eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuszczykowoDostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy
oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 89 83 716

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy
oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-057dec7b-24af-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039178/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146337,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy.
Zakres pierwszej części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń:
1. Zestaw - Fantom z LEDami i AED treningowym - 4 zestawy
2. Zestaw - 3 fantomów Little Family z aplikacją - 3 zestawy
3. Zestaw - 4 fantomów szkoleniowych - 2 zestawy
4. Fantom szkoleniowy z aplikacją - 3 zestawy
5. Kamizelka - trenażer do zakrztuszeń - 2 zestawy
6. Fantom - głowa do nauki intubacji przekrój - 1 szt.
7. Manekin wielozadaniowy 80 kg - 1 szt.
8. Manekin szkoleniowy FIRE - 1 szt.
9. Naklejki - schody edukacyjne - 4 komplety
9. Mobilne miasteczko ruchu drogowego z matami - 2 zestawy
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla części 1 zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz wzór Umowy stanowiące załączniki nr 8 i nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych

4.5.5.) Wartość części: 67231,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie.
Zakres drugiej części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń:

1. Kombinezon suchy do rat. wodnego wraz z kamizelką - 2 zestawy
2. Pneumatyczne sanie lodowe - 1 zestaw
3. Pilarka spalinowa ratownicza - 1 zestaw
4. Pilarka akumulatorowa - 1 zestaw
5. Zestaw - Butla powietrzna kompozytowa wraz z pokrowcem - 2 szt.
6. Zestaw - Butla stalowa wraz z pokrowcem - 2 szt.
7. Aparat powietrzny ucieczkowy - 1 zestaw
8. Lanca gaśnicza z młotem - 1 zestaw
9. Drabina teleskopowa ratownicza - 1 szt.
10. Agregat prądotwórczy - 1 szt.
11. Pompa pływająca wysokiej wydajności - 1 szt.
12. Motopompa do wody zanieczyszczonej 2400 l/min - 1 szt.
13. Armatura wodna do motopompy - 1 zestaw
14. Urządzenie do wypompowywania cieczy - 1 zestaw
15. Wtyczka awaryjna do samochodów elektrycznych - 1 zestaw
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla części 2 zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz wzór Umowy stanowiące załączniki nr 8 i nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 79105,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90493,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90493,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90493,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732331591

7.3.3) Ulica: Kolejowa 21

7.3.4) Miejscowość: Bedoń Przykościelny gm. Andrespol

7.3.5) Kod pocztowy: 95-020

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90493,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88015,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88015,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88015,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREMIUM Karol Świstak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222372261

7.3.3) Ulica: Trakt Brzeski 110C

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88015,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.