Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00377122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00390433/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00393980/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00512411/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w przyziemiu oraz remont pomieszczenia łazienki w przyziemiu oraz remont pomieszczeń w przyziemiu oraz przystosowanie pomieszczenia na archiwum (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 27
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350962707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podedworze 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-686
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 65 84 567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp27@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp27.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84f96298-2e67-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w przyziemiu oraz remont pomieszczenia łazienki w przyziemiu oraz remont pomieszczeń w przyziemiu oraz przystosowanie pomieszczenia na archiwum (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84f96298-2e67-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00374517/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP27.271.1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 427453,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz remont łazienki w przyziemiu budynku szkoły4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 233920,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczenia na archiwum, remont pomieszczenia nr 3 i nr 7 oraz wymiana drzwi do pomieszczenia nr 4 w przyziemiu budynku szkoły4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 111442,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana wykładzin w gabinetach nr 216 i 111 oraz sali 113 wraz z malowaniem sali 113 i gabinetu 216 na 1 piętrze i 2 piętrze budynku szkoły4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 82091,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129137,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129137,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129137,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wojciech Róg ARSBUD
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2MJ BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357138271
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna nr 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-213
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129137,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-31 do 2024-08-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61487,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61487,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61487,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wojciech Róg ARSBUD
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2MJ BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357138271
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna nr 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-213
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61487,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-31 do 2024-08-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47834,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47834,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47834,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wojciech Róg ARSBUD
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2MJ BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357138271
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna nr 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-213
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47834,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-31 do 2024-08-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie awaryjnych napraw nawierzchni dróg i chodników na terenie kampusu AGH w Krakowie - DE-dzp.272-552/24
- 43. Usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, pozostających w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- 371.2024 Wyłonienie Wykonawcy na dostawę jednej (1) sztuki skanera dla Instytutu Historii UJ.
- Remont nawierzchni asfaltowej fragmentu drogi alei Żubrowej oraz fragmentu drogi alei Wędrowników
- "Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na terenie przy budynku Wydziału Technologii - LD GDDKiA Oddział w Krakowie"
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych w ramach projektu LIFE EKOMAŁOPOLSKA
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Nazwa projektu: "Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych
- Przebudowa wejścia głównego, wykonanie toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, remont holu głównego w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji precyzyjnej dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie.
- Przebudowa drogi gminnej Michałowo, Gmina Czarnia
- Budowa budynku gospodarczego w Tyszowcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.