Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00375706/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Animator czasu wolnego z kursem pierwszej pomocy oraz egzaminem końcowym” dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, „EFS II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl; zampub@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Animator czasu wolnego z kursem pierwszej pomocy oraz egzaminem końcowym” dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, „EFS II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b11d16be-43ad-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przeprowadzenie szkoleń i kursow dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szkoly II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375706/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Animator czasu wolnego” dla 30 uczniów / uczennic oraz 1 nauczyciela kształcenia zawodowego.Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Powinien zostać przepr.y w formie stacjonarnej. W przypadku gdy sytuacja epidemiologiczna w momencie realizacji nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym, Zam.dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu online, w zakresie na jaki forma kursu na to pozwala.Kurs powinien obejmować przyg.teoretyczne i praktyczne z zakresu animacji, kurs z pierwszej pomocy oraz egzamin końcowy. Zadaniem kursu jest zainspirowanie uczestników do rozwoju i podjęcia aktywności z dziedziny animacji czasu wolnego z różnymi grupami wiekowymi oraz wzbogacenie o nowe kwalifikacje pożądane na współczesnym rynku pracy. Liczba uczestników ogółem –31,Liczba grup ogółem – 4,Liczba osób w grupie: minimum 6, maksimum 9,Liczba godzin/grupę – 16,Liczba godzin ogółem – 64,godzina = godzina zegarowa,Ter. realizacji: od daty podpisania umowy do 16.06.2023 r., Kurs dla 31 uczestników zostanie przeprowadzony dla 4 grup zajęciowych (trzy 8-osobowe oraz 1 grupa 7-osobowa).Zam. dopuszcza możliwość zmian liczebności grup w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość ucz. i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 4 grupy obejmujące 31 osób. Przy czym Zam. zapewnia, iż min. liczba osób w jednej grupie wynosi 6 osób, a mak. dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 9 osób.I Zam. wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zajęcia powinny się odbywać:• od poniedziałku do soboty, • dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj:- Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych • w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 • w siedzibie Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych ul. Chopina 11 2. Zakres kursu powinien obejmować warsztat i techniki pracy animatora czasu wolnego, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie uzyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy, jak również rozwój zawodowy. Zakres powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny • Etyka zawodu i sylwetka zawodowa animatora czasu wolnego,• Funkcje animacji,• Formy pracy animatora• Praca z mikrofonem, • Metody i tech.stosowane przez animatora pod kątem różnych grup wiekowych, między innymi• Praktyczne gry i zabawy (integracyjne, taneczne dla różnych grup wiekowych, z mikrofonem – zabawy i improwizacja) • Animacje dla dzieci - dni tematyczne,• Organizowanie night show • Międzynarodowe tańce i zabawy animacyjne dla dzieci i dorosłych• Organizowanie zajęć sportowych,• Aqua aerobic – organizacja zajęć,• Zajęcia animacyjne z rekwizytami, • Atrakcje dodatkowe – malowanie twarzy, modelowanie figurek balonowych,• Zabawy z chustą KLANZY.• Bezpiecz. podczas zabawy, w tym KURS PIERWSZEJ POMOCY zakończony certyfikatem. Celem szkolenia jest pozyskanie i uzupełnienie wiedzy oraz umiejętności z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom dorosłym i dzieciom. Min.zakres kursu pierwszej pomocy: zapoznanie się teorią i zdobycie umiej. prak. udzielania pierwszej pomocy. W trakcie kursu uczestnicy powinni poznać układanie poszk. w różnych pozycjach i wykonać resuscytację na manekinie. • Egzamin wewn. kończący kurs animatora czasu wolnego 3. Zajęcia przepr. będą z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, uwzględniając indyw. potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczestników.4. Wyk.zobo. się do uzgodnienia z kier.projektu szczeg. programu i harm. zajęć dla posz.grup w term. 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt term. zajęć nie później niż na 5 dni przed term. zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akc. ze strony uczest. projektu. Harm. zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.5. Wyk.powinien zapewnić uczestnikom kursu odpow. wyposażenie tech. adekwatne do rodzaju kursu, odp. indywi. potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wyk. zapewnia niezbędny sprzęt oraz rekwizyty niezbędne do pracy w il.zap. naukę przez każdego uczestnika.6. Wyk. posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przepr. kursu. 7. Wyk. zapewni materiały szkoleniowe w postaci podr.lub e-podręcznika z zakresu tem. szkolenia (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wyk. dostarczy uczestnikom kursu oraz Zam. najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 8. Wyk. zob. się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wyk. przedm. umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zam. o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zam. i poszkodowanemu.
9. Wyk. zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zam. do 5 dni od daty pierwszych zajęć dla poszczególnych grup.10. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajęć dokumentacji (zaświadczenie o ukończeniu kursu i certyfikaty), która jest potw. uzyskania przez uczestników kwalifikacji na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 652).11. Wyk.zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfin. z Europejskiego Funduszu Społ. m. in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.13. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.14. Wyk. po zakończeniu kursu przedstawi Zam.następujące dokumenty: a)listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,b) program kursu oraz dziennik zajęć,c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych ,d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).15. Wyk.zob. się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2027 r. II Obowiązki Wyk. w przyp. prow. kursu online - tylko w przypadku jeżeli sytuacja epidemiologiczna nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym (w zakresie na jaki forma kursu to umożliwia): 1. Przyg. i przesłanie drogą elektroniczną do akceptacji Zamawiającego projektu prezentacji, która będzie wykorzystywana podczas zajęć. Zam. zastrzega sobie prawo do wprowadzenia modyfikacji przesłanych materiałów, przed ostateczną akceptacją. 2. Przekaz (język) musi być prosty, komunikatywny, zrozumiały dla osób uczestniczących w kursie.3. Prowadzenie kursu w czasie rzeczywistym, z wyk. połączeń on-line; trener jest zobowiązany prowadzić szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie kursu; uczestnicy kursu będą mieć możliwość interaktywnego udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć. 4. Wykonawca zobowiązuje się a) zrealizować w pełni zakładany program kursu – część teoretyczna; b) prowadzić szkolenie za pośrednictwem platformy MS Teams, c) prowadzić szkolenie dla uczestników kursu, którzy posiadają komputery, d) Zapewnić uczestnikom dostęp do zalogowania do MS Teams przez stronę internetową poprzez utworzenie imiennych indywidualnych kont do logowania.5. Całość kursu realizowanego zdalnie będzie nagrywana poprzez funkcjonalności MS Teams na potrzeby m.in. monitoringu, kontroli lub audytu; nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), na nagraniu powinien być widoczny trener. 6. Wyk. odpowiednio udokumentuje obecności wszystkich uczestników na szkoleniu poprzez generowanie odpowiednich raportów logowań z MS Teams. Na tej podstawie Wykonawca sporządzi listę obecności na szkoleniu. 7. Wyk. musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie szkolenia. Nagrywanie szkolenia i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas szkolenie nie może się odbyć. Udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez Wyk. zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu.8. Zapewnienie każdemu uczestnikowi kursu wsparcia techn. z ramienia Wyk. - dotyczy np. rozwiązania problemu z połączeniem się uczestnika kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10819 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-16INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.