Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00371015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa symulatora odczuć osoby ze specjalnymi potrzebami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa symulatora odczuć osoby ze specjalnymi potrzebami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184a2eee-45a1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„DUO - Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą”, ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Zadanie nr 1 - Podnoszenie kompetencji kadr UŚ z zakresu dostępności. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-A031/19 -002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.62.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 524285,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wdrożenie symulatora odczuć osoby ze specjalnymi potrzebami, sprzętu wraz z opieką serwisową i szkoleniem, (dalej zwanego „Symulatorem” lub „Sprzętem”).
Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nieużywany i pochodzącego z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), spełniający wymagane normy oraz posiadający stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
1) Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostarczenie i wdrożenie Symulatora VR odczuć osoby ze specjalnymi potrzebami (dalej zwanego „Symulatorem”), w tym: udzielenie nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na oprogramowanie Symulatora, dostarczenie i montaż urządzeń niezbędnych do uruchomienia i pracy Symulatora, usługę instalacji i konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania Symulatora,
b) przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej Zamawiającego dotyczącego wykorzystania symulatorów wirtualnej rzeczywistości;
c) dostarczenie 4 okularów VR oraz kontrolerów - niezbędnych do uruchomienia i pracy Symulatora, kombinezonu, wózka,
d) wsparcie techniczne oprogramowania Symulatora do dnia 31.12.2023 r.
e) dostarczenie 4 zestawów komputerowych PC (komputer klasy PC, monitor ekranowy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z poniższym harmonogramem:
a) dostarczenie i wdrożenie Symulatora w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy,
b) dostarczenie Sprzętu (okularów VR, kombinezonu geriatrycznego, wózka inwalidzkiego) w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy,
c) instalacja i konfiguracja sprzętu z oprogramowaniem w dniu dostarczenia Symulatora
d) przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej Zamawiającego (20 osób) z zakresu obsługi Symulatora w terminie do 15 dni od daty zakończenia instalacji i konfiguracji sprzętu z oprogramowaniem,
e) wsparcie techniczne oprogramowania Symulatora od dnia dostarczenia
wdrożenia, instalacji i konfiguracji do 31.12.2023 r.,
f) dostarczenie zestawów komputerowych – do 15 dni od otrzymania zamówienia.
2) Termin dostarczenia i wdrożenia symulatora (pkt. 7.1) a) z dodatkowym Sprzętem (pkt. 7.1) b) oraz instalacją i konfiguracją (pkt. 7.1) c) wynosi 60 dni od zawarcia umowy i stanowi kolejne, obok ceny oferty, kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje odnośnie przyznawania punktów w ramach kryterium „termin realizacji zamówienia” zawarte zostały w rozdziale XIII SWZ.
Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) Miejsce realizacji zamówienia: Rektorat Uniwersytetu Śląskiego ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice;
2) Termin gwarancji: Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcy gwarancji na zaoferowany Sprzęt do obsługi Symulatora tj.: okulary VR z kontrolerami, kombinezon geriatryczny, wózek inwalidzki i zestawy komputerowe.
Termin gwarancji na oferowany Sprzęt do obsługi Symulatora wynosi 12 miesięcy i stanowi kolejne, obok ceny oferty i terminu realizacji zamówienia kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje odnośnie przyznawania punktów w ramach kryterium „termin gwarancji” zawarte zostały w rozdziale XIII SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów społecznych, gospodarczych, środowiskowych, związanych z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia;
Zamawiający nie przewiduje klauzuli zastrzeżonej w rozumieniu art. 94 ustawy Pzp;
Z uwagi na rodzaj zamówienia, Zamawiający nie przewiduje obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
79632000-3 - Szkolenie pracowników
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606992,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 606992,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606992,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842680400
7.3.3) Ulica: Al. Zwycięstwa 96/98
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606992,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do ZSTiO nr 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa przystawki do badań tensometrycznych
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej gaz. i niegazowanej w opakowaniach PET 0,5 litra i 1,5 litra dla KWP w Katowicach oraz jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, CBŚP, BSWP i CBZC
- "Usługi serwisowe urządzeń i sieci wodociągowych, kanalizacji oraz CO."
- Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w X Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego Jana Paderewskiego Akademickie w Katowicach
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogoźno"
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w placówkach oświatowych na terenie gminy Konopnica
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.