eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczModernizacja instalacji kot³owni i sieci cieplnej od kot³owni do budynku Nowy Blok i budynku pracowni terapeutycznych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku.



Og³oszenie z dnia 2024-07-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji kot³owni i sieci cieplnej od kot³owni do budynku Nowy Blok i budynku pracowni terapeutycznych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Us³ug Wspólnych w Rawiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Kopernika, 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji kot³owni i sieci cieplnej od kot³owni do budynku Nowy Blok i budynku pracowni terapeutycznych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ab9cdc5-981b-420a-8776-5775958fd2f5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00439252

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049318/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Modernizacja instalacji kot³owni i sieci cieplnej od kot³owni do budynku Nowy Blok i budynku pracowni terapeutycznych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ”Modernizacja instalacji kot³owni i sieci cieplnej od kot³owni do budynku Nowy Blok i budynku pracowni terapeutycznych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku” – znak sprawy: PCUW.261.2.25.2024.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
6. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
7. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).
8. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki w formatach okre¶lonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
10. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
11. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
12. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
13. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.25.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 509593,11 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje modernizacjê instalacji kot³owni i sieci cieplnej od kot³owni do budynku Nowy Blok i budynku pracowni terapeutycznych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku. W ramach prac przebudowie bêdzie podlega³a ca³a kot³ownia z wymian± ¼ród³a ciep³a, przebudowa instalacji gazowej oraz przebudowa sieci cieplnej zasilaj±cej dwa budynki.

1. Przebudowa kot³owni gazowej.
Kot³ownia gazowa znajduje siê w budynku nr 1 Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku (Pa³ac z XIX wieku), która zlokalizowana jest w przyziemiu. Przebudowa kot³owni obejmowaæ bêdzie:
1) wymianie ¼ród³a ciep³a: zdemontowany zostanie istniej±cy kocio³, a zamontowane zostan± 3 kot³y wisz±ce kondensacyjne o sumarycznej mocy 273 kW,
2) wymianie ca³ego orurowania w kot³owni oraz przewodów c.o. i c.w.u. od kot³owni do wylotu z budynku,
3) monta¿ 3 obiegów grzewczych c.o. i jednego obiegu grzewczego c.w.u.,
4) monta¿ drugiego podgrzewacza c.w.u.,
5) monta¿ stacji uzdatniania wody do celów kot³owych,
6) przebudowie systemu spalinowego,
7) przebudowie elementów wentylacji grawitacyjnej
Dok³adny zakres prac zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 7 – 13 do SWZ.

2. Przebudowa istniej±cej wewnêtrznej instalacji gazowej.
Wewnêtrzna instalacja gazowa znajduje siê w budynku nr 1 Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku (Pa³ac z XIX wieku). Przebudowa istniej±cej wewnêtrznej instalacji gazowej obejmowaæ bêdzie:
1) demonta¿ kot³a gazowego o mocy 275 k,
2) demonta¿ odcinków instalacji gazowej,
3) wykonanie ruroci±gu w celu pod³±czenia projektowanych 3 kot³ów gazowych,
4) poprowadzenie poza kot³owni± przewodu zasilaj±cego urz±dzenia kuchenne.
Dok³adny zakres prac zosta³ opisany w Za³±czniku Nr 7 – 13 do SWZ.

3. Przebudowa sieci cieplnej.
Na Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku istniej± sieci cieplne podziemne, zasilaj±ce z kot³owni budynki: nr 2 – Nowy Blok i nr 3 - Budynek pracowni terapeutycznych. S± to sieci c.o. i c.w.u. Sieci s± zniszczone i ulegaj± czêstym awariom. Przebudowa sieci cieplnej obejmowaæ bêdzie:
1) demonta¿u istniej±cych sieci podziemnych c.o. i c.w.u.,
2) monta¿u sieci podziemnych c.o. i c.w.u. od budynku nr 1 do budynków nr 2 i nr 3,
3) wykonanie sieci z rur preizolowanych.
Dok³adny zakres prac zosta³ opisany w Za³±czniku Nr 7-13 do SWZ.

Roboty budowlane bêd± prowadzone na terenie zabytkowego parku pa³acowego z II po³. XIX w., wpisanego do rejestru zabytków (pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy parku wpisanym do rejestru zabytków znajduje siê w Za³±czniku Nr 8 do SWZ na str. 21-25).

Wszystkie prace prowadzone na terenie Domu Pomocy Spo³ecznej w Osieku nale¿y prowadziæ w taki sposób, aby nie powodowaæ utrudnieñ w prawid³owej pracy jednostki z poszanowaniem jej pracowników oraz podopiecznych.

Prace zwi±zane z wymian± urz±dzeñ w kot³owni oraz przebudow± sieci cieplnej nale¿y prowadziæ w sposób sprawny i zorganizowany, aby utrudnienia i uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z realizacji robót budowlanych, a szczególnie okresy przerw w dostawie ciep³a, trwa³y mo¿liwie najkrócej. Formê i czas ewentualne koniecznych uci±¿liwych prac nale¿y uzgodniæ z Dyrekcj± i przedstawicielem Zamawiaj±cego (np. Inspektorem Nadzoru). Zaleca siê aby wymiana poszczególnych obiegów grzewczych wychodz±cych z rozdzielacza by³a prowadzona etapami tak, by nie zak³ócaæ dzia³ania pozosta³ych.

Zamawiaj±cy wymaga aby okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane wynosi³ 36 miesiêcy.

Zamawiaj±cy wymaga aby minimalny okres gwarancji na zamontowane kot³y kondensacyjne wynosi³ 24 miesi±ce (osobno na ka¿dy kocio³). W przypadku zaoferowania gwarancji na mniej ni¿ 24 miesi±ce, Zamawiaj±cy uzna, ¿e oferta Wykonawcy nie spe³nia wymagañ i odrzuci jego ofertê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilaj±cych

45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesy³u ciep³a

44621220-7 - Kot³y grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45232141-2 - Roboty grzewcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na kot³y

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê,
na podstawie z³o¿onych dokumentów wykonan± nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie minimum jedn± robot± budowlan± obejmuj±c± budowê i/lub rozbudowê i/lub przebudowê i/lub modernizacjê sieci ciep³owniczej i gazowej w budynku, o warto¶ci minimum 300 000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokumenty podmiotów krajowych.
Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
1) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji wykonawcy
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww. dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z uwzglêdnieniem terminów wa¿no¶ci tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wg Za³±cznika Nr 5 do SWZ
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy wg Za³±cznika Nr 1 do SWZ.
2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg Za³±cznika Nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg Za³±cznika Nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).
4. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
5. Potwierdzenie wp³aty wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 20.08.2024 r. do godz. 08:00, wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
3. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 18.09.2024 r.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 70 1020 4027 0000 1002 1603 9672 (w tytule przelewu zaleca siê wpisaæ nazwê i sygnaturê postêpowania). Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji oraz powinno zawieraæ:
a) wskazanie Beneficjenta porêczenia lub gwarancji, którym musi byæ Powiatowe Centrum Us³ug Wspólnych w Rawiczu, ul. Miko³aja Kopernika 4 , 63-900 Rawicz;
b) nazwê i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotê i termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia;
d) bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy porêczenia lub gwarancji do zap³aty kwoty wadium, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) Nazwê postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) Dane wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) Dane ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (rozumianych równie¿ jako wspólników spó³ki cywilnej), dokument ”O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi Za³±cznik Nr 6 do niniejszej SWZ.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w zakresie wskazanym
w projektowych postanowieniach umowy, okre¶lonych w Za³±czniku Nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-20 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 08:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.