Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356907/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy
oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4
1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 89 83 716
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocyoraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-057dec7b-24af-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039178/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146337,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy.Zakres pierwszej części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń:
1. Zestaw - Fantom z LEDami i AED treningowym - 4 zestawy
2. Zestaw - 3 fantomów Little Family z aplikacją - 3 zestawy
3. Zestaw - 4 fantomów szkoleniowych - 2 zestawy
4. Fantom szkoleniowy z aplikacją - 3 zestawy
5. Kamizelka - trenażer do zakrztuszeń - 2 zestawy
6. Fantom - głowa do nauki intubacji przekrój - 1 szt.
7. Manekin wielozadaniowy 80 kg - 1 szt.
8. Manekin szkoleniowy FIRE - 1 szt.
9. Naklejki - schody edukacyjne - 4 komplety
9. Mobilne miasteczko ruchu drogowego z matami - 2 zestawy
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla części 1 zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz wzór Umowy stanowiące załączniki nr 8 i nr 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 67231,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie.Zakres drugiej części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń:
1. Kombinezon suchy do rat. wodnego wraz z kamizelką - 2 zestawy
2. Pneumatyczne sanie lodowe - 1 zestaw
3. Pilarka spalinowa ratownicza - 1 zestaw
4. Pilarka akumulatorowa - 1 zestaw
5. Zestaw - Butla powietrzna kompozytowa wraz z pokrowcem - 2 szt.
6. Zestaw - Butla stalowa wraz z pokrowcem - 2 szt.
7. Aparat powietrzny ucieczkowy - 1 zestaw
8. Lanca gaśnicza z młotem - 1 zestaw
9. Drabina teleskopowa ratownicza - 1 szt.
10. Agregat prądotwórczy - 1 szt.
11. Pompa pływająca wysokiej wydajności - 1 szt.
12. Motopompa do wody zanieczyszczonej 2400 l/min - 1 szt.
13. Armatura wodna do motopompy - 1 zestaw
14. Urządzenie do wypompowywania cieczy - 1 zestaw
15. Wtyczka awaryjna do samochodów elektrycznych - 1 zestaw
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla części 2 zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz wzór Umowy stanowiące załączniki nr 8 i nr 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 79105,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90493,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90493,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90493,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732331591
7.3.3) Ulica: Kolejowa 21
7.3.4) Miejscowość: Bedoń Przykościelny gm. Andrespol
7.3.5) Kod pocztowy: 95-020
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90493,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88015,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88015,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88015,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREMIUM Karol Świstak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222372261
7.3.3) Ulica: Trakt Brzeski 110C
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88015,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
- Dostawa sprzętu: noszy podbierakowych, podgrzewaczy płynów infuzyjnych, videolaryngoskopu, bronochofiberoskopu intubacyjnego, aparatów ekg i chłodziarek laboratoryjnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego oraz materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska.
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- "Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka"
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.