Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327909/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów na terenie gminy Brańszczyk do Szkół Podstawowych w okresie od 1 września 2023 r. do zakończenia roku szkolnego w 2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45
1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 592 93 14
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08bee3f7-2560-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów na terenie gminy Brańszczyk do Szkół Podstawowych w okresie od 1 września 2023 r. do zakończenia roku szkolnego w 2024 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08bee3f7-2560-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009816/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów na terenie gminy Brańszczyk do Szkół Podstawowych w okresie od 1 września 2023 r. do zakończenia roku szkolnego w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370370,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu, odwozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Brańszczyk do placówek oświatowych w okresie od 04.09.2023 r. do zakończenia roku szkolnego w 2024 tj. 21.06.2024 roku w dni nauki szkolnej zgodnie z następującymi ustaleniami:
1) Szkoła Podstawowa w Brańszczyku:
- Brańszczyk- Niemiry – Nowy Brańszczyk - Przyjmy – Brańszczyk - liczba uczniów – 40,
- Brańszczyk- Brańszczyk, ul. Nakieł – Turzyn – Brańszczyk - liczba uczniów –2,
2) Szkoła Podstawowa w Porębie Średniej:
- Poręba Średnia – Udrzynek – Udrzyn – Dudowizna - Poręba Średnia - liczba uczniów – 91
- Poręba Średnia – Poręba Kocęby – Poręba Średnia - liczba uczniów – 12
3) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi:
- Nowa Wieś - Dalekie Tartak – Białebłoto - Kobyla - Nowa Wieś - liczba uczniów – 19 (1 niepełnosprawne dziecko na wózku),
4) Szkoła Podstawowa w Knurowcu:
- Knurowiec – Budykierz – Knurowiec - liczba uczniów –14,
Łączna liczba uczniów: 178
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności tras ich przebiegu i godzin przywozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji oraz liczby osób przewożonych po uwzględnieniu rekrutacji do szkół. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania dni nauki szkolnej w soboty. Wykonawca zostanie powiadomiony o wystąpieniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed daną sobotą.
3. Ogólne wymagania dotyczące zamówienia.
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług,
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz komfortu jazdy, zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r, w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
3) Autobusy, pojazdy używane do transportu dzieci muszą być przystosowane do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
4) Autobusy, pojazdy którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu przez cały okres realizacji zamówienia.
5) W okresie jesienno — zimowym autobusy, pojazdy muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie.
6) Wykonawca zobowiązany jest posiadać pojazdy wyposażone w fotele pasażerskie, system ogrzewania i wentylacji, w pełni sprawne technicznie, a stan techniczny pojazdów powinien spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym, co winno być potwierdzone posiadaniem przez Wykonawcę aktualnych ważnych badań technicznych każdego z pojazdów użytych do realizacji zamówienia .
7) Dowóz uczniów do szkół w Brańszczyku i Knurowcu winien rozpoczynać się z poszczególnych miejscowości od godz. 7.00 do godz. 7.45 najpóźniej.
8) Dowóz uczniów do szkoły w Nowej Wsi winien rozpoczynać się z poszczególnych miejscowości od godz. 7:00 do godz. 8:00 najpóźniej
9) Dowóz uczniów do szkół w Porębie Średniej winien rozpoczynać się z poszczególnych miejscowości od godz. 7.00 do godz. 7.30 najpóźniej.
10) Przedmiot zamówienia należy wykonać taką liczbą autobusów, aby zapewnić miejsca siedzące każdemu uprawnionemu uczniowi w trakcie przewozu. Autokary powinny być nie starsze niż z 2013 r. produkcji, sprawne techniczne, dopuszczone do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług.
11) Szacunkowa dzienna długość tras wynosi 295 km
12) Liczba kursów dziennie wynosi: 16
13) Liczba dowożonych uczniów wynosi łącznie: 178
14) Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej.
15) Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z harmonogramu pracy szkoły zmianie mogą ulec godziny przywozu i odwozu oraz liczba dzieci. W zależności od harmonogramu roku szkolnego ilość kursów może ulec zmianie. Zamawiający lub Dyrektor każdej ze szkół podstawowych objętych zakresem zamówienia poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie na dwa dni robocze przed planowaną zmianą, ale nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy.
16) Wykonawca do faktury ujmie faktyczną ilość wykonywanych kursów i liczbę faktycznie przejechanych kilometrów.
4. Wymagania stawiane wykonawcy:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania na etapie i przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 1 pkt 10 Projektu umowy.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
5) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435667,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459854,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459854,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA „P.K.S.GABO” BOGUSŁAW ZACHARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7620014307
7.3.3) Ulica: Witosa 6/8,
7.3.4) Miejscowość: WYSZKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA "P.K.S. GABO" BOGUSŁAW ZACHARSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA "P.K.S. GABO" BOGUSŁAW ZACHARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459854,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.