eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadlinkiPoprawa efektywności energetycznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Sadlinki

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552757510

1.5.8.) Numer faksu: 552757580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-455b99d3-2ed4-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-455b99d3-2ed4-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007955/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa efektywności energetycznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375040

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
• Docieplenie ścian budynku szkoły i łącznika styropianem gr. 10cm EPS Fasada
U=0.031 W/m2K,
• Wykonanie warstwy siatki wraz z tynkiem mineralnym baranek gr. 2mm na ścianach
sali gimnastycznej,
• Malowanie tynków mineralnych całej szkoły wraz z łącznikiem i salą gimnastyczną,
• Malowanie elewacji z okładzin z blachy warstwowej na Sali gimnastycznej,
• Tynk żywiczny na cokole budynku wraz z wykonaniem warstwy siatki,
• Remont schodów betonowych (naprawa betonu, gruntowanie, malowanie farbą
schodów betonowych),
• Uszczelnienie profili stalowych między okiennych na Sali gimnastycznej poprzez
wpuszczenie do środka profilu piany,
• Wymiana zwodów instalacji odgromowej na elewacji wraz z pochowaniem jej w
rurkach oraz montaż drzwiczek rewizyjnych systemowych,
• Wymiana części rur spustowych na rury z blachy powlekanej fi 150mm,
• Malowanie rur spustowych,
• Malowanie dwukrotne krat stalowych, balustrad, drzwiczek na elewacji,
• Malowanie dwukrotne belek drewnianych i stalowych okapu dachu,
• Naprawa dachu w miejscu przejścia komina spalinowego,
• Uszczelnienie elewacji przy kominie spalinowym okrągłym,
• Skucie istniejących schodów z płytek ceramicznych i wykonanie nowych schodów z
kostki betonowej koloru grafitowego,
• Wymiana istniejącej opaski z płytek chodnikowych na opaskę z kostki betonowej gr.
6cm na podbudowie z chudego betonu gr. 10cm,
• Naprawa dachu papowego nad łącznikiem z wykonaniem pokrycia membraną PCV
oraz wymiana obróbek blacharskich na blachę powlekaną,
• Wykonanie odwodnienia rur spustowych od strony drogi wojewódzkiej z
podłączeniem do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej – zgodnie z rys. PZT,
• Wymiana okien dachowych połaciowych o wymiarach 78x118 – 10szt, 114x140-
3szt, okna trzyszybowe, wraz z obróbką na gotowo od zewnątrz oraz od środka
budynku,
• Wymiana 25 szt. okien 237x210cm w budynku szkoły U=0.9W/m2K, kolor biały -
układ stolarki okiennej jak istniejącej, w każdym oknie należy zamontować
nawietrzak higrosterowalny, wraz z obrobieniem od środka na gotowo,
• Wymiana podokienników betonowych na podokienniki z konglomeratu, kolor biały,
gr. 2cm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1378000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1452274,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1378000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369426990

7.3.3) Ulica: Rogówko 6A

7.3.4) Miejscowość: Rogówko

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1378000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.