eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261 847 577

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff8173a-fb26-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040603/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa materiałów pędnych i smarów do silników, narzędzi oraz dywaników samochodowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292952

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/2024/TP/Czołg.Sam./MPS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147548,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego
oraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 71015,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego
oraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz
nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 6436,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego
oraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 6378,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego
oraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 18367,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego
oraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 7944,97 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego
oraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 6275,36 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego
oraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 2091,08 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego
oraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211620-3 - Oleje smarowe wewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 26894,70 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego
oraz materiałów pędnych i smarów z podziałem na 9 (dziewięć) części:
część I zamówienia – dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego,
część II zamówienia – dostawa podnośnika samochodowego,
część III zamówienia – dostawa klucza dynamometrycznego,
część IV zamówienia – dostawa stołu warsztatowego,
część V zamówienia – dostawa prasy hydraulicznej,
część VI zamówienia – dostawa wózka do transportu kół pojazdów ciężarowych,
część VII zamówienia – dostawa trawersu do podnośnika kanałowego WWr-12,
część VIII zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów,
część IX zamówienia – dostawa odtłuszczacza i filtra paliwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.9 oraz nr 6.1 – 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.9. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42913400-3 - Filtry paliwa

4.5.5.) Wartość części: 2144,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31463,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71856,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31463,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 32-292

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31463,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2927,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2927,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2927,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska 16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2927,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.