Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00436235/01 - Wynik z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie – artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych i jednorazowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002681398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825672324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopskrasnystaw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie – artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych i jednorazowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4ab0a1b-538c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000347/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka POmocy Społecznej w Krasnymstawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Na stronie https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/ znajduje się Instrukcja dla Wykonawców
zawierająca: informacje ogólne, informacje dot. sposobu i formy złożenia oferty oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z
Wykonawcami,
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy
znajdują się w zakładce „Pomoc" na stronie internetowej pod adresem: https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/ .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 16
SWZ – zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej na stronie profilu nabywcy https://umkrasnystaw.zetopzp.pl/.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344z późn. zm.).
W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi się o kontakt z Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej ZETO Sp. z o.o. pod nr tel.: Pomoc uzyskasz pod numerami telefonu: 81 718 42 27, 81 718 42 77, 691 958 325 oraz mailowo hd@zeto.lublin.pl i https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/#/help.
Zgodnie z § 11 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a. Wymagania techniczne wymagane po stronie Zleceniodawcy:
• Urządzenie posiadające przeglądarkę internetową w najnowszej dostępnej wersji:
o Google Chrome
o Mozilla Firefox
o Microsoft Edge
• Urządzenie posiadające co najmniej 2GB pamięci operacyjnej;
• Urządzenie posiadające monitor o rozdzielczości minimalnej 1024x768px;
• Konto poczty elektronicznej;
• Dostęp do Internetu;
b. Wymagania wymagane po stronie podmiotów biorących udział w postępowaniu na platformie:
• Dowolne urządzenie posiadające przeglądarkę internetową w najnowszej dostępnej wersji:
o Google Chrome
o Mozilla Firefox
o Microsoft Edge
• Konto poczty elektronicznej
• Dostęp do Internetu
• Kwalifikowany podpis elektroniczny
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w ROZPORZĄDZENIU PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452 z późn. zm.) oraz ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415 z późn. zm.).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, który reprezentuje Dyrektor.
Z administratorem danych osobowych można się kontaktować za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem j/w, telefonicznie pod numerem 82 576 23 23 lub przy pomocy poczty e-mail: poczta@mopskrasnystaw.pl , adres: ul. Piłsudskiego 9 22-300 Krasnystaw.
Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych tel.: 82 576 23 24 z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@mopskrasnystaw.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie – artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych i jednorazowych
– w
trybie podstawowym.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu ustawę Pzp,
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego,
Niezależnie od postanowień powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą
przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na
podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są
przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.I.2201.1.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 - Artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych:
czosnek granulowany - 1 kg szt. 1;
przyprawa do gulaszu (w tym m.in.: papryka łagodna mielona 15%, cebula 13%, sól jodowana, koncentrat pomidorowy suszony 7,1%, koncentrat soku z cebuli, czosnek mielony 0.9%, kminek, majeranek) - 1 kg szt. 1;
galaretka - 1kg (w tym m.in.: cukier, żelatyna spożywcza wieprzowa, kwasek cytrynowy) szt. 25;
koncentrat pomidorowy 30% - 0,9 kg szt. 25;
makaron świderek 100% durum – 2 kg szt. 24;
makaron nitka 100% durum – 2 kg szt. 12;
przyprawa do zup w płynie – 1 l szt. 6;
rosół z kury pasta (w tym m.in.: tłuszcz kurzy 5%, mięso kurze 1,5%, cebula, olej słonecznikowy, korzeń selera, kurkuma, pieprz biały, koncentraty soków z marchwi, cebuli, ekstrakty drożdżowe, wyciąg z rozmarynu) – 1 kg szt. 4;
sos grzybowy – 1 kg szt. 1;
sos boloński (w tym.m.in.: koncentrat pomidorowy 36%, cebula 6,3%, czosnek, papryka, sok z buraka czerwonego suszony, tymianek, rozmaryn, oregano, majeranek) - 1kg szt. 2;
zupa ogonowa (w tym m.in.: suszone warzywa: papryka słodka, marchew, seler, pieprz czarny, mięso wołowe) – 1 kg szt. 2;
rosół wołowy (w tym m.in.: ekstrakt mięsa wołowego, suszone warzywa) – 1 kg szt. 1;
oregano - 0,2 kg szt. 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami
oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60%
2. Czas dostawy towaru 40%
Razem 100%
Kryterium CENA [C]
CENA – 60%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
NAJNIŻSZA CENA ZE WSZYSTKICH
C = ------------------------------------------------- x 60 = ILOŚĆ PUNKTÓW
CENA OFERTY BADANEJ
Kryterium CZAS dostawy TOWARU (T)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium Czas dostawy towaru.
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę czasu dostawy towaru do zmawiającego może uzyskać od 5 do 40 pkt.
