Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00497682/01 - Wynik z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach projektu
Wsparcie bez granic PLBU.03.01.00-20-1200/23-00.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" SPÓŁKA AKCYJNA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005411883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 42A
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875635912
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ares.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ares.suwalki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach projektu
Wsparcie bez granic PLBU.03.01.00-20-1200/23-00.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-578c7055-6809-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wsparcie bez granic PLBU.03.01.00-20-1200/23-00. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-578c7055-6809-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42a 16-400 Suwałki.
2.Zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem poczty elektronicznej: inspektor@ares.suwalki.pl
3.Państwa dane osobowe są przetwarzania w celu realizacji umowy na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikacyjne postępowania np. nazwa, numer).
4.Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2022r., poz. 1710 z późn. zm.), dalej ustawą.
5.Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7.W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8.Posiada Pan /Pani:
Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych;
Na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
9.Nie przysługuje Panu/Pani:
a. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d. lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c. Na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzani danych osobowych, ponieważ podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy 95-100 kW celem przekazania na Ukrainę. - sztuk 3 (jedna dostawa).
Agregat fabrycznie nowy, produkcja w UE, wyposażony w płyny eksploatacyjne w ilości pozwalającej na podłączenie i testowanie urządzenia , rok produkcji: nie wcześniejszy niż 2022, wykonany w obudowie wyciszającej, stalowej, malowanej proszkowo, odpornej na warunki atmosferyczne charakterystyczne dla umiarkowanej strefy klimatycznej,
- moc znamionowa: 100000 Watt (95-100kW), Gniazda: 230V 16A, 400V 32A, 400V 125A, napięcie: 400V/230V, silnik min. 4-cylindrowy, turbo diesel, chłodzony cieczą, rozruch silnika elektryczny, rodzaj paliwa: diesel, minimalna pojemność zbiornika paliwa: min. 200 l, prądnica typu bezszczotkowego, samowzbudna, stabilizacja napięcia (AVR): tak, częstotliwość pracy agregatu min. 50hz, napięcie wyjściowe: 400V/230V, liczba faz: 3,
- elektroniczny panel sterowania z ekranem ciekłokrystalicznym LCD, z menu w języku angielskim lub ukraińskim, licznik motogodzin oraz wyprodukowanych kW, odczyt błędów, płyta antywibracyjna z wycięciem do transportu wózkiem widłowym, haki montażowe do udźwigu przez HDS, otwory przystosowane do umiejscowienia agregatu na przyczepie na czas jego transportu.
Na warunkach określonych w SWZ Rozdział 2.
4.2.5.) Wartość części: 401563,37 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:
Cena najtańszej oferty:Cena badanej ofertyx100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy 45-50 kW celem przekazania na Ukrainę. - sztuk 3 (jedna dostawa).
Agregat fabrycznie nowy, produkcja w UE, wyposażony w płyny eksploatacyjne w ilości pozwalającej na podłączenie i testowanie urządzenia, rok produkcji: nie wcześniejszy niż 2022, wykonany w obudowie wyciszającej, stalowej, malowanej proszkowo, odpornej na warunki atmosferyczne charakterystyczne dla umiarkowanej strefy klimatycznej,
- moc znamionowa: 50000 Watt (45-50kW), Gniazda: 230V 16A, 230V 32A, 400V 64A, napięcie: 230V/400V, silnik min. 4-cylindrowy, diesel, chłodzony cieczą, rozruch silnika elektryczny, rodzaj paliwa: diesel, minimalna pojemność zbiornika paliwa: min. 200 l, prądnica typu bezszczotkowego, samowzbudna, stabilizacja napięcia (AVR): tak, częstotliwość pracy agregatu min. 50hz, napięcie wyjściowe: 400V/230V, liczba faz: 3,
- elektroniczny panel sterowania z ekranem ciekłokrystalicznym LCD, z menu w języku angielskim lub ukraińskim, licznik motogodzin oraz wyprodukowanych kW, odczyt błędów, płyta antywibracyjna z wycięciem do transportu wózkiem widłowym, haki montażowe do udźwigu przez HDS, otwory przystosowane do umiejscowienia agregatu na przyczepie na czas jego transportu.
Na warunkach określonych w SWZ - Rozdział 2.
4.2.5.) Wartość części: 273417,01 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:
Cena najtańszej oferty:Cena badanej ofertyx100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy 15-20 kW celem przekazania na Ukrainę.- sztuk 2. (jedna dostawa)
Agregat fabrycznie nowy, produkcja w UE, wyposażony w płyny eksploatacyjne w ilości pozwalającej na podłączenie i testowanie urządzenia, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2022, wykonany w obudowie wyciszającej, stalowej, malowanej proszkowo, odpornej na warunki atmosferyczne charakterystyczne dla umiarkowanej strefy klimatycznej,
- moc znamionowa: 20000 Watt (15-20kW), Gniazda: 230V 16A, 400V 32A, 400V 125A, napięcie: 230V/400V, silnik min. 4-cylindrowy, diesel, chłodzony cieczą, rozruch silnika elektryczny, rodzaj paliwa: diesel, minimalna pojemność zbiornika paliwa: min. 200 l, prądnica typu bezszczotkowego, samowzbudna, stabilizacja napięcia (AVR): tak, częstotliwość pracy agregatu min. 50hz, napięcie wyjściowe: 400V/230V, liczba faz: 3,
- elektroniczny panel sterowania z ekranem ciekłokrystalicznym LCD, z menu w języku angielskim lub ukraińskim, licznik motogodzin oraz wyprodukowanych kW, odczyt błędów, płyta antywibracyjna z wycięciem do transportu wózkiem widłowym, haki montażowe do udźwigu przez HDS,otwory przystosowane do umiejscowienia agregatu na przyczepie na czas jego transportu.
Na warunkach określonych w SWZ - Rozdział 2.
4.2.5.) Wartość części: 125802,01 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:
Cena najtańszej oferty:Cena badanej ofertyx100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie (Załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy Wykonawca. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i rodzaj zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa paragraf 12 Załacznika nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-18
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Remont pracowni dydaktycznych w warsztatach szkolnych oraz pokoi mieszkalnych z łazienkami w internacie.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku przy ul. Waryńskiego 11 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki wraz z robotami towarzyszącymi
- Dostawa materiałów opatrunkowych: sterylnych, niesterylnych, specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Rozbudowa drogi gminnej nr 102035B w msc. Nowa Wieś, gm. Suwałki
- Doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w monitor do pomiaru hemodynamiki.
- Rozbiórka budynku mieszkalnego, garażowego oraz ogrodzenia przy ul. Ciesielskiej 11 w Suwałkach wraz z utylizacją pokrycia dachowego zawierającego azbest (eternit)
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Popr. Cyberbezpieczeństwa w Gminie Krobia poprzez dostawę i wdrożenie, syst. przech. danych, opr. kopii bezpieczeństwa, klastra firewall wraz ze szkoleniem technicznym oraz przełączników sieciowych
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Stromiec
- MODERNIZACJA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LĘBORKU POPRZEZ ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU
- " CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA SŁUBICE"
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie trzech agregatów prądotwórczych wraz z podwoziem jezdnym w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.