eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin"Sporządzenie podziału nieruchomości"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sporządzenie podziału nieruchomości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/952295

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sporządzenie podziału nieruchomości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc66b220-6662-4939-952e-5ee0e8fbfccf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053948/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Podział nieruchomości nr 323 o pow. 1,72 ha, poł. w obrębie Żuków, gm. Krzczonów, na wys. dz.nr 324 i 624 (obręb: 25 Żuków), w celu regulacji stanu pr. części nier. zajętej pod dr.publiczną nr 2286

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404572

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.23.2024.AW1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5081,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem umowy jest:
1.1. Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych działek nr 324 o pow. 0,10 ha (z działkami nr 323 i nr 325) i nr 624 o pow. 1,79 ha ( wyłącznie na wysokości działki 323) obręb: 25 Żuków, gm. Krzczonów, w celu regulacji stanu prawnego drogi nr 2286 L o przebiegu Piotrków Kolonia – Olszanka – Żuków - na odcinku Żuków w jej faktycznym przebiegu;
1.2 Sporządzenie podziału nieruchomości nr 323 o pow. 1,72 ha, położonej w obrębie Żuków, gm. Krzczonów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.), na wysokości działki nr 324 i 624 (obręb: 25 Żuków), w celu regulacji stanu prawnego części nieruchomości zajętej pod w/w drogę publiczną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. Nr 1 do SWZ.
Podział ma na celu wydzielenie działki/działek zajętych pod drogę w jej faktycznym przebiegu w trybie art. 51 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 320)

1) Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, zaś Wykonawca przyjmuje przedmiot umowy do wykonania i zobowiązuje się wykonać go w następujący sposób:
1) Zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej w Lublinie.
2) Zebranie i analizę materiałów źródłowych.
3) Badanie ksiąg wieczystych.
4) Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych działki nr 324 ( na wysokości działek nr 323, nr 325) i nr 624 (wyłącznie na wysokości działki nr 323) nr obręb: 25 Żuków gm. Krzczonów, w celu regulacji stanu prawnego drogi w jej faktycznym przebiegu.
5) Opracowanie mapy z projektem podziału nieruchomości nr 323, w części zajętej pod drogę 2286 L w jej faktycznym przebiegu,
Sposób podziału działek – w zależności od potrzeb: co do zasady na 2 części, max. na 3 części.
6) Wyznaczenie na gruncie nowych punktów granicznych wraz ze spisaniem protokołu
z wyznaczenia.
7) Wykonanie w formie papierowej pięciu egzemplarzy map projektu podziału (uwaga: na mapie projektu podziału, dla działki zajętej pod drogę, w pozycji „użytki” należy wpisać „dr”).
8) Zewidencjonowanie sporządzonej dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie.
9) Przygotowanie przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do wystąpienia do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji podziałowej zgodnie z art. 95 pkt 3 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 344 z pón. zm). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: aktualne odpisy ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające tytuł własności dla danej nieruchomości, aktualne wypisy z rejestru gruntów, protokoły z czynności przyjęcia przebiegu granic nieruchomości, mapa ewidencyjna skala 1:5000.
2) Wykonawca zobowiązany jest skonsultować i uzgodnić z Zamawiającym każdy z etapów wykonania umowy, w szczególności koncepcję zaprojektowanych podziałów nieruchomości.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie niepodzielne
w rozumieniu art. 25 ust. 2 Pzp oraz 379 § 2 Kodeksu cywilnego, z uwagi na regulację stanu prawnego odcinka pasa drogowego drogi powiatowej nr 2286 L, co stanowi nierozerwalną całość.
3. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości.
4. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 6 250,25 zł.
Termin wykonania zamówienia – 120 dni od dnia podpisania umowy (uwaga - wykonawca musi uwzględnić czas przyjęcia dokumentacji do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4879 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4879 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geo World Paweł Rymarz Ul. Modrzewiowa 73 20-138 Lublin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462565451

7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 73

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-138

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4879 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.