Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374246/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00384857/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00387117/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA OGÓLNEGO PRODUKCJI DRÄGER
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 64 68 207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jczerbniak@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dcb37c2-2e35-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA OGÓLNEGO PRODUKCJI DRÄGER2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dcb37c2-2e35-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374246
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 126/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akcesoria do aparatu do znieczulania pacjenta – wg załączonej listy
1. Akcesoria kompatybilne z aparatem do znieczulania pacjenta Perseus A500 firmy Dräger będącym w posiadaniu Zamawiającego
2. Pułapka wodna, do modułu SCIO, pułapka wyposażona w port typu LuerLock, do połączenia z drenem pomiarowy oraz w dwie membrany hydrofobowe typu PTFE o grubości 0,2 µm, pułapka zabezpiecza moduł przed wilgocią i pozwala na uzyskanie miarodajnych wyników pomiaru – 180 szt.
3. Przewód EKG typu Monolead, 3-odprowadzeniowy, w standardzie UE, złącze 6-kanałowre, 1-pinowe, dł. min. 4 m. – 15 szt.
4. Przewód przedłużajacy do kabla EKG w standardzie UE, złącze 6-kanałowre, 1-pinowe, wejście 6 kanałowe 1-pinowe dł. min. 2 m. – 15 szt.
5. Przewód pośredni do SpO2, dł. min. 3 m, łączący czujnik w technologii Masimo LNCS z modułem typu Masimo Rainbow – 15 szt.
6. Czujnik do pomiaru saturacji w technologii Masimo LNCS, na palec, dla dorosłych, kompatybilny z posiadanymi przez Zamawiającego monitorami – 15 szt.
7. Czujnik na rękę, dla dorosłych, do pomiaru transmisji nerwowo-miesniowej (poziom zwiotczenia mięści), kompatybilny z urzadzeniem typu TofScan będącym w posiadaniu Zamawiającego – 15 szt.
8. Akcesoria wielorazowego użytku z wyłączeniem pułapki wodnej (poz. 2)
Wymagania dodatkowe
9. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności (dołączyć do oferty)
10.Gwarancja min. 3 miesiące dla poz. 1 i 3-8, z wyłączeniem pułapki wodnej (poz. 2) (3 miesiące – 0 pkt, 6 miesięcy – 5 pkt, 12 miesięcy i więcej – 10 pkt)
11. Dostawa do 2 tygodni od daty złożenia zamówienia przez Pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
12. Czas trwania umowy 24 miesiące
13. Sukcesywne dostawy w okresie trwania umowy
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości zamówienia
15. Kryteria oceny: 90% najniższa cena, 10% czas trwania gwarancji dla poz. 1 i 3-8, z wyłączeniem pułapki wodnej (poz. 2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215907,3 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215907,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215907,3 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dräger Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090518586
7.3.3) Ulica: Posag 7 Panien 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215907,3 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku
- Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku - powtórka
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych II
- Modernizacja posiadanego systemu planowania brachyterapii w zakresie sprzętowym i programowym
- Dostawa pasów magnetycznych do przymusu bezpośredniego dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.