eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninPrzebudowa infrastruktury sportowej w Koninie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001047044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kurów 1

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirkonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkonin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sport i rekreacja

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: III Liceum Ogólnokształcące im Cypriana Kamila Norwida w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310152023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szymanowskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 3lo@3lokonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lokonin.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Postępowanie o udzielenie zamówienia w imieniu i na rzecz Zamawiających przygotuje i przeprowadzi Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (zwany Zamawiającym Wyznaczonym) w ścisłej współpracy z III Liceum Ogólnokształcącym w Koninie - w części dotyczącej przebudowy boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych przy III Liceum Ogólnokształcącym w Koninie. Zamawiający Wyznaczony ma prawo dokonywać wszelkich czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania, włącznie z prawem do reprezentowania Zamawiających w postępowaniu odwoławczym lub skargowym, z wyłączeniem podpisania umowy w części zamówienia dotyczącej przebudowy boisk sportowych raz z zagospodarowaniem terenów przyległych przy III Liceum Ogólnokształcącym w Koninie. Opracowanie materiałów przetargowych oraz ogłoszenia o zamówieniu dokonuje Zamawiający Wyznaczony na podstawie materiałów przygotowanych przez Zamawiających - każdy w zakresie odpowiadającym przypisanej mu części zamówienia.

1.10.) Właściwe przepisy w przypadku wspólnego udzielania zamówień z zamawiającymi z innych państw członkowskich UE

nie dotyczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625f0850-21e4-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049849/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale VIII SWZ - Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - Rozdział I

