Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana pod nazwą: remont budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana pod nazwą: remont budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d85bd3-39f2-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 K-876 Chełm - Remont budynku numer 126
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00216881 z dnia 16.05.2023 r., dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7) w powiązaniu z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720 t. j.) –Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2bc80e6b-f314-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WR/36/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 769955,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 1 do Zaproszenia
2) Przedmiar robót - Załącznik nr 2 do Zaproszenia
Zakres prac:
Remont budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie
Obejmuje swoim zakresem dokończenie robót wykończeniowych wewnątrz budynku tj.:
- wykonanie warstw podłogowych na poziomie niskiego parteru
- okładziny podłóg
- odgrzybianie ścian klatki schodowej
- osuszanie budynku
- roboty izolacyjne
- okładziny ścian
- obudowa pionów instalacyjnych
- ułożenie kasetonów na zamontowanych rusztach sufitowych
- odbudowa sceny drewnianej
- zabudowa podpodłowego kanału
- renowacja balustrady schodów
- montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i parapetów wewnętrznych
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 t. j.) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp
a) Roboty budowlane:
Roboty remontowe
Roboty tynkarskie;
b) Roboty sanitarne
- Wykonanie remontu instalacji sanitarnych;
- Wykonanie remontu instalacji wodociągowej;
- Wykonanie remontu instalacji kanalizacyjnej;
- Wykonanie remontu instalacji c.o.;
c) Roboty elektryczne:
- Wykonanie remontu instalacji elektrycznej;
Wymóg nie dotyczy osób, których wskazania Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
2) Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1, art. 438 ustawy Pzp
a) Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób (według wzoru – załącznik do umowy) przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać imiona i nazwiska, stanowisko, rodzaj umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta.
3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących wskazane powyżej czynności - zgodnie ze wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947044,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947044,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947044,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "ANTRO" Andrzej TROCIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630006260
7.3.3) Ulica: Pułkownika Stanisława Dąbka
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947044,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Budowa ul. Konwaliowej i przebudowa ul. Chłodnej wraz z przebudową odcinka ul. Śląskiej w Zamościu
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół wybranych obiektów w jednostkach prokuratur okręgu zamojskiego na rok 2025
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2951L Zwierzyniec - Józefów Roztoczański w m. Zwierzyniec
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3220L Stary Zamość - Krzak w miejscowości Nowa Wieś i Stary Zamość
- Dostawa materiałów drogowych wrzesień 2024
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 WOG w Zamościu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dźwigów osobowych oraz dźwigu towarowego wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w siedzibach Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie
- Renowacja zabytkowej bramy w parku podworskim w Stawiskach
- Dostępna przestrzeń publiczna przy Centrum Usług Społecznych w gminie Czarnia w miejscowości Długie
- Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1201F w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 1201F z ul. Koszarową, Brzozową i Konopnickiej w Sulechowie
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 3
- Przebudowa części Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci w ramach programu wieloletniego pn. Program wsparcia oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży na lata 2022-2024
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.