eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbrosławiceRozbudowa sieci energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice nr 2



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2

1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 666 44 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a4a6383-22a0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071872/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zbrosławice w sołectwach: Zbrosławice, Kamieniec, Szałsza, Ziemięcice, Łubie, Czekanów, Wieszowa, Księzy Las, Miedary, Ptakowice..

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Budowa oświetlenia boiska w Łubiu ul. Pyskowicka – ul. 1 Maja.
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia boiska w Łubiu przy skrzyżowaniu ul. Pyskowickiej z ul. 1 Maja na działkach o nr 26 i 205/17. Nowobudowane oświetlenie podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia do zestawu złączowo-pomiarowego na istniejącym słupie sieci napowietrznej. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową YAKKs 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy oświetleniowe LED 245 W o barwie 4000K. Oprawy zabudować na typowych, stalowych, ocynkowanych poprzeczkach zamontowanych na stalowych, ocynkowanych masztach o wysokości 14 m. Maszty montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilości 8 szt.
2) Montaż masztów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych o wysokości 14 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 8 szt.
3) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 31 szt.
4) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 500 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 213000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 - Budowa oświetlenia terenu rekreacyjnego w Wieszowie przy ul. Powstańców.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich zgód, decyzji, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych będących przedmiotem projektowania, w tym ostatecznej i prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych – formuła zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno– użytkowego.
Poprzez teren rekreacyjny przy ul. Powstańców w Wieszowie rozumie się teren placu zabaw wraz z terenem boiska.
Planuje się oświetlenie placu zabaw za pomocą 6 latarni oświetleniowych (na jednym słupie wskazanym przewiduje się dwie oprawy). Wymagane oświetlenie natężenie oświetlenia na poziomie min. 7,5 lx. Latarnie należy zasilić kablem ziemnym NA2XY-J 4X35 z projektowanej dwuobwodowej szafki oświetlenia ulicznego zasilonej ze złącza pomiarowego. Szafkę wyposażyć w astronomiczny dwukanałowy zegar sterujący.
Wykonanie oświetlenia boiska sportowego przewiduje się poprzez ustawienie 6 masztów z zamontowanymi na nich oprawami-naświetlaczami. Moc i ilość oświetlaczy winna zapewnić wymagane średnie natężenie oświetlenia na poziomie 7,5 lx. Sposób zasilania dobrać w zależności od rodzaju zaprojektowanych opraw oświetleniowych (kompleksowo kablem ziemnym NA2XJ 4X35 lub kablami YKSY 8X2,5). Sterowanie oświetleniem zaprojektować jako świecące tylko po ręcznym załączeniu z ograniczonym czasem świecenia np. nie dłużej niż 4-5 godzi. Należy również przewidzieć możliwość uruchomienia częściowego oświetlenia boiska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 241463,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413157,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUMEN Grzegorz Hadaś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5761092449

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 8

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389596,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Polska Sp. Z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8971873574

7.3.3) Ulica: ul. T. Kościuszki 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-037

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.