eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarniaPrzebudowa drogi gminnej Micha³owo, Gmina Czarnia



Og³oszenie z dnia 2024-10-08

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Micha³owo, Gmina Czarnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CZARNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://czarnia.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej Micha³owo, Gmina Czarnia

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f3045654-e035-4482-b0dd-03f86a1ca921

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00536684

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00064311/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Przebudowa drogi gminnej Micha³owo, Gmina Czarnia

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3045654-e035-4482-b0dd-03f86a1ca921

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz drog± e-mailow±.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) i po¶wiadczania za zgodno¶æ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
„Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz drog± e-mailow±.
7. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie
pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
8. W przypadku za³±czników, które zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych s± opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ one opatrzone podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym (otaczaj±cym).
9. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych tylko do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
13. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest
Gmina Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w sprawach przetwarzania
Pañstwa danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@drmendyk.pl
Administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zw. z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego;
3) Dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z
którymi Administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz Administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc±
oprogramowania, zewnêtrznym audytorem). Odbiorcami danych bêd± tak¿e osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych
(Pzp);
4) Administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
5) Maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
2. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówieñ realizowanych
w ramach projektów (np. wspó³finansowanych
ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków.
2) Przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowi±zków wynikaj±cych z art. 15 ust. 1-3 RODO Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazw lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
tego postêpowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania danych okre¶la ustawa Pzp.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FUK.271.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa drogi gminnej Micha³owo. Gmina Czarnia
Miejsce realizacji zamówienia: województwo: mazowieckie; powiat: ostro³êcki; gmina: Czarnia; miejscowo¶æ: Micha³owo obrêb: 0007 Micha³owo na odcinku w km od 0+000,00 do km 8+172,00, + odcinek drogi od km 6+647,60 w lewo do granicy województw o d³ugo¶ci – 130 mb. D³ugo¶æ trasy g³ównej drogi ( 8 172 mb) + 130 mb = 8 302 mb.

Zamówienie obejmuje przebudowê istniej±cej jezdni bitumicznej (4,00 m) drogi gminnej do szeroko¶ci 5,0 m (odc. w km 0+000,00- 1+975,00), budowê utwardzonej drogi gminnej (nawierzchnia asfaltowa) szer. 5,0 m (odc. w km 1+975,00- 8+172,00),budowê poboczy gruntowych ulepszonych kruszywem ³amanym o szer. 0,75 m na ca³ej d³ugo¶ci drogi gminnej, budowê zjazdów zwyk³ych na drogi wewnêtrzne o naw. bitumicznej i szer. 5,0 m, budowê zjazdów zwyk³ych na dzia³ki niezabudowane o naw. z kruszywa o szer. 4,5 m, budowê zjazdów zwyk³ych na dzia³ki zabudowane o naw. bitumicznej o szer. 4,50 m, przebudowê istniej±cych rowów przydro¿nych lub wykonanie nowych rowów drogowych, budowê odcinka drogi kl. D na d³ugo¶ci – 130 mb do granicy z województwem warmiñsko-mazurskim od g³ównej drogi gminnej(na dz. nr 36).

Ponadto przewiduje siê wykonanie o¶wietlenia ulicznego w postaci autonomicznych latarni o zasilaniu solarnym w miejscach niebezpiecznych, tj. na skrzy¿owaniu z drog± wojewódzka i z drog± powiatow± ( 3 kpl., w lokalizacji wskazanej w PZT rys. nr 2.1-2.11), wykonanie do¶wietlenia przej¶æ dla pieszych poprzez wykonanie s³upów o¶wietlenia zasilanych z paneli solarnych ( w ilo¶ci - 6 kpl.), wykonanie oznakowania aktywnego przej¶æ dla pieszych ( ustawienie 6 kpl. znaków D-6, aktywnych, zasilanych panelami solarnymi w lokalizacji wskazanej na rys. PZT od nr 2.1 – do 2.11). Wykonanie utwardzonego kruszywem terenu pod miejsca obs³ugi rowerzystów z zakupem i monta¿em kompletnej stacji obs³ugi rowerów, ( w lokalizacji wskazanej w km 7+100,00 strona lewa trasy drogowej). Przestawienie kapliczki / krzy¿a przydro¿nego koliduj±cego z przebiegiem projektowanej jezdni drogi, niezbêdn± wycinkê drzew i krzaków w granicach projektowanej korony drogi z pasami po 0,75 m, tj. w pasie o szeroko¶ci min. 8,00 m (6,50 + 2 x0,75 m= 8,00 m). Pionow± regulacjê studzienek i urz±dzeñ podziemnych, wykonanie robót ziemnych w zakresie odhumusowania terenu w pasie o szeroko¶ci – min. 8,00 m oraz formowania korpusu ziemnego drogi gruntem z dokopów lub poprzez przerzuty poprzeczne gruntu.

