Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292952/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00399518/01 - Wynik z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261 847 577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.ozgst.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff8173a-fb26-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040603/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa materiałów pędnych i smarów do silników, narzędzi oraz dywaników samochodowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/2024/TP/Czołg.Sam./MPS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147548,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowegooraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 71015,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowegooraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz
nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 6436,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowegooraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 6378,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowegooraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 18367,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowegooraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 7944,97 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowegooraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 6275,36 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowegooraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 2091,08 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowegooraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211620-3 - Oleje smarowe wewnętrzne
4.5.5.) Wartość części: 26894,70 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowegooraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42913400-3 - Filtry paliwa
4.5.5.) Wartość części: 2144,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnych ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych i zwrócił się z wnioskiem do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w sprawie wyrażenia zgody na wybór najkorzystniejszej oferty po terminie związania ofertą. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca nie wyraził zgody na wybór jego oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6927,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16678,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6927,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6927,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6745,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20651,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6745,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6745,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Dostawa wyposażenia warsztatowego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
- Dostawa urządzeń warsztatowych
- Zakup i dostawa okleiniarki płyt meblowych
więcej: Oleje smarowe wewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.