Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322442/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00330699/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00338158/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-07
- 2024/BZP 00522687/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA FIZYCZNEJ OCHRONY LUDZI I MIENIA W SIEDZIBIE NOSPR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 73 25 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA FIZYCZNEJ OCHRONY LUDZI I MIENIA W SIEDZIBIE NOSPR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979307f9-2520-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059261/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona budynku 2022-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322442/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1393220,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonywanie zadań z zakresu ochrony osób i mienia oraz wykonywanie dodatkowych zadań na zasadach i warunkach określonych w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. 2021 r., poz. 1995 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprawował całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną.
I – posterunek dwuosobowy - pomieszczenie monitoringu (BMS) I piętro, obsługa całodobowa siedem dni w tygodniu, przez dwóch pracowników;
1. obsługa w pełnym zakresie monitorowania systemów kontrolnych, w tym:
a) monitorowanie pracy Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS),
b) monitorowanie pracy systemu alarmu pożarowego (Systemu Sygnalizacji Pożaru),
c) monitorowanie pracy dźwiękowego systemu ostrzegawczego,
d) monitorowanie pracy systemu kontroli dostępu,
e) monitorowanie pracy systemu sygnalizacji włamania i napadu,
f) monitorowanie pracy systemu telewizji dozorowej CCTV,
g) nadzór nad systemem alarmowo-przyzywowym,
oraz obsługa monitoringu w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku osób i mienia.
2. Zapewnienie bezpieczeństwa przed, po i w trakcie trwania koncertów odbywających w WSK (sala koncertowa) i w SK (sala kameralna) poprzez monitorowanie obiektu oraz reagowanie w sytuacjach tego wymagających lub na polecenie pracownika NOSPR pełniącego funkcję Koordynatora Wydarzenia w danym dniu koncertowym
3. W przypadku wydarzeń odbywających się na SK pracownicy ochrony są zobowiązani do współpracy z pracownikiem NOSPR pełniącym funkcję Koordynatora Wydarzenia w danym dniu koncertowym. Dopuszcza się opuszczenie pomieszczania BMS przez jednego z pracowników ochrony w sytuacjach tego wymagających.
II – posterunek jednoosobowy - portiernia (wejście służbowe), obsługa całodobowa siedem dni w tygodniu, przez jednego pracownika ochrony; obsługa w zakresie monitorowania obiektu oraz czynności portierskie.
W dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 21.00 pracownik ochrony będzie współpracował z pracownikiem NOSPR, wykonującym czynności wyłącznie portierskie.
W soboty, niedziele i święta – posterunek obsadzony przez 24 godziny przez pracownika ochrony.
W przypadku dużych projektów artystycznych/koncertów, w sobotę, niedzielę i święta, NOSPR uzupełnia obsadę swoim pracownikiem w celu usprawnienia przepływu osób i wydawania kluczy do garderób, kierowania artystów gościnnych do garderób.
Dopuszcza się możliwość dodatkowych 800 roboczogodzin w czasie trwania umowy w przypadku zastępstwa pracownika NOSPR przez pracownika ochrony na stanowisku portiera. Usługa podlega osobnej wycenie – informacja zawarta w formularzu ofertowym oraz w pkt I opisu przedmiotu zamówienia.
III – posterunek jednoosobowy – kasy wejście główne –ochrona i zabezpieczenie środków pieniężnych w czasie pracy kasjerów NOSPR, od wtorku do soboty od 9.30 do 20.30, w poniedziałki, niedziele i święta – „dni koncertowe”, pół godziny przed i po otwarciu kas.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin pracy kas biletowych NOSPR o czym poinformuje Wykonawcę nie później niż 3 dni przed dniem obowiązywania zmiany.
IV – posterunek jednoosobowy- wejście główne – zapewnienie bezpieczeństwa przed, po i w trakcie trwania koncertów odbywających się w WSK (sala koncertowa) w zależności od potrzeb, szacunkowy czas trwania dyżuru 4 do 6 godzin.
V – posterunek jednoosobowy- wejście wschodnie – zapewnienie bezpieczeństwa przed, po i w trakcie trwania koncertów odbywających się w WSK (sala koncertowa) w zależności od potrzeb, szacunkowy czas trwania dyżuru 4 do 6 godzin.
W sezonie 2021/2022 (01.10.2021-30.09.2022) w WSK odbyło się 141 koncertów.
- Posterunki mają mieć charakter stacjonarno-obchodowy
- Podane ilości osób obsady oraz ilość posterunków stanowią minimum.
- Do ilości osób obsady posterunków nie należy wliczać „Kierownika ochrony”.
