątek znajdujący się w pomieszczeniach, w których prowadzi prace.
Zamawiający oświadcza, że wyłącza zapisy wskazane w pkt.2 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST-2 budowa i rozbudowa systemu okablowania strukturalnego) w zakresie wymogu udzielenia przez producenta jednolitej i spójnej gwarancji systemowej na minimum 25 lat obejmującej wszystkie elementy pasywne toru transmisyjnego. Pozostałe wymogi określone w pkt. 2 ppkt 1-12 pozostają aktualne.
Zamawiający oświadcza, że wyłącza zapisy wskazane w pkt.6 (wymagania dotyczące gwarancji) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST-2 budowa i rozbudowa systemu okablowania strukturalnego).
Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa wymagań uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o przychodzie w obszarze objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe ( za 2022 rok, 2023 rok, 2024 rok) – a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres w wysokości 500 000,00 zł brutto złotych
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykazanie wykonania w okresie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia obejmujące roboty budowlano - instalacyjne o wartości min. 700.000,00 zł brutto każde (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy),
b) Wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia dotyczące instalacji certyfikowanego przez producenta systemu okablowania strukturalnego obejmującego co najmniej 50 przyłączy każde zamówienie za kwotę co najmniej 60 000 zł brutto każde, (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy),
c) Niezależnie od warunków zawartych w lit. a) i lit. b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował i skierował do realizacji przedmiotu zamówienia zespół minimum 7 osób, w skład którego wchodzą co najmniej:
-osobę pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą doświadczenie związane z prowadzeniem:
• co najmniej jednego zamówienia dotyczącego instalacji systemu okablowania strukturalnego o wartość co najmniej 80 000,00 złotych brutto każde,
• co najmniej jednego zamówienia dotyczącego instalacji elektrycznych i teletechnicznych o wartości co najmniej 160 000,00 brutto każde.
Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca funkcję kierownika robót była obecna w miejscu prowadzenia prac, zawsze gdy są prowadzone prace.
Zamawiający zaakceptuje spełnienie wymagania określonego dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót ww. punktach także w przypadku gdy Wykonawca wykaże realizację jednej inwestycji obejmującej łącznie ww. wymagania wskazane dla kierownika projektu.
- co najmniej dwóch instalatorów posiadających uprawnienia z Grupy G1 do montażu urządzeń elektrycznych oraz wykonywania pomiarów elektrycznych w zakresie Eksploatacji w tym jednego w zakresie do Eksploatacji i Dozoru,
- co najmniej dwóch instalatorów zajmujących się okablowaniem strukturalnym,
- co najmniej dwóch pracowników do wykonywania prac ogólnobudowlanych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla oferowanego asortymentu w załączniku Formularz Specyfikacji Technicznej – Załączniku 1A do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla oferowanego asortymentu w załączniku Formularz Specyfikacji Technicznej – Załączniku 1A do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w załączniku nr 10 do projektowanych postanowień umowy SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-13 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-13 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-11
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 - etap 3, część dydaktyczna i zaplecze sportowe
- ZP/014/25Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.