Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00361346/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00436761/01 - Wynik z dnia 2023-10-10
- 2023/BZP 00445272/01 - Wynik z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kalendarzy na 2024 r. na potrzeby Biura
i Zarządu NFOŚiGW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfosigw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-373cf27f-4001-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kalendarzy na 2024 r. na potrzeby Biurai Zarządu NFOŚiGW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-373cf27f-4001-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095439/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa kalendarzy na 2024 r. na potrzeby Biura i Zarządu NFOŚiGW.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIiŚ 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AOOZ/27/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kalendarze książkowe A5. W Części 1 przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kalendarza książkowego A5 do druku, projekt okładki, w tym łamanie i korekta treści wkładki tematycznej, indywidualny projekt kalendarium, druk oraz konfekcjonowanie w opakowania zbiorcze i dostawa do siedziby Zamawiającego, nakład – 1 000 egzemplarzy kalendarzy książkowych A5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 7.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kalendarze książkowe A4. W Części 2 przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kalendarza książkowego A4 do druku, projekt okładki, łamanie i korekta treści wkładki tematycznej, indywidualny projekt kalendarium, druk oraz konfekcjonowanie w pojedyncze opakowania i opakowania zbiorcze, dostawa do siedziby Zamawiającego, nakład - 500 egzemplarzy kalendarzy książkowych A4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 7.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Kalendarze ścienne trójdzielne. W Części 3 przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kalendarza ściennego trójdzielnego do druku, w tym projekt, druk oraz konfekcjonowanie w pojedyncze opakowania, opakowania zbiorcze i dostawa do siedziby Zamawiającego, nakład - 1 000 egzemplarzy kalendarzy ściennych trójdzielnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 7.3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone (pozostałe w postępowaniu) oferty podlegają odrzuceniu.
Ofertą pierwotnie wybraną, jako najkorzystniejsza, była oferta nr 4, złożona przez Wykonawcę: Zapol Sobczyk Sp.k., Aleja Piastów 42, 71-062 Szczecin, ponieważ uzyskała najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej, dokonanej zgodnie ze sposobem oceny określonym w SWZ. (Informacja o wyborze przekazana została wszystkim Wykonawcom i zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 29.09.2023 r.)
W odpowiedzi na otrzymaną informację o wyborze oferty najkorzystniejszej, Wykonawca Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa poinformował „iż rezygnuje z dalszego udziału w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy”.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W związku z powyższym, Komisja Przetargowa, na podstawie art. 263 ustawy Pzp, dokonała ponownego badania i oceny ofert pozostałych w postępowaniu.
W wyniku oceny stwierdzono, że :
- zgodnie z wcześniej przeprowadzonym badaniem i oceną ofert, oferta złożona przez Wykonawcę – Agencja Reklamowa „KSR” s.c. Aneta Kuch, Joanna Sójecka, ul. Perkuna 54/41, 04-180 Warszawa (oferta nr 7) podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp,
- jedyną, ważną ofertą jest oferta nr 2, złożona przez Wykonawcę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET, Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg.
Na podstawie art. 252 ust. 2 w zw. z art. 263 ustawy Pzp, Wykonawca PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET został wezwany do wyrażenia pisemnej zgody na wybór jego oferty w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ upłynął już termin związania ofertą.
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust.1 pkt 13 oferta Wykonawcy PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET podlega odrzuceniu, ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
Reasumując, przedmiotowe postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone, pozostałe w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek w miękkiej oprawie, cz. 1.
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- Usługa przygotowania i drukowania broszur oraz ulotek w ramach operacji pn.: "Kompendium wiedzy dla rolnika"
- "Usługa druku książek - 4 części"
- Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach operacji pn. ,,Upowszechnianie informacji o PS WPR 2023-2027 w województwie łódzkim'', wpisanej do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.