Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00408040/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie – artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych i jednorazowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002681398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825672324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopskrasnystaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchniMiejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie – artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych i jednorazowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4ab0a1b-538c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000347/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka POmocy Społecznej w Krasnymstawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408040/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.I.2201.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4672,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 - Artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych:czosnek granulowany - 1 kg szt. 1;
przyprawa do gulaszu (w tym m.in.: papryka łagodna mielona 15%, cebula 13%, sól jodowana, koncentrat pomidorowy suszony 7,1%, koncentrat soku z cebuli, czosnek mielony 0.9%, kminek, majeranek) - 1 kg szt. 1;
galaretka - 1kg (w tym m.in.: cukier, żelatyna spożywcza wieprzowa, kwasek cytrynowy) szt. 25;
koncentrat pomidorowy 30% - 0,9 kg szt. 25;
makaron świderek 100% durum – 2 kg szt. 24;
makaron nitka 100% durum – 2 kg szt. 12;
przyprawa do zup w płynie – 1 l szt. 6;
rosół z kury pasta (w tym m.in.: tłuszcz kurzy 5%, mięso kurze 1,5%, cebula, olej słonecznikowy, korzeń selera, kurkuma, pieprz biały, koncentraty soków z marchwi, cebuli, ekstrakty drożdżowe, wyciąg z rozmarynu) – 1 kg szt. 4;
sos grzybowy – 1 kg szt. 1;
sos boloński (w tym.m.in.: koncentrat pomidorowy 36%, cebula 6,3%, czosnek, papryka, sok z buraka czerwonego suszony, tymianek, rozmaryn, oregano, majeranek) - 1kg szt. 2;
zupa ogonowa (w tym m.in.: suszone warzywa: papryka słodka, marchew, seler, pieprz czarny, mięso wołowe) – 1 kg szt. 2;
rosół wołowy (w tym m.in.: ekstrakt mięsa wołowego, suszone warzywa) – 1 kg szt. 1;
oregano - 0,2 kg szt. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 1457,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II - Artykuły spożywcze suche w opakowaniach jednorazowych:smalec kostka – 200 g szt. 100;
bułka tarta – 0,5 kg szt. 50;
cukier kryształ kg 60;
chrzan (korzeń chrzanu min. 71%) – 300 g szt. 3;
groch łupany – 0,5 kg szt. 40;
jajko ( L) szt. 800;
kawa inka szt. 5;
ryż długoziarnisty – 1 kg szt. 40;
kasza jęczmienna – 1 kg kg 30;
kasza gryczana – 1 kg kg 20;
kukurydza konserwowa – 400 ml szt. 20;
kwasek cytrynowy – 20 g szt. 40;
liść laurowy – 6 g szt. 20;
majonez (w tym m.in.: żółtka jaja 6%, ocet, musztarda, cukier, sól, przyprawy) – 700 ml szt. 6;
ogórek konserwowy – 0,9 l szt. 40;
mąka pszenna typ 500 – 1 kg kg 60;
musztarda sarepska – 200 g szt. 6;
olej rzepakowy – 1 l szt. 40;
pieprz czarny mielony 15 g szt. 30;
pieprz ziołowy- 30 g szt. 20;
sól kuchenna -1 kg kg 50;
majeranek – 16 g szt. 10;
sok-syrop – 500 ml szt. 60;
przyprawa warzywna do potraw (w tym m.in.: warzywa suszone min. 15,5%, marchew, pasternak, ziemniak, cebula, natka pietruszki, korzeń selera, por, kapusta, korzeń pietruszki, pomidor, czosnek, papryka, czosnek, papryka słodka, pieprz czarny) - 200 g szt. 70;
ziele angielskie – 15 g szt. 20;
herbata granulowana – 100 g szt. 5;
susz owocowy – 100 g szt. 30;
kisiel owocowy – 40 g szt. 210;
groszek konserwowy puszka - 400 ml szt. 6;
grzyby suszone – 20 g szt. 40;
szczaw w słoiku - 0.9 l szt. 6;
sos sałatkowy koperkowy (w tym m.in.: liść kopru, cebula, gorczyca, szczypiorek, bazylia oregano, kurkuma, pieprz biały) - 8 g szt. 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 3214,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2550,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2550,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2550,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2550,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5290,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5290,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5290,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5290,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- "Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie"(21.2024.)
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 32 w Bytomiu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Józefa Tischnera w Ligocie w 2025 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.