eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa kalendarzy na 2024 r. na potrzeby Biura i Zarządu NFOŚiGW



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kalendarzy na 2024 r. na potrzeby Biura
i Zarządu NFOŚiGW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfosigw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-373cf27f-4001-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kalendarzy na 2024 r. na potrzeby Biura
i Zarządu NFOŚiGW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-373cf27f-4001-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095439/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa kalendarzy na 2024 r. na potrzeby Biura i Zarządu NFOŚiGW.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POIiŚ 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361346

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AOOZ/27/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kalendarze książkowe A5. W Części 1 przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kalendarza książkowego A5 do druku, projekt okładki, w tym łamanie i korekta treści wkładki tematycznej, indywidualny projekt kalendarium, druk oraz konfekcjonowanie w opakowania zbiorcze i dostawa do siedziby Zamawiającego, nakład – 1 000 egzemplarzy kalendarzy książkowych A5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 7.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kalendarze książkowe A4. W Części 2 przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kalendarza książkowego A4 do druku, projekt okładki, łamanie i korekta treści wkładki tematycznej, indywidualny projekt kalendarium, druk oraz konfekcjonowanie w pojedyncze opakowania i opakowania zbiorcze, dostawa do siedziby Zamawiającego, nakład - 500 egzemplarzy kalendarzy książkowych A4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 7.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Kalendarze ścienne trójdzielne. W Części 3 przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kalendarza ściennego trójdzielnego do druku, w tym projekt, druk oraz konfekcjonowanie w pojedyncze opakowania, opakowania zbiorcze i dostawa do siedziby Zamawiającego, nakład - 1 000 egzemplarzy kalendarzy ściennych trójdzielnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 7.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone (pozostałe w postępowaniu) oferty podlegają odrzuceniu.

Pierwotnie wybraną jako oferta najkorzystniejsza była oferta nr 2, złożona przez Wykonawcę: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET, Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg, ponieważ uzyskała najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej, dokonanej zgodnie ze sposobem oceny określonym w SWZ.
(informacja przekazana wszystkim Wykonawcom i zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 26.09.2023 r.)
W odpowiedzi na prośbę o dopełnienie formalności po wyborze oferty najkorzystniejszej, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca przesłał pismo (za pośrednictwem Platformy e-zamówienia), podpisane przez osobę uprawnioną, iż odstępuje od podpisania umowy.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W związku z powyższym, Komisja Przetargowa, na podstawie art. 263 ustawy Pzp, dokonała ponownego badania i oceny ofert pozostałych w postępowaniu.
W wyniku oceny stwierdzono, że :
- zgodnie z wcześniej przeprowadzonym badaniem i oceną ofert, oferta złożona przez Wykonawcę – Agencja Reklamowa „KSR” s.c. Aneta Kuch, Joanna Sójecka, ul. Perkuna 54/41, 04-180 Warszawa (oferta nr 7) podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp,
- jedyną, ważną ofertą jest oferta nr 4, złożona przez Wykonawcę Zapol Sobczyk Sp.k., Aleja Piastów 42, 71-062 Szczecin.
W związku z powyższym Wykonawca Zapol Sobczyk Sp.k, został wezwany do złożenia dokumentów podmiotowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Jednocześnie, zwrócono się do wykonawcy o wyrażenie zgody na wybór jego oferty, jako najkorzystniejszej, po upływie terminu związania ofertą.
W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przesłał pismo (za pośrednictwem Platformy
e-zamówienia), podpisane przez osobę uprawnioną, iż „rezygnuje z dalszego udziału
w przedmiotowym postępowaniu”.
Na podstawie art. 226 ust.1 pkt 13 oferta podlega zatem odrzuceniu, ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.

Reasumując, przedmiotowe postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.