Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00362828/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00365078/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00372921/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-126971fa-40c1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 770000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Kozienicach obejmujące: wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 87450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Łosicach obejmujące: wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 41327,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Mławie obejmujące: wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 123619,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w Płońsku obejmujące: wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 142323,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Przysusze obejmujące: wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 42985,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Węgrowie obejmujące: wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 139758,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Żurominie obejmujące: wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 59498,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Żyrardowie obejmujące: wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 112680,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w Kozienicach4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 8170,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w Żyrardowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 12190,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852
7.3.3) Ulica: Graniczna 24
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonywanie badań laboratoryjnych - Laboratorium Analiz Medycznych „Medica” s.c, ul. Słowackiego 48A w Radomiu, Punkt pobrań, ul. 1905 Roku 20
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie nr 2 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135797,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135797,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135797,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Państwowy Instytut Medyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5214004558
7.3.3) Ulica: Wołoska 137
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-507
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135797,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140283,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155703,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140283,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5661019200
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 2
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140283,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852
7.3.3) Ulica: Graniczna 24
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPECJALISTYCZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI W CIECHANOWIE
jakie przetargi wygrała firma
SPECJALISTYCZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI W CIECHANOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106033,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106033,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106033,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Węgrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8241545030
7.3.3) Ulica: Kościuszki 15
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106033,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65623,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65623,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65623,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Państwowy Instytut Medyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5214004558
7.3.3) Ulica: Wołoska 137
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-507
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WĘGROWIE
jakie przetargi wygrała firma
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WĘGROWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65623,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie nr 8 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852
7.3.3) Ulica: Graniczna 24
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11094,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20908,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11094,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852
7.3.3) Ulica: Graniczna 24
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11094,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie nr 1: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 3: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 4: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 5: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 6: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 7: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 9: 03.01.2024 r,
Zadanie nr 10: od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa oświetlenia ul. Tęczowej w Radomiu
- Zakup profesjonalnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wysokiej klasy sprzętu fotograficznego na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Dostawa części komputerowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.20.2025)
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Radomia
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej dla urządzeń Centralnej Sterylizatorni Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla funkcjonariuszy i pracowników Służby Ochrony Państwa.
- (12) Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy na rzecz pracowników "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy"
- Przeprowadzenie badań z zakresu medycyny pracy (badania wstępne, okresowe i kontrolne) oraz badań psychologicznych dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.