Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339432/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac konserwatorsko-restauratorskich przy altanie w Parku Miejskim im. Stanisława Staszica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zampubl@zdiz.pila.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac konserwatorsko-restauratorskich przy altanie w Parku Miejskim im. Stanisława Staszica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b525e0d-2f5c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025488/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Wykonanie prac konserwatorsko-restauratorskich przy altanie w Parku Miejskim im. Stanisława Staszica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339432/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.36.22.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzgadnianie poszczególnych etapów prac
z inspektorami WUOZ delegatury w Pile za pośrednictwem osoby spełniającej wymagania ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Zakres prac będzie obejmował:
• opracowanie i wykonanie badań w celu stwierdzenia materiałów malarskich, kolorystyki, grubości poszczególnych warstw wraz z pobraniem próbek. Laboratoryjne zbadanie stopu żeliwnego dla celów naukowo-historycznych
• nadzór i powykonawcza dokumentacja konserwatorska
Roboty ziemne:
• wykonanie wykopów do poziomu ław fundamentowych wraz z ich zabezpieczeniem
• usunięcie opaski betonowej okalającej partie przyziemia
• usunięcie luźnych zwietrzałych oraz naprawa spoin
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej mineralnym szlamem uszczelniającym
• zasypanie fundamentów – grunt z wykopu opaski
Prace przy murowanej podstawie:
• dezynfekcja powierzchni muru (zabieg niszczenia drobnoustrojów preparatem biobójczym)
• usunięcie zabrudzeń cegły bezinwazyjną metodą strumieniowo-ścierną przy użyciu pudru. W przypadku silnych nawarstwień farb Wspomaganie czyszczenia specjalistycznym żelem
• usunięcie mechaniczne i wykucie spoin do głębokości 2-2,5 cm,
• ręczne wykucie zniszczonych cegieł i odtworzenie poprzez wmurowanie cegieł zbliżonych do istniejących (oryginalnych) na zaprawie do murowania z trasem,
• usunięcie wykwitów solnych,
• przemurowanie stopni wraz z wykuciem i położeniem spoin,
• położenie nowej spoiny na podstawie altany,
• wykonanie procesu hydrofobizacji powierzchni ceglanych,
Prace przy balustradzie i elementach metalowych altany:
• demontaż elementów ruchomych ogrodzenia oraz ornamentyki żeliwnej,
• usunięcie przemalowań konstrukcji i detalu żeliwnego metodą sucho-ścierną lub innymi metodami do wymaganego stopnia czystości,
• odtworzenie brakujących elementów ogrodzenia metodą odlewu w żeliwie z wykonaniem form,
• wykonanie łączeń elementów uszkodzonych przy zastosowaniu spawania,
• wykonanie zabezpieczenia powierzchni balustrady metalowej warstwą podkładową antykorozyjną,
• wykonanie kolorystyki pierwotnej warstwy malarskiej (kolor uzgodniony po badaniach laboratoryjnych), farba alkaidowa,
• montaż ogrodzenia,
• oczyszczenie detalu florystycznego, uzupełnienie braków, zabezpieczenie antykorozyjne, położenie warstwy pierwotnej kolorystyki,
Prace przy miedzianym poszyciu dachu:
• wykonanie czyszczenia powierzchni blach metodą wskazaną w programie prac,
• demontaż uszkodzonych partii blach (ocena stanu blach),
• naprawa odkształceń partii blachy metodą drykowania lub wymiana na nową,
• zabezpieczenie stalowych łączeń,
• montaż naprawionych blach (lutowanie i ponowne oczyszczenie),
• zabezpieczenie całości lakierem bezbarwnym – dwuskładnikowy na bazie żywic akrylowych.
Ze względu na wielkość i lokalizację obiektu należy przewidzieć pracę na rusztowaniach.
Utylizacja odpadów, gruzu po stronie Wykonawcy.
Biorąc pod uwagę warunki terenowe, bliskość zbiornika wodnego oraz zabytkowy charakter obiektu, czyszczenie powłok należy wykonać metodą na sucho z użyciem miękkiego ścierniwa podawanego pod niskim ciśnieniem (zgodnie z programem prac konserwatorskich).
Zakres przedmiotu zamówienia zawiera projekt zagospodarowania terenu, program prac konserwatorskich i restauratorskich, wzór kosztorysu ofertowego.
W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy
o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210920,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277734,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210920,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HBM - BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542920538
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210920,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zaklejarka automatyczna do Zakładu Patomorfologii
- Dostawa wybranych instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Pile
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.