Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00277541/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pakietów kryminalistycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9071361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pakietów kryminalistycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70c198f-f662-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa pakietów kryminalistycznych /dla LK i dla Techników/
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/15/24/ET
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów do pobierania materiału genetycznego DNA, pochodzących z bieżącej produkcji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.1. Szczegółowy wykaz asortymentu z podziałem na części zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1-2.3 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawarto w załącznikach 3.1- 3.3 do SWZ.
3. Ceny jednostkowe podane odpowiednio do części w załączniku 2.1-2.3 nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy – wzór umowy –załącznik nr 6 do SWZ.
4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem w dni robocze w godzinach 8:30 – 15:00 do:
ul. Stokowska 21/25, Łódź
ul. Pienista 71, Łódź
ul. Lutomierska 108/112, Łódź
6. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.3 do SWZ.
7. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego.
8. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, o której mowa w § 9 ust 1.
9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment na okres minimum 12 miesięcy, lecz nie krótszy niż deklarowany przez producenta.
10.Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
11. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
12. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
13. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani Zamawiający nie ogranicza ilości części, w których zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy
14. Wykonawca możne złożyć ofertę na dowolną ilość części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33950000-4 - Sprzęt i artykuły dla medycyny sądowej
4.5.5.) Wartość części: 391140,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów do pobierania i transportu próbek krwi, pochodzących z bieżącej produkcji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.1. Szczegółowy wykaz asortymentu z podziałem na części zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1-2.3 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawarto w załącznikach 3.1- 3.3 do SWZ.
3. Ceny jednostkowe podane odpowiednio do części w załączniku 2.1-2.3 nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy – wzór umowy –załącznik nr 6 do SWZ.
4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem w dni robocze w godzinach 8:30 – 15:00 do:
ul. Stokowska 21/25, Łódź
ul. Pienista 71, Łódź
ul. Lutomierska 108/112, Łódź
6. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami
w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.3 do SWZ.
7. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego.
8. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, o której mowa w § 9 ust 1.
9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment na okres minimum 12 miesięcy, lecz nie krótszy niż deklarowany przez producenta.
10. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
11. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
12. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
13. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Zamawiający nie ogranicza ilości części, w których zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy
Wykonawca możne złożyć ofertę na dowolną ilość części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33950000-4 - Sprzęt i artykuły dla medycyny sądowej
4.5.5.) Wartość części: 123120,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów do pobierania materiału z przestępstw na tle seksualnym, pochodzącychz bieżącej produkcji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.
1 Szczegółowy wykaz asortymentu z podziałem na części zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1-2.3 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawarto w załącznikach 3.1- 3.3 do SWZ.
3. Ceny jednostkowe podane odpowiednio do części w załączniku 2.1-2.3 nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy – wzór umowy –załącznik nr 6 do SWZ.
4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem w dni robocze w godzinach 8:30 – 15:00 do:
ul. Stokowska 21/25, Łódź
ul. Pienista 71, Łódź
ul. Lutomierska 108/112, Łódź
6. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.3 do SWZ.
7. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego.
8. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, o której mowa w § 9 ust 1.
9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment na okres minimum 12 miesięcy, lecz nie krótszy niż deklarowany przez producenta.
10. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
11. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
12. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
13. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Zamawiający nie ogranicza ilości części, w których zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy
Wykonawca możne złożyć ofertę na dowolną ilość części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33950000-4 - Sprzęt i artykuły dla medycyny sądowej
4.5.5.) Wartość części: 116640,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321768,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.K.H.U. „ Promotor” s.c. W.Puzdrowski & A.Puzdrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 578 24 83 882
7.3.3) Ulica: STAFFA 38
7.3.4) Miejscowość: ELBLĄG
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135820,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANIMEX SP.J. S. STANISZEWSKI, M. STANISZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471
7.3.3) Ulica: MAŁOPOLSKA 3
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-724
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANIMEX SPÓŁKA JAWNA S. STANISZEWSKI, M. STANISZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
STANIMEX SPÓŁKA JAWNA S. STANISZEWSKI, M. STANISZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.K.H.U. „ Promotor” s.c. W.Puzdrowski & A.Puzdrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782483882
7.3.3) Ulica: STAFFA 38
7.3.4) Miejscowość: ELBLĄG
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.