eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninPrzebudowa infrastruktury sportowej w Koninie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001047044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kurów 1

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirkonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkonin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport i rekreacja

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: III Liceum Ogólnokształcące im Cypriana Kamila Norwida w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310152023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szymanowskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 3lo@3lokonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lokonin.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625f0850-21e4-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049849/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 19678292,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Przebudowa Obiektu Rekreacyjno – Sportowego „RONDO” w Koninie.
Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. opracowanie pełnej dokumentacji budowlanej, obejmującej przebudowę obiektu w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu i pełnienia założonej funkcji oraz pozwalającym na usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w stanie technicznym obiektu (dachów) i spełnienie wymagań zapewniających odpowiedni poziom bezpieczeństwa pożarowego, poprzez działania dostosowawcze oraz zastosowanie rozwiązań zamiennych do wymagań przewidzianych w przepisach techniczno–budowlanych i ochrony przeciwpożarowej spowodowanych warunkami konstrukcyjnymi obiektu, na podstawie uzgodnionej przez KW PSP w Poznaniu ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dot. Obiektu Rekreacyjno – Sportowego „RONDO”, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji
o pozwoleniu na przebudowę obiektu,
1.2. wykonanie robót budowlanych w wyniku których nastąpi zmiana parametrów użytkowych i technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość, liczba kondygnacji wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71600000-4 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej

4.5.5.) Wartość części: 14664268,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Przebudowa boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych przy III Liceum Ogólnokształcącym w Koninie.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Elementy infrastruktury sportowej objętej przebudową i remontem:
1.1. boiska wielofunkcyjne do siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej o nawierzchni poliuretanowej (przebudowa istniejących boisk o nawierzchni z betonu asfaltowego),
1.2. boisko do piłki nożnej o nawierzchni naturalnej (przebudowa istniejącego boiska),
1.3. bieżnia okólna 4 – torowa o długości 250 m (przebudowa istniejącej bieżni o nawierzchni naturalnej na bieżni o nawierzchni syntetycznej – poliuretanowej),
1.4. bieżnia prosta – 4 torowa o długości 100 m – stanowiąca przedłużenie odcinka prostego bieżni okólnej (przebudowa istniejącego odcinka bieżni prostej
o nawierzchni naturalnej na bieżni o nawierzchni syntetycznej),
1.5. skocznia do skoku w dal z rozbiegiem,
1.6. rzutnia do pchnięcia kulą,
1.7. siłownia zewnętrzna,
1.8. dodatkowy plac ze stołami do tenisa stołowego o nawierzchni z kostki betonowej,
1.9. montaż piłkochwytów (wraz z furtkami) oraz osprzętu na boiskach (boisko do gry w piłkę siatkową, ręczną oraz koszykową – piłkochwyty na całym obwodzie boiska o wys. 4 m, boisko do piłki nożnej – piłkochwyty rozmieszczone tylko
w strefie za bramkami o wysokości 6 m),
1.10. montaż wiat dla zawodników,
1.11. montaż ławek dla kibiców,
1.12. montaż trybun dla kibiców (dwustronne siedziska zlokalizowane między boiskiem do piłki ręcznej, a boiskiem do gry w piłkę koszykową),
1.13. montaż gotowego krzesła dla sędziego (w obrębie boiska do piłki siatkowej),
1.14. wykonanie nowych schodów terenowych,
1.15. wykonanie nowych traktów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej,
1.16. wykonanie placu manewrowego o nawierzchni z płyt typu YOMB,
1.17. wykonanie nowego kwietnika oraz murka oporowego w sąsiedztwie istniejącego kwietnika,
1.18. montaż nowego ogrodzenia oraz bram i furtek,
1.19. monitoring obiektów sportowych,
1.20. oświetlenie boisk oraz terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 5014023,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22837027,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22837027,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22837027,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA KDM sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522045621

7.3.3) Ulica: Połczyńska 53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-336

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane, w tym roboty instalacyjne: elektryczne, wodno-kanalizacyjne i sanitarne, wentylacyjne i klimatyzacyjne. Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne.
ZAB-BUD sp. z o.o. ul. Nowosielecka 14A lok. 2 00-466 Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22837027,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5693670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11727066,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5693670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAYDO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532791231

7.3.3) Ulica: Poznańska 31 lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-129

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5693670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.