Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375308/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Radecznica w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21
1.5.2.) Miejscowość: Radecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl;sekretariat@gminaradecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Radecznica w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c6ab23b-2ed3-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021533/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Radecznica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 202583,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112037,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.:„Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Radecznica w roku szkolnym 2024/2025”
1. Trasy przejazdu:
1)Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Zamościu ul. Śląska 45A
a) z miejscowości Zakłodzie, – 2 dzieci,
b) z miejscowości Gorajec-Zastawie, - 1 dziecko,
2)Zespół Niepublicznych Szkół Specjalnych „Krok za Krokiem” w Zamościu ul. Peowiaków 6a
1) z miejscowości Gaj Gruszczański 1 dziecko,
2) z miejscowości Wólka Czarnostocka,1 dziecko
3)Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Zamościu ul. Gen. Orlicz Dreszera 14 z miejscowości Zaporze 2 dzieci
2. Liczba kursów dziennie – 2:
1) Dojazd do szkół i placówek oświatowych w godz. 640-800
2) Powrót do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych.
3. Długość trasy dziennego przejazdu wynosi szacunkowo 114 km
4. Dowóz będzie się odbywał 5 dni w tygodniu, od Poniedziałku do Piątku. Szacunkowa liczba dni to 187.
5.Wykonawca zapewnia opiekuna podczas trwania przewozu. Opiekunem może być osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych oraz niekarana za przestępstwo popełnione umyślnie.
6. Wykonawca zobowiązany jest do :
1) podstawienia środka transportu odpowiedniego do wykonania przewozu dzieci
a) sprawnego technicznie, (wymagany do wglądu na żądanie Zamawiającego jeden z dokumentów potwierdzających: karta pojazdu lub dowód rejestracyjny z odpowiednim wpisem lub homologacją dopuszczonego do ruchu),
b) czystego,
c) w okresie jesienno-zimowym ogrzewanego (ogrzewanie niezależne od pracy silnika);
d) ze sprawną klimatyzacją i nawiewami.
2) wykonywania przewozu na wyznaczonej trasie, zgodnie z umówionymi godzinami,
3) poddania się kontroli właściwych służb Zamawiającego w zakresie objętym niniejszą umową,
4) podstawienia samochodu zastępczego w razie wystąpienia awarii któregokolwiek samochodu wożącego dzieci lub innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi. Podstawienie pojazdu zastępczego musi nastąpić w czasie do 60 minut od momentu wystąpienia awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę pojazdu. O okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria) Wykonawca zawiadamia Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego
Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110754,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110754,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835
7.3.3) Ulica: OSKARA KOLBERGA 9
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110754,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RADECZNICA
więcej: przetargi RADECZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.