eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa agregatów prądotwórczych w ramach projektu Wsparcie bez granic PLBU.03.01.00-20-1200/23-00.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach projektu
Wsparcie bez granic PLBU.03.01.00-20-1200/23-00.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" SPÓŁKA AKCYJNA W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005411883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 42A

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875635912

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ares.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ares.suwalki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach projektu
Wsparcie bez granic PLBU.03.01.00-20-1200/23-00.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-578c7055-6809-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wsparcie bez granic PLBU.03.01.00-20-1200/23-00. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-578c7055-6809-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42a 16-400 Suwałki.
2.Zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem poczty elektronicznej: inspektor@ares.suwalki.pl
3.Państwa dane osobowe są przetwarzania w celu realizacji umowy na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikacyjne postępowania np. nazwa, numer).
4.Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2022r., poz. 1710 z późn. zm.), dalej ustawą.
5.Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7.W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8.Posiada Pan /Pani:
Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych;
Na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
9.Nie przysługuje Panu/Pani:
a. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d. lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c. Na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzani danych osobowych, ponieważ podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy 95-100 kW celem przekazania na Ukrainę. - sztuk 3 (jedna dostawa).
Agregat fabrycznie nowy, produkcja w UE, wyposażony w płyny eksploatacyjne w ilości pozwalającej na podłączenie i testowanie urządzenia , rok produkcji: nie wcześniejszy niż 2022, wykonany w obudowie wyciszającej, stalowej, malowanej proszkowo, odpornej na warunki atmosferyczne charakterystyczne dla umiarkowanej strefy klimatycznej,
- moc znamionowa: 100000 Watt (95-100kW), Gniazda: 230V 16A, 400V 32A, 400V 125A, napięcie: 400V/230V, silnik min. 4-cylindrowy, turbo diesel, chłodzony cieczą, rozruch silnika elektryczny, rodzaj paliwa: diesel, minimalna pojemność zbiornika paliwa: min. 200 l, prądnica typu bezszczotkowego, samowzbudna, stabilizacja napięcia (AVR): tak, częstotliwość pracy agregatu min. 50hz, napięcie wyjściowe: 400V/230V, liczba faz: 3,
- elektroniczny panel sterowania z ekranem ciekłokrystalicznym LCD, z menu w języku angielskim lub ukraińskim, licznik motogodzin oraz wyprodukowanych kW, odczyt błędów, płyta antywibracyjna z wycięciem do transportu wózkiem widłowym, haki montażowe do udźwigu przez HDS, otwory przystosowane do umiejscowienia agregatu na przyczepie na czas jego transportu.
Na warunkach określonych w SWZ Rozdział 2.

4.2.5.) Wartość części: 401563,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:
Cena najtańszej oferty:Cena badanej ofertyx100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy 45-50 kW celem przekazania na Ukrainę. - sztuk 3 (jedna dostawa).
Agregat fabrycznie nowy, produkcja w UE, wyposażony w płyny eksploatacyjne w ilości pozwalającej na podłączenie i testowanie urządzenia, rok produkcji: nie wcześniejszy niż 2022, wykonany w obudowie wyciszającej, stalowej, malowanej proszkowo, odpornej na warunki atmosferyczne charakterystyczne dla umiarkowanej strefy klimatycznej,
- moc znamionowa: 50000 Watt (45-50kW), Gniazda: 230V 16A, 230V 32A, 400V 64A, napięcie: 230V/400V, silnik min. 4-cylindrowy, diesel, chłodzony cieczą, rozruch silnika elektryczny, rodzaj paliwa: diesel, minimalna pojemność zbiornika paliwa: min. 200 l, prądnica typu bezszczotkowego, samowzbudna, stabilizacja napięcia (AVR): tak, częstotliwość pracy agregatu min. 50hz, napięcie wyjściowe: 400V/230V, liczba faz: 3,
- elektroniczny panel sterowania z ekranem ciekłokrystalicznym LCD, z menu w języku angielskim lub ukraińskim, licznik motogodzin oraz wyprodukowanych kW, odczyt błędów, płyta antywibracyjna z wycięciem do transportu wózkiem widłowym, haki montażowe do udźwigu przez HDS, otwory przystosowane do umiejscowienia agregatu na przyczepie na czas jego transportu.
Na warunkach określonych w SWZ - Rozdział 2.

4.2.5.) Wartość części: 273417,01 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:
Cena najtańszej oferty:Cena badanej ofertyx100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy 15-20 kW celem przekazania na Ukrainę.- sztuk 2. (jedna dostawa)
Agregat fabrycznie nowy, produkcja w UE, wyposażony w płyny eksploatacyjne w ilości pozwalającej na podłączenie i testowanie urządzenia, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2022, wykonany w obudowie wyciszającej, stalowej, malowanej proszkowo, odpornej na warunki atmosferyczne charakterystyczne dla umiarkowanej strefy klimatycznej,
- moc znamionowa: 20000 Watt (15-20kW), Gniazda: 230V 16A, 400V 32A, 400V 125A, napięcie: 230V/400V, silnik min. 4-cylindrowy, diesel, chłodzony cieczą, rozruch silnika elektryczny, rodzaj paliwa: diesel, minimalna pojemność zbiornika paliwa: min. 200 l, prądnica typu bezszczotkowego, samowzbudna, stabilizacja napięcia (AVR): tak, częstotliwość pracy agregatu min. 50hz, napięcie wyjściowe: 400V/230V, liczba faz: 3,
- elektroniczny panel sterowania z ekranem ciekłokrystalicznym LCD, z menu w języku angielskim lub ukraińskim, licznik motogodzin oraz wyprodukowanych kW, odczyt błędów, płyta antywibracyjna z wycięciem do transportu wózkiem widłowym, haki montażowe do udźwigu przez HDS,otwory przystosowane do umiejscowienia agregatu na przyczepie na czas jego transportu.
Na warunkach określonych w SWZ - Rozdział 2.

4.2.5.) Wartość części: 125802,01 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:
Cena najtańszej oferty:Cena badanej ofertyx100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie (Załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy Wykonawca. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i rodzaj zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa paragraf 12 Załacznika nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.