Og³oszenie z dnia 2023-10-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00328625/01 - Og³oszenie z dnia 2023-07-27
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Dobudowa d¼wigu osobowego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Andrychowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338429952
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.andrychow.eu1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dobudowa d¼wigu osobowego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Andrychowie”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b4a7559-2c5a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00437035
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063390/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Dobudowa d¼wigu osobowego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Andrychowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00328625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.26.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dobudowa d¼wigu osobowego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Andrychowie.
5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
5.2.1 Roboty konstrukcyjne, tj.:
5.2.1.1 roboty ziemne - wykopy, przekopy, wywóz nadmiaru ziemi
5.2.1.2 wykonanie fundamentu
5.2.1.3 wykonanie ¿elbetowego szybu d¼wigu
5.2.1.4 wykonanie dachu i obróbek blacharskich,
5.2.1.5 wykonanie otworów przej¶ciowych w istniej±cym budynku szko³y,
5.2.1.6 dostawa i monta¿ d¼wigu osobowego,
5.2.1.7 docieplenie ¶cian zewnêtrznych szybu,
5.2.2 Budowa kanalizacji deszczowej, tj.:
5.2.2.1 roboty demonta¿owe,
5.2.2.2 roboty ziemne
5.2.2.3 roboty monta¿owe,
5.2.2.4 wykonanie kanalizacji deszczowe,
5.2.3 Wykonanie drena¿u opaskowego,
5.2.4 Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej,
5.2.5 Inne prace i roboty niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, w tym :
5.2.5.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejêtego terenu budowy na czas robót,
5.2.5.2 organizacjê zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy,
5.2.5.3 organizacjê doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
5.2.5.4 wykonanie pe³nej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót (gdy wymagane),
5.2.5.5 wykonanie dokumentacji fotograficznej z ka¿dego etapu realizacji przedmiotu zamówienia,
5.2.5.6 bie¿±cy wywóz materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy,
5.2.5.7 przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych ,
5.2.5.8 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uleg³ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
5.3 Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót.
5.4 Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.
5.5 Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i wiedz± techniczn±, okre¶lonymi m.in. ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zmian.) przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, w³a¶ciwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.6 Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one uzyskanie parametrów jako¶ciowych i cech u¿ytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów uwiarygadniaj±cych te materia³y w celu udowodnienia, ¿e oferowane parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe s± równowa¿nie lub lepsze od z³o¿onych w dokumentacji. Udowodnienie, ¿e zastosowane materia³y, przedmioty lub towary maj± parametry równe lub lepsze ni¿ materia³y, przedmioty lub towary powo³ane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty zwi±zane z wykazaniem równowa¿no¶ci rozwi±zañ ponosi Wykonawca.
5.7 W razie rozbie¿no¶ci w dokumentacji technicznej nale¿y przyj±æ parametry techniczne materia³ów izolacyjnych wskazane w Audycie energetycznym.
5.8 Wykonawca przed przekazaniem terenu budowy przedstawi Dyrekcji szko³y sposób zabezpieczenie terenu robót budowlanych na poszczególnych etapach robót do akceptacji w celu zapewnienia szkole funkcjonowania podczas roku szkolnego. Wszelkie zabezpieczenia obiektu w trakcie robót budowlanych musz± uwzglêdniaæ bezpieczeñstwo u¿ytkowników budynku w szczególno¶ci uczniów.
5.9 Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych elementów zamówienia.
5.10 Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podzia³u: podzia³ zamówienia na czê¶ci grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi, potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.
5.11 Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) tj.: prace fizyczne na terenie budowy obejmuj±ce: wykonanie robót budowlanych i wykoñczeniowych.
5.12 Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejsz±, zobowi±zany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracê we w³asnym przedsiêbiorstwie lub przez Podwykonawcê osób wykonuj±cych roboty okre¶lone w pkt 5.11.
5.13 Wykonawca zobowi±zany jest do przedk³adania Zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie w wyznaczonym w wezwaniu terminie nastêpuj±cych dowodów potwierdzaj±cych spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 5.11. czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
5.13.1 o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do sk³adania o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
5.13.2 o¶wiadczenia zatrudnionych pracowników zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika,
5.13.3 po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, zakres obowi±zków i wymiar etatu musz± byæ mo¿liwe do zidentyfikowania,
5.13.4 za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy,
5.13.5 po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE .
5.14 Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia w/w osób na ka¿dym etapie realizacji umowy.
5.15 W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiaj±cego, na zasadach wskazanych powy¿ej, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³acenia Zamawiaj±cemu kary umownej, w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy.
5.16 W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
5.18 Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 60 miesiêcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdzia³u 19 pkt 19.1 niniejszej SWZ. Je¿eli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy ni¿ 60 miesiêcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych z edukacj± i badaniami
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 427322,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 675206,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427322,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Us³ugowo-Produkcyjno-Handlowe „OTECH” Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008095649
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO US£UGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO US£UGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 427322,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-298.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.