Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00426397/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00447501/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
- 2023/BZP 00012908/01 - Wynik z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wraz z montażem wyposażenia do kina plenerowego, sali widowiskowej i systemów wystawienniczych do Centrum Edukacji i Kultury „Szklany Dom”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Spokojna 2
1.4.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@maslow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437999
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00426397/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych dostaw
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej:
Część 1
• jedną dostawę polegającą na dostarczeniu sprzętu multimedialnego zrealizowaną
w ramach jednej umowy/ kontraktu.
Część 2
• trzy dostawy polegającą na dostarczeniu wyposażenia na potrzeby wystawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda.
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych dostaw
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej:
Część 1
• jedną dostawę polegającą na dostarczeniu sprzętu multimedialnego zrealizowaną
w ramach jednej umowy/ kontraktu.
Część 2
• dwie dostawy polegającą na dostarczeniu wyposażenia na potrzeby wystawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda.
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-16 09:00
Po zmianie:
2022-11-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-16 11:00
Po zmianie:
2022-11-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-15
Po zmianie:
2022-12-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pokojach na budynku F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
więcej: Monitory dotykowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.