Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499623/01 - Wynik z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 575611317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f5240b-64d8-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pgk-ketrzyn.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pgk-ketrzyn.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
8. Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
9. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://pgk-ketrzyn.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o., ul. Budowlana 1, 11-400 Kętrzyn, zwany/-a dalej również „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD). Funkcję tę sprawuje: Rafał Andrzejewski. Kontakt z IOD pod adresem email: iod.komunalnik@e-ketrzyn.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Po ustaniu celu pierwotnego dane będą przetwarzane w celach archiwalnych, kontrolnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami szczególnymi. W przypadku zawarcia umowy – dane będą również przetwarzane w celach wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami, archiwizacją na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. właściwymi przepisami szczególnymi.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; dane mogą zostać również powierzone tzw. podmiotom przetwarzającym na podstawie odpowiednich instrumentów prawnych (np. firma hostingowa, informatyczna, z zakresu ochrony danych osobowych), a także udostępnione podmiotom, które zwracają się o udostępnienie danych w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej; organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Hurtowa dostawa 150 000 dm³ oleju napędowego (letniego i zimowego) na potrzeby własne do zbiornika kontenerowego o pojemności 5 000 dm³ paliwa zlokalizowanego na bazie Zamawiającego przy ul. Budowlanej 1 w Kętrzynie.
a) Olej napędowy- letni Eurodiesel ; 130 000 dm³
b) Olej napędowy – zimowy; IZ-40; 20 000 dm³
3. Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015r. poz. 1680) oraz norm PN-EN 228:2013-04 i PN-EN 590:2013-12.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
l.p. Kryterium Waga Maksymalna ilość punktów w kryterium
1. Cena 50 pkt 50 pkt
2. Termin realizacji dostawy 10 pkt 10 pkt
3. Upust od cen hurtowych 40 pkt 40 pkt
Razem 100% 100 pkt
1. Cena - 50 pkt
1) Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez Wykonawców .
2) Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów
3) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
oferowana cena minimalna
wartość punktowa oferty = oferowana cena x 50
2.Termin realizacji dostawy – 10 pkt
1).Czas realizacji dostawy zamówienia zgodny będzie z czasem określonym przez Wykonawcę w ofercie , lecz nie może przekroczyć 5 dni roboczych od złożenia zmówienia przez Zamawiającego.
2) W ramach kryterium oferta otrzyma :
1 dzień – 10 pkt
2 dni – 5 pkt
3 dni – 0 pkt
3) Oferty w których zostanie określony termin dostawy dłuższy niż 3 dni otrzymają 0 pkt. w kryterium . W przypadku gdy Wykonawca nie zaproponuje żadnej opcji w terminie realizacji dostawy jego oferta zostanie odrzucona.
3. Upust – 40 pkt
1) Oferty będą ocenianie w odniesieniu do najwyższego upustu udzielonego przez Wykonawców
2) Oferty z najwyższym upustem otrzymają największą ilość punktów .
3) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
kryterium upust = Uof / Umax x 40
gdzie:
Umax – najwyższy upust spośród wszystkich ofert
Uof – upust podany w ofercie ocenianej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów według kryterium oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust od cen hurtowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie 10 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga posiadania polisy ubezpieczeniowej obejmującej co najmniej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) za szkody wyrządzone osobom trzecim, wliczając Zamawiającego i personel Zamawiającego, suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 400 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Przed podpisaniem Umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową. Wykonawca będzie utrzymywał i opłacał polisy przez cały czas trwania umowy. Zamawiający ma prawo zażądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów opłacenia składek.
4) Jeżeli Wykonawca będzie korzystał przy realizacji Przedmiotu Umowy z Podwykonawców, polisy ubezpieczeniowe muszą również obejmować tych Podwykonawców.
5) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi porównywalne z przedmiotem zamówienia polegające na dostawie oleju napędowego lub innych paliw w okresie ostatnich 3 lat o łącznej wartości 200 000,00 zł brutto
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy przepisów z art. 108 ust. 1 p.z.p.
Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert (Załącznik nr 2 i 3 do SWZ) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku występowania przesłanek wykluczenia z postępowania oraz załącznik nr 5 Oświadczenie (dodatkowe wykluczenie).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:
6.
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi
3) Wykaz usług wskazujący , że Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi porównywalne z przedmiotem zamówienia polegające na dostawie oleju napędowego o minimalnej wartości 200 000,00 zł. brutto- Załącznik nr 6
7.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
8.
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
9.
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
10.
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Lider konsorcjum) albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymogi zawarte w SWZ jak i przepisy u.p.z.p. dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia za jego uprzednią zgodą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z regułami wynikającymi z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w przypadku:
1) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Dostawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
3) Wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku nie wyczerpania ilości planowanej do dostawy,
4) Wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku nie wyczerpania wartości umowy, ze względu na spadek cen paliw z jednoczesnym zwiększeniem ilości o 20%.
5) siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
6) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
7) innych okoliczności niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę dostaw.
3. Dostawca może wystąpić z wnioskiem o zmianę umowy na piśmie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od zaistnienia powyższych okoliczności.
4. Dostawca jest także zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni, o wszelkich przeszkodach mogących spowodować niewywiązanie się przez niego z obowiązków umownych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-22 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pgk-ketrzyn.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-22
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie II
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.