eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38992534-18e6-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 107_Przeglądy kominów z inwentaryzacją i z czyszczeniem oraz zapisem w ewidencji elektronicznej ( umowa 3-letnia 2024-2025 )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/45/2024/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonie D, E.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności
budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków,
innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych
użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie
szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;
systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia,
muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie w ramach Zadania 1:
inwentaryzacje i przeglądy 63 budynków, 1816 czyszczeń przewodów dymowych, 66 czyszczeń przewodów spalinowych,
1541 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik
nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów
kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby
czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych
budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu
nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu
zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale
oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 79414,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych
wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonie J, K wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie
szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia,
muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie:
w ramach Zadania 2: inwentaryzacje i przeglądy 231 budynków, 2852 czyszczenia przewodów dymowych,396 czyszczenia
przewodów spalinowych, 3058 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik
nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów
kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby
czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych
budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu
nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu
zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym
Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale
oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 237296,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonie M, N wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności
budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków,
innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie
szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia,
muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie: w ramach Zadania 3: inwentaryzacje i przeglądy 55 budynków, 1996 czyszczeń przewodów dymowych, 148 czyszczenia
przewodów spalinowych, 484 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu
nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 66220,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych
wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy
Wrocław w rejonie C, L wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia,
muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie w ramach Zadania 4: inwentaryzacje i przeglądy 100 budynków, 4536 czyszczeń przewodów dymowych, 242 czyszczenia przewodów spalinowych, 1195 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby
czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu
zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi. Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym
Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 130711,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89434,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158949,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89434,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski KOMINIARCZYK Tomasz Czarnik,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 988 002 52 37

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 96

7.3.4) Miejscowość: Brzezia Łąka

7.3.5) Kod pocztowy: 55-093

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89434,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243007,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366268,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243007,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski KOMINIARCZYK Tomasz Czarnik,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880025237

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 96

7.3.4) Miejscowość: Brzezia Łąka

7.3.5) Kod pocztowy: 55-093

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243007,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75706,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142090,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75706,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski KOMINIARCZYK Tomasz Czarnik,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880025237

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 96

7.3.4) Miejscowość: Brzezia Łąka

7.3.5) Kod pocztowy: 55-093

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75706,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną w zadaniu nr 4 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części - zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236575,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236575,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.