Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351300/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00370047/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00378621/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00386606/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001047044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kurów 1
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirkonin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkonin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport i rekreacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: III Liceum Ogólnokształcące im Cypriana Kamila Norwida w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310152023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szymanowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 3lo@3lokonin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lokonin.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625f0850-21e4-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049849/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19678292,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Przebudowa Obiektu Rekreacyjno – Sportowego „RONDO” w Koninie.Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. opracowanie pełnej dokumentacji budowlanej, obejmującej przebudowę obiektu w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu i pełnienia założonej funkcji oraz pozwalającym na usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w stanie technicznym obiektu (dachów) i spełnienie wymagań zapewniających odpowiedni poziom bezpieczeństwa pożarowego, poprzez działania dostosowawcze oraz zastosowanie rozwiązań zamiennych do wymagań przewidzianych w przepisach techniczno–budowlanych i ochrony przeciwpożarowej spowodowanych warunkami konstrukcyjnymi obiektu, na podstawie uzgodnionej przez KW PSP w Poznaniu ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dot. Obiektu Rekreacyjno – Sportowego „RONDO”, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji
o pozwoleniu na przebudowę obiektu,
1.2. wykonanie robót budowlanych w wyniku których nastąpi zmiana parametrów użytkowych i technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość, liczba kondygnacji wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71600000-4 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej
4.5.5.) Wartość części: 14664268,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Przebudowa boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych przy III Liceum Ogólnokształcącym w Koninie.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Elementy infrastruktury sportowej objętej przebudową i remontem:
1.1. boiska wielofunkcyjne do siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej o nawierzchni poliuretanowej (przebudowa istniejących boisk o nawierzchni z betonu asfaltowego),
1.2. boisko do piłki nożnej o nawierzchni naturalnej (przebudowa istniejącego boiska),
1.3. bieżnia okólna 4 – torowa o długości 250 m (przebudowa istniejącej bieżni o nawierzchni naturalnej na bieżni o nawierzchni syntetycznej – poliuretanowej),
1.4. bieżnia prosta – 4 torowa o długości 100 m – stanowiąca przedłużenie odcinka prostego bieżni okólnej (przebudowa istniejącego odcinka bieżni prostej
o nawierzchni naturalnej na bieżni o nawierzchni syntetycznej),
1.5. skocznia do skoku w dal z rozbiegiem,
1.6. rzutnia do pchnięcia kulą,
1.7. siłownia zewnętrzna,
1.8. dodatkowy plac ze stołami do tenisa stołowego o nawierzchni z kostki betonowej,
1.9. montaż piłkochwytów (wraz z furtkami) oraz osprzętu na boiskach (boisko do gry w piłkę siatkową, ręczną oraz koszykową – piłkochwyty na całym obwodzie boiska o wys. 4 m, boisko do piłki nożnej – piłkochwyty rozmieszczone tylko
w strefie za bramkami o wysokości 6 m),
1.10. montaż wiat dla zawodników,
1.11. montaż ławek dla kibiców,
1.12. montaż trybun dla kibiców (dwustronne siedziska zlokalizowane między boiskiem do piłki ręcznej, a boiskiem do gry w piłkę koszykową),
1.13. montaż gotowego krzesła dla sędziego (w obrębie boiska do piłki siatkowej),
1.14. wykonanie nowych schodów terenowych,
1.15. wykonanie nowych traktów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej,
1.16. wykonanie placu manewrowego o nawierzchni z płyt typu YOMB,
1.17. wykonanie nowego kwietnika oraz murka oporowego w sąsiedztwie istniejącego kwietnika,
1.18. montaż nowego ogrodzenia oraz bram i furtek,
1.19. monitoring obiektów sportowych,
1.20. oświetlenie boisk oraz terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 5014023,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22837027,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22837027,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22837027,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA KDM sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522045621
7.3.3) Ulica: Połczyńska 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-336
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane, w tym roboty instalacyjne: elektryczne, wodno-kanalizacyjne i sanitarne, wentylacyjne i klimatyzacyjne. Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne.
ZAB-BUD sp. z o.o. ul. Nowosielecka 14A lok. 2 00-466 Warszawa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22837027,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5693670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11727066,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5693670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAYDO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532791231
7.3.3) Ulica: Poznańska 31 lok. 10
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-129
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5693670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
- Realizacja dróg rowerowych w Koninie w ramach projektu pt. "Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim" (Budowa drogi dla rowerów na Alejach 1 Maja)
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.