eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożarowej Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Składnicach w Kamienicy Królewskiej, Komorowie, Resku, Strzałkowie i Wąwale



Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożarowej Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Składnicach w Kamienicy Królewskiej, Komorowie, Resku, Strzałkowie i Wąwale

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowska 45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rars

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rezerwy strategiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożarowej Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Składnicach w Kamienicy Królewskiej, Komorowie, Resku, Strzałkowie i Wąwale

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd65ecc-f9a7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZzp.261.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji alarmowej pożaru - zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją techniczną w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnica w Kamienicy Królewskiej (ul. Sosnowa 2, 83-342 Kamienica Królewska).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.5.5.) Wartość części: 33825,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożarowej Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnica w Komorowie (07-310 Ostrów Mazowiecka, ul. Różańska 88).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.5.5.) Wartość części: 29500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu zabezpieczeń - instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją techniczną w Składnicy Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Resku (ul. Żeromskiego 44, 72-315 Resko).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu zabezpieczeń - instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją techniczna w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych - Składnica w Strzałkowie (62-420 Strzałkowo, Al. Prymasa Wyszyńskiego 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.5.5.) Wartość części: 60910,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji alarmowej pożaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją techniczną, w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych Składnicy w Wąwale (Wąwał, ul. Jeleń 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.5.5.) Wartość części: 80600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 02.06.2023 r. do godz.12:00 nie złożono żadnej oferty do zadań 1, 2, 3, i 4

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 02.06.2023 r. do godz.12:00 nie złożono żadnej oferty do zadań 1, 2, 3, i 4

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 02.06.2023 r. do godz.12:00 nie złożono żadnej oferty do zadań 1, 2, 3, i 4

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 02.06.2023 r. do godz.12:00 nie złożono żadnej oferty do zadań 1, 2, 3, i 4

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66838,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66838,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66838,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „ TAURUS” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732123616

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94338,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-06

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

wynagrodzenie maksymalne w wysokości 94 338,20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.