1.Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni, poboczy i zjazdów:

● Droga gminna odcinek w km 0+000,00-1+975,00 o istniej±cej naw. bitumicznej o szeroko¶ci 4 m zostanie poszerzona do szeroko¶ci 5 m wraz z podbudow±:
- warstwa ¶cieralna z betonu asfalt. AC 11S o gr, 5 cm,
- istniej±ca naw. bitumiczna, na poszerzeniu 4 cm AC11W ( warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego )
- podbudowa na poszerzeniu 10 cm m. kr. ³amanego C50/30 cm fr. 0/31,50 mm
- pod³o¿e: grunt rodzimy , typ G1

● Droga gminna KR1– typowy przekrój konstrukcyjny na odcinku w km 1+975,00 – 8+172,00 ( i w bok 130 m od km 6+647,60 w lewo do granicy województw ):
- warstwa ¶cieralna z AC 11 S 50/70 grub. 5 cm, obc. ruchem KR 1,
- podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C50/30 grub. 10 cm ,
- wzmocnienie (pogrubienie) i poszerzenie istniej±cej naw. ¿wirowej poprzez wbudowanie mieszanki kruszywa naturalnego fr. 0/31,50 mm warstw± o grubo¶ci 10 cm,

● Pobocze

- mieszanka kruszywa ³amanego (C50/30) stabil. mechanicznie fr. 0/31,50mm o grub. 5 cm,
- warstwa dolna z m. kr. naturalnego CNR zag. mechanicznie o gr. 10 cm,
- pod³o¿e: grunt rodzimy lub nasyp uzupe³niaj±cy, typ G1
- spadek poprzeczny jednostronny - 6%
- szeroko¶æ pobocza - 0,75m

● Zjazdy zwyk³e na drogi dojazdowe/ zjazd zwyk³e do posesji – o nawierzchni bitumicznej

- warstwa ¶cieralna z AC 11S 50/70 grub. 5 cm, obc. ruchem KR 1,
- podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,5mm C50/30 o grub. 15 cm,
- warstwa dolna podbudowy z m. kr. naturalnego zag. mechanicznie fr. 0/31,50 mm o gr. 15 cm,
- pod³o¿e: grunt rodzimy lub nasyp uzupe³niaj±cy, typ G1,

● Zjazdy zwyk³e na u¿ytki rolne / le¶ne – o nawierzchni z m. kruszywa ³amanego

- nawierzchnia z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm grub. 15 cm
- podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
31,5mm o grub. 15 cm,
- pod³o¿e: grunt rodzimy lub nasyp uzupe³niaj±cy, typ G1

● Rowy odwadniaj±ce

Za³o¿ono wykorzystanie istniej±cych rowów do odwodnienia korpusu drogowego oraz wykonanie odcinkowo nowych rowów wed³ug potrzeb lub renowacjê rowów istniej±cych.

● Umocnienia rowów

Umocnienie skarp i dna rowów przewiduje siê do wykonania tylko w obrêbie wlotów i wylotów przepustów po ich przebudowie.

● Przepusty

Nie przewiduje siê konieczno¶ci przebudowy istniej±cego przepustu na kanale Cupel.

2. Kolizje
W docelowej dokumentacji projektowej bêdzie ujête rozwi±zanie ewentualnych kolizji :
- ze s³upami napowietrznej linii energetycznej,
- przestawienia kapliczki / krzy¿a przydro¿nego,
- niezbêdna wycinka drzew i krzewów

W/w kolizje wynikaj± z przebiegu projektowanej drogi gminnej i rowów przydro¿nych.

UWAGA: Zasadno¶æ i sposób rozwi±zania kolizji z infrastruktur± techniczn± , jak i prze³o¿enia tej infrastruktury w now± lokalizacjê, powinien byæ ustalony i uzgodniony przez jednostkê projektuj±c± z Zarz±dc± Drogi (Gmina Czarnia) oraz gestorami sieci w porozumieniu z Inwestorem (Gmina Czarnia) .

3. Odwodnienie
Odbiór wód opadowych z projektowanej drogi gminnej przewiduje siê do rowów przydro¿nych oraz powierzchniowo w teren. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu odwodnienia drogi, jednak¿e ka¿da zmiana musi zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego. Nale¿y przewidzieæ odtworzenie istniej±cych lub wykonanie nowych odcinków rowów drogowych lub takie ukszta³towanie terenu przyleg³ego do korony drogi w granicach pasa drogowego, aby umo¿liwia³ odbiór wody opadowej i jej wch³anianie do gruntu.

