eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomRemont lokalu mieszkalnego socjalnego przy ul. Wa³owej 12/8 w Bytomiu



Og³oszenie z dnia 2023-10-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont lokalu mieszkalnego socjalnego przy ul. Wa³owej 12/8 w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 5325013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.bm.bytom.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokalu mieszkalnego socjalnego przy ul. Wa³owej 12/8 w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-07f3c26b-6764-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00437052

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00040998/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Remont lokali z przeznaczeniem na najem socjalny

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bm-bytom.logintrade.net/zapytania_email,143236,4454ca3ac3021ca5021ebeabebe84b3c.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie drog± elektroniczn± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj.:
a) Platformy przetargowej pod adresem
https://bm-bytom.logintrade.net/zapytania_email,143236,4454ca3ac3021ca5021ebeabebe84b3c.html
b) poczty elektronicznej – zamowienia@bm.bytom.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej dostêpnym pod adresem: https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
2. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na platformie.
4. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem platformy jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@bm.bytom.pl.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania
i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przes³anych plików: .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych s± Bytomskie Mieszkania z siedzib± przy ul. Armii Krajowej 54b, 41-909 Bytom, reprezentowane przez Dyrektora;
b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, tel. 32 532-50-00, e-mail: odo@bm.bytom.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objêtego SWZ;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona bêdzie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w lit. c powy¿ej, a po tym czasie przez okres okre¶lony przepisami obowi±zuj±cego prawa;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-TP1-46/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego przeznaczonego na najem socjalny. Zakresy robót ogólnobudowlanych, malarskich, ok³adzinowych ¶cian i pod³óg, posadzkowych, instalacyjnych.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Za³±cznik nr 1.2. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
3. Zamawiaj±cy zamieszcza w Internecie dokumentacjê fotograficzn± obecnego stanu lokali mieszkalnych, która stanowi Za³±cznik nr 1.3. do SWZ:
https://drive.google.com/file/d/1PATel3vUAxJ3YUR7jbUO7JNu4C3v0QwI/view?usp=sharing
4. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ Zamawiaj±cemu na wykonany przedmiot zamówienia
co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru koñcowego robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia.
Gwarancjê Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Za³±cznik nr 3a do SWZ). Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wyd³u¿enie okresu gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert K2 (patrz pkt XVI SWZ).
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ:
a) formularz oferty (Za³±cznik nr 3a do SWZ);
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt VII.1 SWZ (o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Za³±cznik nr 3b do SWZ;
c) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, je¶li ofertê sk³ada osoba prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± lub podmiot wpisany do ww. rejestrów.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, o którym mowa w pkt 7 lit. c powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
oraz je¿eli dotyczy
d) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców – o¶wiadczenie, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Za³±cznik Nr 3c do SWZ);
e) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt VII. 3 SWZ, w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie;
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
f) pe³nomocnictwo do dzia³ania w imieniu Wykonawcy, je¿eli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inn± osobê ni¿ upowa¿nion± z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w lit. c powy¿ej;
g) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
UWAGA: Pe³nomocnictwa, o których mowa w lit. f i g powy¿ej, przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 500,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego VeloBank S.A. Oddzia³ w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: „wadium – DZP-TP1-46/2023 "Remont lokalu mieszkalnego socjalnego przy ul. Wa³owej 12/8 w Bytomiu”

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie (konsorcja, spó³ki cywilne).
2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegaæ siê bêd± Wykonawcy wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (powy¿sze nie dotyczy spó³ki cywilnej, je¿eli Wykonawcy do oferty do³±cz± umowê spó³ki, z której wynikaæ bêdzie pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
3. W zakresie nieuregulowanym w SWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy zawarto w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 2 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy nale¿y dope³niæ formalno¶ci, które zosta³y wskazane w Rozdziale XVII SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-26 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bm-bytom.logintrade.net/zapytania_email,142107,5a77e0830bf5293fcbec8d343c1ebef9.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1) Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wyd³u¿enie okresu gwarancji do 60 miesiêcy (patrz kryterium oceny ofert).
2) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawców, wobec których zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pk1-6) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.