1. Godziny pracy Zamawiającego nie są stałe, mogą się mieścić w przedziale 8.00 do 23.00, zależą od czasu trwania organizowanych koncertów i imprez, godzin rozpoczęcia prób i koncertów NOSPR oraz zespołów i artystów gościnnych oraz czasu trwania innych imprez np. wystaw, eventów, prelekcji, konferencji itp.
2. Wykonawca Zobowiązuje się do zapewnienia minimum 15 osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, bezpośrednio wykonujących czynności związane z ochroną, posiadającymi wymagane uprawnienia tj. są pracownikami ochrony fizycznej wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji, wraz z co najmniej 6 miesięcznym doświadczeniem w wykonywaniu usługi ochrony na obiektach o charakterze publicznym (urzędy, instytucje kultury itp.), w tym:
- wszyscy Pracownicy ochrony skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną przeszkoleni przez Zamawiającego w obsłudze systemu zarządzania budynkiem „Schneider Electric”,
- wszyscy Pracownicy ochrony skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być przeszkoleni, a co najmniej 8 musi posiadać doświadczenie w obsłudze systemu przeciwpożarowego „Schrack”.
- wszyscy Pracownicy ochrony skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego ukończenie ww. szkolenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przeszkolenia i doświadczenia osób, o których mowa powyżej. W przypadku gdy osoba zaproponowana przez Wykonawcę nie będzie spełniała w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 dnia zapewnić osobę spełniającą w/w warunki.
Dopuszcza się skierowanie większej liczby osób w niepełnym wymiarze czasu pracy pod warunkiem, że każdy z nich będzie zatrudniony co najmniej na ½ etatu, a łączna liczba pełnych etatów nie będzie mniejsza niż 15 .
3. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy przedłoży Zamawiającemu listę osób, które będą realizować przedmiot zamówienia, z podaniem m.in. imienia i nazwiska. Osoby te, po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego, będą upoważnione do przebywania w pomieszczeniach użytkowanych przez Zamawiającego.
4. Wykonawca do listy osób, o której mowa w pkt 3 powyżej, dołącza oświadczenie o ich niekaralności każdej z osób realizującej przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca musi przedstawić wymagane dokumenty odnoszące się do kwalifikacji najpóźniej w dniu podpisania umowy.
6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać osobie wskazanej do kontaktu z Wykonawcą aktualne oświadczenia o niekaralności dla każdej nowej osoby realizującej przedmiot zamówienia. Brak aktualnego oświadczenia będzie skutkował zakazem wejścia na obiekt oraz naliczeniem kary umownej zgodnie z §8 ust. 1 pkt i) umowy.
7. Wykonawca musi dysponować patrolami interwencyjnymi, które są zobowiązane do świadczenia doraźnych interwencji w ramach usługi ochrony na każdorazowe wezwanie pracownika Wykonawcy lub Zamawiającego. Interwencja podjęta przez grupę interwencyjną Wykonawcy winna nastąpić niezwłocznie od wezwania przy czym czas dojazdu do ochranianego obiektu nie może przekroczyć 15 minut – w godz. od 6:00 do 22:00 oraz 10 minut – w godz. od 22:00 do 6:00. Grupa interwencyjna winna się składać co najmniej z dwóch pracowników Wykonawcy wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Kontakty telefoniczne (numery telefonów) do grup interwencyjnych winny być przekazane Zamawiającemu w postaci pisemnej. Ewentualne działania wezwanej grupy interwencyjnej nie uprawniają Wykonawcy do zgłoszenia jakichkolwiek roszczeń do Zamawiającego w związku z poniesionymi kosztami z tytułu wykonanych interwencji. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli działalności patrolu interwencyjnego poprzez jego wezwanie raz na kwartał również bez ponoszenia skutków finansowych.
8. Wykonawca wyznacza 1 pracownika w ramach ww. obsady, który będzie pełnił funkcję Kierownika ochrony. Osoba ta winna być zgłoszona Zamawiającemu przed rozpoczęciem pracy. Na czas nieobecności w/w wyznacza swojego zastępcę, o czym informuje współpracowników jak również pocztą elektroniczną przedstawiciela Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” Załączniki nr 3 do SWZ stanowi integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341130-5 - Usługi stróżowania
98341140-8 - Usługi dozorowania
98341120-2 - Usługi portierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1636135,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2176280,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1636135,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Team Outsourcing Polska Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Team Outsourcing Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627 27 66 386
7.3.3) Ulica: Chorzowska 109
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-605
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna, Usługa konwoju
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TEAM OUTSOURCING POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TEAM OUTSOURCING POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1636135,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.