eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie operatów szacunkowych oraz inwentaryzacji nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych oraz inwentaryzacji nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 58 58 124

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 58 58 273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/945743

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych oraz inwentaryzacji nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed88ccb4-32cb-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033410/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.35.2024.B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr I –sporządzenie inwentaryzacji lokalu będącego w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz na potrzeby sprzedaży tego lokalu - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.), oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1048)

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 350,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr II – oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr III – oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr IV - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr V - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VI –oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VII – oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VIII – oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet IX- oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet X- oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet XI -oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet XII- oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet XIII- oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet XIV- oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za przejęte z mocy prawa – art. 98 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.) działki gruntu wydzielone pod drogi publiczne, w wyniku podziału dokonanego na wniosek właścicielki określenie wartości gruntów wydzielonych pod drogi publiczne oraz oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych, z odrębnym uwzględnieniem wartości nakładów w postaci budynków i infrastruktury terenowej oraz ograniczonych praw rzeczowych, stanowiących własność Gminy Bydgoszcz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GWTG Wyceny Tomasz Gawron, Bartłomiej Ratajczak Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671477917

7.3.3) Ulica: Janowiecka 9

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-376

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "CZERLI" Lidia Czerwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9530077883

7.3.3) Ulica: Platynowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-445

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "CZERLI" Lidia Czerwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9530077883

7.3.3) Ulica: Platynowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-445

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Wyceny Kaja Siemiątkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030058024

7.3.4) Miejscowość: Sierakowo 27A

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GWTG Wyceny Tomasz Gawron, Bartłomiej Ratajczak Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671477917

7.3.3) Ulica: Janowiecka 9

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-376

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GWTG Wyceny Tomasz Gawron, Bartłomiej Ratajczak Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671477917

7.3.3) Ulica: Janowiecka 9

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-376

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Wyceny Kaja Siemiątkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030058024

7.3.4) Miejscowość: Sierakowo 27A

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Wyceny Kaja Siemiątkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030058024

7.3.4) Miejscowość: Sierakowo 27A

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7002,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7002,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7002,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filip Rybacki Rzeczoznawca Majątkowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531829405

7.3.3) Ulica: Marii Curie Skłodowskiej 48/59

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-088

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7002,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.