Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437125/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-10
- 2023/BZP 00494403/01 - Wynik z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wraz z montażem Systemu Kontroli Dostępu w holu głównym
na parterze budynku biurowego przy ul. Gen. H. Dąbrowskiego 23 w Katowicach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240305185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grabowa 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-172
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sznslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/sznkat/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami znajdującymi się w zasobie województwa śląskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wraz z montażem Systemu Kontroli Dostępu w holu głównym
na parterze budynku biurowego przy ul. Gen. H. Dąbrowskiego 23 w Katowicach”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68fa4010-6741-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069930/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 „Dostawa wraz z montażem Systemu Kontroli Dostępu w holu głównym na parterze budynku biurowego przy ul. Gen. H. Dąbrowskiego 23 w Katowicach”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Tp.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie przewiduje wykonanie Systemu Kontroli Dostępu w ww. holu wejściowym
na parterze budynku biurowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę, montaż oraz uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (zwanego dalszej części SKD) wraz z obsługą gwarancyjną w okresie gwarancji i utrzymaniem systemu w budynku, w którym swoją siedzibę ma Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. Przeglądy serwisowe przeprowadzane będą zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń. Projekt Systemu Kontroli Dostępu musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego i Użytkownika.
Zakres zamówienia przewiduje instalację bramek kontroli dostępu służących do kontroli ruchu osobowego w miejscach strzeżonych i kontrolowanych. Bramki wchodzące w skład SKD muszą zapewniać możliwość pracy w różnych trybach oraz zdolność automatycznego opadania ramienia lub zwolnienia blokady w razie awarii prądu.
System kontroli dostępu musi zapewniać pełną dwustronną kontrolę nad nadzorowanymi przejściami oraz mieć zapewnione zasilanie awaryjne dla urządzeń podczas zaniku napięcia zasilania 230V. Wszystkie elementy systemu muszą pochodzić od jednego producenta. Kontrolery dodatkowo muszą być połączone i zarządzane przez zainstalowaną centralę rozszerzającą funkcjonalność istniejącego systemu kontroli dostępu.
Dla obiektu przewidziano system kontroli dostępu dla 6 przejść (bramki sensoryczne), 2 przejścia dla osób poruszających się na wózkach (bramki uchylne), 2 przejścia przy ladzie recepcyjnej (bramki uchylne) oraz 4 przejścia na podwyższeni (bramki uchylne), dwustronny
z obsługą kart zbliżeniowych, również tych będących już na wyposażeniu Zamawiającego i Użytkownika.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie - wykonał 2 (dwie) dostawy obejmujące montaż i uruchomienie
bramek kontroli dostępu o wartości nie mniejszej niż 300 00,00 zł brutto
(słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
załącznik nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury szkolnej sieci LAN w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
więcej: Okablowanie sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.