Zamawiający uznaje za korzystny CZAS DOSTAWY TOWARU: godziny 7:00-09:00 w dniach pracy kuchni.
Wskazane godziny dostawy w tym przedziale będzie skutkowało przyznaniem 40 pkt w ramach kryterium CZAS DOSTAWY
TOWARU:
a) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 1 godzin od wskazanego czasu – 30 pkt
b) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 2 godzin od wskazanego czasu – 20 pkt
c) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 3 godzin od wskazanego czasu – 10 pkt
d) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 4 godzin od wskazanego czasu – 5 pkt
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów czas dostawy towaru (maks.40)
Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
Łączna ocena punktowa (Ł) oferty zostanie obliczona według formuły Ł = C + T
Gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Czas dostawy towaru”.
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilości punktów przyznanych w kryterium „CZAS DOSTAWY TOWARU”.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób określony powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II - Artykuły spożywcze suche w opakowaniach jednorazowych:
smalec kostka – 200 g szt. 100;
bułka tarta – 0,5 kg szt. 50;
cukier kryształ kg 60;
chrzan (korzeń chrzanu min. 71%) – 300 g szt. 3;
groch łupany – 0,5 kg szt. 40;
jajko ( L) szt. 800;
kawa inka szt. 5;
ryż długoziarnisty – 1 kg szt. 40;
kasza jęczmienna – 1 kg kg 30;
kasza gryczana – 1 kg kg 20;
kukurydza konserwowa – 400 ml szt. 20;
kwasek cytrynowy – 20 g szt. 40;
liść laurowy – 6 g szt. 20;
majonez (w tym m.in.: żółtka jaja 6%, ocet, musztarda, cukier, sól, przyprawy) – 700 ml szt. 6;
ogórek konserwowy – 0,9 l szt. 40;
mąka pszenna typ 500 – 1 kg kg 60;
musztarda sarepska – 200 g szt. 6;
olej rzepakowy – 1 l szt. 40;
pieprz czarny mielony 15 g szt. 30;
pieprz ziołowy- 30 g szt. 20;
sól kuchenna -1 kg kg 50;
majeranek – 16 g szt. 10;
sok-syrop – 500 ml szt. 60;
przyprawa warzywna do potraw (w tym m.in.: warzywa suszone min. 15,5%, marchew, pasternak, ziemniak, cebula, natka pietruszki, korzeń selera, por, kapusta, korzeń pietruszki, pomidor, czosnek, papryka, czosnek, papryka słodka, pieprz czarny) - 200 g szt. 70;
ziele angielskie – 15 g szt. 20;
herbata granulowana – 100 g szt. 5;
susz owocowy – 100 g szt. 30;
kisiel owocowy – 40 g szt. 210;
groszek konserwowy puszka - 400 ml szt. 6;
grzyby suszone – 20 g szt. 40;
szczaw w słoiku - 0.9 l szt. 6;
sos sałatkowy koperkowy (w tym m.in.: liść kopru, cebula, gorczyca, szczypiorek, bazylia oregano, kurkuma, pieprz biały) - 8 g szt. 10.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami
oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60%
2. Czas dostawy towaru 40%
Razem 100%
Kryterium CENA [C]
CENA – 60%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
NAJNIŻSZA CENA ZE WSZYSTKICH
C = ------------------------------------------------- x 60 = ILOŚĆ PUNKTÓW
CENA OFERTY BADANEJ
Kryterium CZAS dostawy TOWARU (T)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium Czas dostawy towaru.
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę czasu dostawy towaru do zmawiającego może uzyskać od 5 do 40 pkt.
Zamawiający uznaje za korzystny CZAS DOSTAWY TOWARU: godziny 7:00-09:00 w dniach pracy kuchni.
Wskazane godziny dostawy w tym przedziale będzie skutkowało przyznaniem 40 pkt w ramach kryterium CZAS DOSTAWY
TOWARU:
a) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 1 godzin od wskazanego czasu – 30 pkt
b) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 2 godzin od wskazanego czasu – 20 pkt
c) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 3 godzin od wskazanego czasu – 10 pkt
d) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 4 godzin od wskazanego czasu – 5 pkt
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów czas dostawy towaru (maks.40)
Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
Łączna ocena punktowa (Ł) oferty zostanie obliczona według formuły Ł = C + T
Gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Czas dostawy towaru”.
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilości punktów przyznanych w kryterium „CZAS DOSTAWY TOWARU”.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób określony powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kompletna oferta zawiera:- Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy - specyfikacja dostaw wg wzoru stanowiącego załączniki od nr 1A - 1F do SWZ.
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust.1 ustawy Pzp). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia na dzień składania ofert.
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu
wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów [Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia dokumentów - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – potwierdzających umocowania do jego
reprezentowania jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.]
Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie
wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
a. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania.
b. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem (liderem).
c. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
d. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
e. wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 tony z zabudową otwartą.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.