4. O¶wietlenie uliczne
Przewidziano wykonanie do¶wietlenia drogi gminnej na skrzy¿owaniach w ilo¶ci – 3 kpl., w postaci s³upów drogowych zasilanych panelami solarnymi
- wykonanie do¶wietlenia przej¶æ dla pieszych zasilanych równie¿ panelami solarnymi w ilo¶ci - 6 kpl.,
- wykonanie oznakowania aktywnego przej¶æ dla pieszych ( ustawienie 6 kpl. znaków D-6, aktywnych, zasilanych panelami solarnymi)

5. Kana³ technologiczny
Inwestor przewiduje wyst±pienie do Ministra Cyfryzacji o zwolnienie z obowi±zku budowy kana³u technologicznego w ramach zadania drogowego.
Nadmieniæ nale¿y, ¿e w my¶l art. 39 ust. 6c Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1376) Zarz±dca drogi mo¿e zostaæ zwolniony z obowi±zku budowy kana³u technologicznego, je¿eli w pobli¿u pasa drogowego istnieje ju¿ kana³ technologiczny lub linia ¶wiat³owodowa, posiadaj±ce wolne zasoby wystarczaj±ce do zaspokojenia potrzeb spo³ecznych w zakresie dostêpu do us³ug szerokopasmowych lub w sytuacji, gdy lokalizowanie kana³u technologicznego by³oby ekonomicznie nieracjonalne lub technicznie niemo¿liwe.

6. Wycinka drzew
Projektowana droga przebiega w otoczeniu lasów, czê¶ciowo w obszarze Doliny Omulwii i P³odownicy (obszar specjalnej ochrony Natura 2000). Zarz±d nad gruntami le¶nymi pe³ni Nadle¶nictwo Myszyniec pod nadzorem Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Olsztynie.
W ramach budowy drogi gminnej przewidziano wycinkê drzew i krzewów w ilo¶ci niezbêdnej dla realizacji przedmiotowego zadania.
Przyjêto równie¿ zabezpieczenie istniej±cych drzew na okres budowy oraz ciêcia pielêgnacyjne.
Nie wyklucza siê wycinki drzew i krzewów w innych lokalizacjach. Ostateczna forma gospodarki istniej±c± zieleni± bêdzie znana po uzgodnieniu geometrii z Zarz±dc± drogi i zatwierdzeniu projektu sta³ej organizacji ruchu przez Starostwo Powiatowe w Ostro³êce.

8. Zajêto¶æ terenu Zgodnie z opracowan± i za³±czonym projektem zagospodarowania terenu drogi inwestycja zlokalizowana bêdzie na dzia³kach istniej±cego pasa drogowego, dzia³kach wydzielonych pod pas drogowy oraz na dzia³kach wydzielonych z dz. prywatnych pod poszerzenia pasa drogowego – zgodnie z dokonanym operatem geodezyjnym podzia³u dzia³ek. Mapa podzia³u dzia³ek pod pas drogowy w za³±czniku nr 9.

Ponadto zakres prac obejmuje sporz±dzenie m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz innej dokumentacji wymienionej we wzorze umowy, stanowi±ca za³±cznik do SWZ
Szczegó³owy opis i sposób realizacji zamówienia okre¶laj± za³±czniki nr 9-13 tj. mapy podzia³u dzia³ek, opis do projektu zagospodarowania terenu, decyzja, opinia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR rysunki, plan orientacyjny lokalizacji drogi, przekroje normalne, przedmiar robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112500-0 - Usuwanie gleby

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzy¿owañ dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C)
Okres gwarancji (G)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. dotycz±cej Wykonawcy:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
− nale¿ycie wykona³ (zakoñczy³ tj. doprowadzi³ do wystawienia protoko³u odbioru lub równowa¿nego dokumentu), co najmniej 1 zadanie (umowê) w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy lub remontu drogi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto;
UWAGA:
1. Zadanie to roboty budowlane w ramach jednej umowy lub umów nastêpuj±cych po sobie bezpo¶rednio.
2. Je¿eli Wykonawca wykona³ zamówienie w walutach obcych Zamawiaj±cy przeliczy ich
warto¶æ przyjmuj±c ¶redni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

b. dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca, wska¿e osobê któr± musi mieæ dostêpn± na etapie realizacji zamówienia, spe³niaj±c± nastêpuj±ce wymagania:

