Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Gorzowie Wlkp., wraz z usunięciem azbestu z
elewacji”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@womp.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wompgorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynku Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Gorzowie Wlkp., wraz z usunięciem azbestu zelewacji”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14bbe2fa-1f22-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062227/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Gorzowie Wlkp. wraz z usunięciem azbestu z elewacji.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach konkursu nr RPLB.03.02.01-IZ.00-08-K01/17 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego -Lubuskie 2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna – projekty realizowane poza formułą ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOMP.AE.334.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w ramach projektu pn: ,,Termomodernizacja budynku Wojewódzkiego
Ośrodka Medycyny Pracy w Gorzowie Wlkp. wraz z usunięciem azbestu z elewacji”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami
technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem, zapisami projektu umowy oraz opisem przedmiotu
zamówienia. W tym m.in:
a) demontaż zewnętrznych elementów ścian osłonowych typu BISTYP-4 wraz z płytami szklanymi typu ,,Marblit” oraz płytami
warstwowymi PZ3/W (płyta azbestowo-cementowa z rama drewnianą oraz warstwa wełny),
docieplenie ścian ,,S3” tzn. przyziemia budynku oraz ścian klatki schodowej i szybu dźwigu osobowego, ściany ,,S1” tzn.
ściany wschodniej i zachodniej, ściany ,,S2” tzn. ściany północnej i południowej przy użyciu wełny mineralnej, wykończenie
ścian: cienkowarstwowy, fasadowy tynk strukturalny - silikonowy, malowany farbami silikonowymi,
docieplenie stropodachu przy użyciu wdmuchiwanej wełny mineralnej, docieplenie stropu nad przejściem przy użyciu wełny
mineralnej,
wymiana istniejącej stolarki okiennej PCV na nową stolarkę okienną,
-montaż nawiewników okiennych higrosterowanych,
-montaż wywiewników higrosterowanych,
wymiana istniejącej stolarki drzwiowej PCV na nową stolarkę drzwiową,
wymiana istniejących parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich na nowe,
oczyszczanie i malowanie istniejących balustrad i krat z wymianą elementów uszkodzonych,
wyremontowanie instalacji odgromowej (wymiana skorodowanych elementów instalacji),
wymiana istniejących elektrycznych podgrzewaczy wody na nowe,
montaż sterowanych zdalne głowic termostatycznych wraz ze sterownikiem w ramach systemu monitorowania i
zarządzania energią,
wymiana istniejących opraw oświetlenia podstawowego na nowe energooszczędne,
instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,
b)
demontaż istniejących jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzacji,
montaż nowych jednostek wewnętrznych i zewnętrznych,
c)
modernizacja kotłowni z wymianą źródła ciepła na nowy piec z układem kaskady 2 powietrznych pomp ciepła wraz z
systemem automatyki i sterowania
d)
remont schodów i strefy wejściowej (pochylnia, zejście do piwnicy, podest przed wejściem, zejście do przyziemia)
wymiana parapetów wewnętrznych,
audyt energetyczny powykonawczy,
Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania został określony w opisie zamówienia, SWZ, dokumentacji projektowej,
kosztorysie, przedmiarze specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262660-5 - Usuwanie azbestu
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3001200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3001200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3001200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UB SZAŁATA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366226427
7.3.3) Ulica: ul. A.W. Niegolewskich 10/7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-232
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3001200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa ochrony osób i mienia oraz konwój kasjerki z gotówką dla Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu OCT.
- Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.