Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341493/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tworzenie miejsc spotkań i integracji mieszkańców poprzez modernizację świetlic wiejskich w m. Drożów, Kłębanowice i Sieroszowice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADWANICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 17
1.5.2.) Miejscowość: Radwanice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@radwanice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radwanice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/radwanice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tworzenie miejsc spotkań i integracji mieszkańców poprzez modernizację świetlic wiejskich w m. Drożów, Kłębanowice i Sieroszowice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0769b245-32b9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003127/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja świetlic wiejskich w m. Sieroszowice, Kłębanowice i Drożyna.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: InII.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Drożów. Charakterystyka robót objętych zamówieniem obejmuje n/w roboty budowlane w następującym zakresie:• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w tym:
demontaż zadaszenia nad drzwiami wraz z rozbiórką istniejących schodów betonowych, rozbiórka ścian działowych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych, rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, demontaż okładziny z płyt drewnopodobnych;
• roboty budowlane w zakresie:
izolacji przeciwwilgociowej ścian, odbicie tynków wewnętrznych wraz
z nałożeniem tynków renowacyjnych; montaż ścian działowych w technologii karton/gips; montaż ościeżnic wraz ze skrzydłami drzwiowymi; wykonanie gładzi gipsowych; licowanie ścian płytkami ceramicznymi; wyłożenie podłóg płytkami gresowymi; malowanie pomieszczeń (kolorystyka w uzgodnieniu z Zamawiającym); wykonanie nowych schodów
wejściowych wraz z systemem zadaszenia; roboty elektryczne: demontaż i montaż nowego oświetlenia, instalacji kablowej wraz z osprzętem; roboty branży sanitarnej: demontaż i montaż nowej armatury sanitarnej wraz z wyposażeniem pomieszczeń wc;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.5.) Wartość części: 69419,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Kłębanowice.Charakterystyka robót objętych zamówieniem obejmuje n/w roboty budowlane
w następującym zakresie:
• Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- demontaż krat okiennych,
- demontaż zadaszenia nad wejściem głównym,
- rozbiórka obróbek blacharskich,
- demontaż istniejącego systemu orynnowania,
- odbicie tynków,
- demontaż drzwi zewnątrzlokalowych,
- rozbiórka płytek gressowych na schodach.
• Roboty budowlane i montażowe:
- montaż drzwi zewnętrznych wraz z obróbką szpalet,
- ocieplenie budynku wraz z częścią podziemną w systemie ETICS,
- montaż nowego systemu orynnowania,
- docieplenie stropodachu - styropapa gr.15cm,
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
- naprawa komina z cegły klinkierowej,
- wykonanie nowej okładziny z płytek gressowych na schodach wejściowych,
- montaż nowego daszku systemowego nad wejściem głównym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 58255,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Sieroszowice.Charakterystyka robót objętych zamówieniem obejmuje n/w roboty budowlane w następującym zakresie:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
• demontaż opraw oświetleniowych.
2. Roboty budowlane i montażowe:
• zakup i montaż systemowego sufitu podwieszanego,
• zakup, montaż oraz uruchomienie klimatyzatorów kasetonowych (jednostki wewnętrzne i zewnętrzne),
• wykonanie instalacji dot. klimatyzacji,
• rozbudowa tablicy rozdzielczej (branża elektryczna),
• zakup i montaż opraw oświetleniowych,
• wykonanie instalacji elektrycznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 81870,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CASTLE Krzysztof Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291027332
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 7E lok.1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-387
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91999,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91999,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CASTLE Krzysztof Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291927332
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 7E lok.1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-387
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91999,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133500,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klima Perfect Serwis sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872142192
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 13
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.5) Kod pocztowy: 64-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLIMA PERFECT SERWIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KLIMA PERFECT SERWIS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RADWANICE
więcej: przetargi RADWANICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
więcej: Oprawy oświetleniowe sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.