I. Kierownik budowy (minimum 1 osoba):
− posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; (dot. wykluczenia z postêpowania)
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594, 1237.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 8 do SWZ. (dot. wykluczenia z postêpowania)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5do SWZ; (dot. warunków udzia³u w postêpowaniu)
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, Wykonawcy sk³adaj± jeden dokument – wzór stanowi za³±cznik nr 5do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 6 do SWZ; (dot. warunków udzia³u w postêpowaniu)
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawcy, sk³adaj± jeden dokument – wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie
zamówienia oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
2. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie
zamówienia oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu –
Podmiot udostêpniaj±cy zasoby - je¶li dotyczy
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia - je¶li dotyczy
4. Zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów
Wykonawcy - je¶li dotyczy
5. Pe³nomocnictwo - je¶li dotyczy
6. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, je¶li wadium nie jest wniesione w formie pieniê¿nej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku nr rachunku:
91 8920 0001 0000 1733 2000 0050
z dopiskiem "Wadium: Przebudowa drogi gminnej Micha³owo, Gmina Czarnia”.

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego.

5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - zgodnie z wzorem Za³±cznika nr 3 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, zobowi±zani s± dostarczyæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany w zawartej umowie w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1) Dopuszczalne zmiany odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
a) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianê zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
 zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone s± roboty budowlane objête umow±, powoduj±ce zmianê dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej,
 w uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e dopu¶ciæ wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej, w trakcie prowadzenia inwestycji w zakresie technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza siê je tylko, gdy proponowane przez Zamawiaj±cego rozwi±zanie jest niemo¿liwe do zastosowania lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt i nie prowadzi do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o wiêcej ni¿ 10% nale¿nego wynagrodzenia,
 je¿eli w toku realizacji przedmiotu umowy Strony ustal± wykonanie robót zamiennych, to roboty pierwotnie planowane zostan± wy³±czone z zakresu podstawowego przedmiotu umowy na podstawie zakresu zmian okre¶lonych w protoko³ach konieczno¶ci oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych okre¶lonych w kosztorysie Wykonawcy, o którym mowa w §2 ust. 3 pkt 1, a w przypadku braku takich elementów rozliczeniowych, podstaw± bêd± powszechnie stosowane katalogi KNR lub KNNR i ceny rynku lokalnego. Zakres robót zamiennych zostanie okre¶lony w protokole konieczno¶ci oraz przedmiarze robót sporz±dzonym przez Wykonawcê a zatwierdzonych przez Zamawiaj±cego. Natomiast wynagrodzenie z tytu³u wykonania robót zamiennych zostanie ustalone na podstawie kosztorysu Wykonawcy, o którym mowa w §2 ust. 3 pkt 1, wykonanego przez Wykonawcê, zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i ich uzasadnienie w protokole konieczno¶ci,
b) dopuszczalna jest zmiana zakresu umowy poprzez jej ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych prac okaza³o siê zbêdne, zmieni³y siê okoliczno¶ci zwi±zane z wykonaniem umowy lub wykonanie poszczególnych prac nie le¿y w interesie publicznym lub Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± warto¶æ na 5% realizacji zakresu umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza siê odpowiednio w stosunku do zmniejszonego zakresu prac. Podstawê wyceny zmiany stanowi³ bêdzie wykonany przez Wykonawcê, a zatwierdzony przez Zamawiaj±cego HRF sporz±dzony w oparciu o zestawienie kosztów okre¶lonych w §2 ust. 3 pkt 1 umowy.
c) dopuszczalna jest zmiana technologii wykonywania robót i/lub rodzaju materia³ów, z których bêd± roboty budowlane, w przypadku w szczególno¶ci zaprzestania produkcji materia³u b±d¼ wycofania i wprowadzenia przez producenta materia³u o parametrach i cechach u¿ytkowych lepszych lub jako¶ciowo wy¿szych lub technologicznie nowszych albo w³a¶ciwszych w zaistnia³ej sytuacji. Zmiana rodzaju materia³ów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcê szczegó³owego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materia³ów. Zmiana rodzaju materia³ów i/lub technologii realizacji, je¶li nie powoduje zmiany wynagrodzenia nie wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy,
2) Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy:
a) dopuszczalna jest zmiana sposobu przeprowadzenia odbioru koñcowego, prób lub testów, w sytuacji gdy taka zmiana oka¿e siê konieczna do prawid³owej oceny nale¿ytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê w szczególno¶ci gdy zmianie ulegnie technologia wykonania poszczególnych robót,

Szczegó³owe informacje dot. zmian umowy znajduj± siê we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-23 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na e-zamowienia.gov.pl. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-23 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-21

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.