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Przebudowa Obiektu Rekreacyjno – Sportowego „RONDO” w Koninie.
Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. opracowanie pełnej dokumentacji budowlanej, obejmującej przebudowę obiektu w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu i pełnienia założonej funkcji oraz pozwalającym na usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w stanie technicznym obiektu (dachów) i spełnienie wymagań zapewniających odpowiedni poziom bezpieczeństwa pożarowego, poprzez działania dostosowawcze oraz zastosowanie rozwiązań zamiennych do wymagań przewidzianych w przepisach techniczno–budowlanych i ochrony przeciwpożarowej spowodowanych warunkami konstrukcyjnymi obiektu, na podstawie uzgodnionej przez KW PSP w Poznaniu ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dot. Obiektu Rekreacyjno – Sportowego „RONDO”, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji
o pozwoleniu na przebudowę obiektu,
1.2. wykonanie robót budowlanych w wyniku których nastąpi zmiana parametrów użytkowych i technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość, liczba kondygnacji wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71600000-4 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
3. Oferta, która spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ wymagania oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów pomnożoną przez ilość członków komisji przetargowej oceniających oferty, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Przebudowa boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych przy III Liceum Ogólnokształcącym w Koninie.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Elementy infrastruktury sportowej objętej przebudową i remontem:
1.1. boiska wielofunkcyjne do siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej o nawierzchni poliuretanowej (przebudowa istniejących boisk o nawierzchni z betonu asfaltowego),
1.2. boisko do piłki nożnej o nawierzchni naturalnej (przebudowa istniejącego boiska),
1.3. bieżnia okólna 4 – torowa o długości 250 m (przebudowa istniejącej bieżni o nawierzchni naturalnej na bieżni o nawierzchni syntetycznej – poliuretanowej),
1.4. bieżnia prosta – 4 torowa o długości 100 m – stanowiąca przedłużenie odcinka prostego bieżni okólnej (przebudowa istniejącego odcinka bieżni prostej
o nawierzchni naturalnej na bieżni o nawierzchni syntetycznej),
1.5. skocznia do skoku w dal z rozbiegiem,
1.6. rzutnia do pchnięcia kulą,
1.7. siłownia zewnętrzna,
1.8. dodatkowy plac ze stołami do tenisa stołowego o nawierzchni z kostki betonowej,
1.9. montaż piłkochwytów (wraz z furtkami) oraz osprzętu na boiskach (boisko do gry w piłkę siatkową, ręczną oraz koszykową – piłkochwyty na całym obwodzie boiska o wys. 4 m, boisko do piłki nożnej – piłkochwyty rozmieszczone tylko
w strefie za bramkami o wysokości 6 m),
1.10. montaż wiat dla zawodników,
1.11. montaż ławek dla kibiców,
1.12. montaż trybun dla kibiców (dwustronne siedziska zlokalizowane między boiskiem do piłki ręcznej, a boiskiem do gry w piłkę koszykową),
1.13. montaż gotowego krzesła dla sędziego (w obrębie boiska do piłki siatkowej),
1.14. wykonanie nowych schodów terenowych,
1.15. wykonanie nowych traktów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej,
1.16. wykonanie placu manewrowego o nawierzchni z płyt typu YOMB,
1.17. wykonanie nowego kwietnika oraz murka oporowego w sąsiedztwie istniejącego kwietnika,
1.18. montaż nowego ogrodzenia oraz bram i furtek,
1.19. monitoring obiektów sportowych,
1.20. oświetlenie boisk oraz terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
3. Oferta, która spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ wymagania oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów pomnożoną przez ilość członków komisji przetargowej oceniających oferty, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału
w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP dotyczące:
1.1. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Część I - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 10. 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) lub zdolność kredytową na tę kwotę.
Część II - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową na tę kwotę.
Uwaga: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej niż jedną Część zamówienia, ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli: Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego Części I.
1.2. zdolności technicznej i zawodowej:
1.2.1. Część I - Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowanej i prawidłowo ukończył co najmniej:
jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie dachu (lub budowie) budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na organizację imprez masowych o charakterze sportowym lub kulturalnym (kategorii ZL I) oraz jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy) polegającą na wykonaniu termomodernizacji dachu budynku/dachów budynków użyteczności publicznej na potrzeby sportowe, lub kulturalne, administracji publicznej, lub oświaty, lub szkolnictwa wyższego, lub nauki, lub opieki zdrowotnej lub biurowe o łącznej powierzchni dachu (nie więcej niż dwóch dachów) nie mniejszej niż 2000 m2.
Uwaga: Ww. zadania mogą być zrealizowane w ramach jednej umowy.
Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Część II - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowanej i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub remont boiska sportowego o następujących rodzajach nawierzchni: trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem w urządzenia sportowe
o wartości robót minimum 1 000 000,00 zł (brutto) każda.
Uwaga: Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” , „rozbudowa” lub „remont” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Uwaga: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej niż jedną Część zamówienia, ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli: Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego Części I i Części II.
1.2.2. Część I Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami legitymującymi się doświadczeniem, wykształceniem i uprawnieniami budowlanymi, odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone (w tym odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Minimalne wymagania dla osób realizujących zamówienie:
1.2.2.1. cz. I co najmniej jedna osoba – Główny Projektant (koordynator zespołu projektowego) posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, który prawidłowo opracował w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową na przebudowę dachu (lub budowę) budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na organizację imprez masowych o charakterze sportowym lub kulturalnym (kategorii ZL I),oraz co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową (wykonaną w ramach jednej umowy) termomodernizacji dachu budynku/dachów budynków użyteczności publicznej na potrzeby sportowe, lub kulturalne, administracji publicznej, lub oświaty, lub szkolnictwa wyższego, lub nauki, lub opieki zdrowotnej lub biurowe o łącznej powierzchni dachu (nie więcej niż dwóch dachów) nie mniejszej niż 2000 m2. Ww. zadania mogą być zrealizowane w ramach jednej umowy.
1.2.2.2. cz. I co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który prawidłowo opracował w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową na budowę budynku z konstrukcją dachu o rozpiętości min. 16 m lub remont/modernizację/przebudowę dachu z konstrukcją o rozpiętości min. 16 m,
1.2.2.3. cz. I co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
1.2.2.4. cz. I co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
1.2.2.5. cz. I co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektantów
w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia w więcej niż jednej specjalności (nie więcej niż dwie).
1.2.2.6. cz. I kierownik budowy posiadający od co najmniej 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba,
1.2.2.7. cz. I kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – min. 1 osoba,
1.2.2.8. cz. I kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – min. 1 osoba.
1.2.2.9. cz. I kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych – min. 1 osoba.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót/budowy w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia w więcej niż jednej specjalności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji kierowników robót/budowy i członków zespołu projektowego.
1.2.3. Część II Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami legitymującymi się doświadczeniem, wykształceniem i uprawnieniami budowlanymi, odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone
(w tym odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Minimalne wymagania dla osób realizujących zamówienie:
1.2.3.1. cz. II kierownik budowy- co najmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw. oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi ww. specjalności, w tym doświadczenie obejmujące kierowanie co najmniej dwoma zrealizowanymi (ukończonymi) robotami budowlanymi ww. specjalności, w tym co najmniej jedną o wartości inwestycji nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.
1.2.3.2. cz. II kierownik robót elektrycznych - co najmniej 1 osoba posiadającą minimum uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych w stopniu wystarczającym do kierowania robotami
w zakresie jw.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót/budowy w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.
Uwaga dotyczy cz. I i cz. II: przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
Uwaga: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej niż jedną Część zamówienia, ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli: Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego Części Ii Części II. Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania do realizacji zamówienia co najmniej jednego kierownika budowy - jedną (tę samą) osobę dla obu Części zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez tą osobę doświadczenia wymaganego dla kierownika budowy w obu częściach zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału określonych przez Zamawiającego w rozdziale III SWZ wykonawca na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy PZP, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, składa aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe tj.:
1. cz. I i cz. II dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. podmiotowego środka dowodowego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokument Wykonawcy składają łącznie.
2. dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
2.1. cz. I wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat (cz. I) / 5 lat (cz. II), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokumenty składają Wykonawcy łącznie.
Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia.
2.2. cz. I i cz. II wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. wykaz składają Wykonawcy łącznie.
Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składające się na ofertę:
1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ (osobno dla każdej części).
2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (dotyczy Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)– wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ (osobno dla każdej części).
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (dotyczy podmiotu trzeciego)– wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy; osobno dla każdej części).
4. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP (podział zadań Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)- wypełnione zgodnie
z Załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy; osobno dla każdej części).
5. Zestawienie kosztów realizacji zadania zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ (tylko dla Części I).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
7. Stosowne Pełnomocnictwo(a) lub inny dokument(y) potwierdzający(e) umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów rejestrowych Wykonawcy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

W niniejszym postępowaniu wadium jest wymagane tylko dla Części I. Każda złożona przez Wykonawcę oferta na Część I musi być zabezpieczona wadium
w wysokości 100 000,00 zł. Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale VI SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania:
1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu dołączonym do oferty (załącznik nr 4 do SWZ), które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
1.4. Przed podpisaniem Umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może żąda przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.1.5. Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców występujących wspólnie. Obowiązek ustanawiania pełnomocnika, o którym mowa powyżej, nie dotyczy spółek cywilnych, o ile ich reprezentacja wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie postanowienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ ( osobny dla cz. I. i cz. II) Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poza przypadkami określonymi w Projekcie umowy oraz poza dopuszczalnymi zmianami wynikającymi z przepisów ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy wejść na stronę Platformy Przetargowej w zakładkę „Postępowania” - „Zamówienia publiczne” i wyszukać niniejsze postępowanie. Adres strony https://konin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy Części I i Części II:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Wniosek o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/968/PolskiLad z dnia 10.08.2023 r

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.