eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrawnikiUsługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2024/2025.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 605

1.5.2.) Miejscowość: Trawniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trawniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9481c084-2e2a-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102305/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2024/2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373919

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki. Wykonanie zamówienia obejmuje: usługę transportową przewozu około 112 uczniów z terenu gminy Trawniki do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki i ze szkół do miejscowości zamieszkania na niżej określonych trasach przewozu. Wymogiem jest, aby kursy przywozów i odwozów uczniów realizowane były autobusem o liczbie miejsc minimum 58 miejsc siedzących.
Dowozy do szkół w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):
Trasa 1: Struża OSP – Struża (Ekotraw) – Struża Kolonia - Biskupice (szkoła),
pięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 11 km dziennie, łącznie 55 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie: Struża OSP - Struża (Ekotraw) Struża-Kolonia – Biskupice (szkoła) – około 46 uczniów.
Trasa 2: Ewopole – Dorohucza – Pełczyn – Siostrzytów – Bonów - Siostrzytów (szkoła) – Pełczyn – Trawniki (szkoła), pięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 22,4 km dziennie, łącznie 112 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie – około 66 uczniów.
Dzienny kilometraż dowozów uczniów do szkół – 33,4 km. Uczniów dowożonych – ok.112. Tygodniowy kilometraż dowozów uczniów do szkół – 167 km.
Odwozy ze szkół do miejscowości zamieszkania w rozliczeniu tygodniowym :
Trasa 1: Biskupice (szkoła) – Struża Kolonia – Struża – Struża Kolonia:
osiem odwozów w tygodniu o długości trasy 11 km, łącznie 88 km tygodniowo; na trasie Biskupice – Struża Kolonia – Struża, około 46 uczniów.
Trasa 2 : Siostrzytów (szkoła) – Bonów - Siostrzytów – Pełczyn:
pięć odwozów tygodniowo - trasa o długości 8,8 km, łącznie 44 km tygodniowo, około 34 uczniów.
Trasa 3: Trawniki (szkoła) – Ewopole – Dorohucza - Pełczyn – Siostrzytów (szkoła) -
Pełczyn – Trawniki-Kolonia:
pięć odwozów tygodniowo – trasa o długości 19 km, łącznie 95 km Tygodniowo, około
32 uczniów.
Dzienny kilometraż odwozów uczniów ok – od 38,8 km do 49,8 km, po uśrednieniu 44,30 km. Tygodniowy uśredniony kilometraż odwozów uczniów – 221,5 km.
Uwaga: w powyższym kilometrażu dowozów i odwozów nie uwzględniono kilometrów dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu Wykonawcy z przystanków końcowych.
Szczegółowe trasy dowozów i odwozów uczniów do szkół na terenie gminy Trawniki zamieszczone są w załączniku Nr 1a i Nr 1b do SWZ – mapy z trasami dowozów i odwozów.
Organizacja dowożenia:
1 Dowożenie realizowane będzie we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2024/2025 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211), z uwzględnieniem ustalonych przez dyrektorów dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych na podstawie § 5 powyższego rozporządzenia.
2 Godziny dowozu i odwozu uczniów na terenie gminy ustali Wykonawca bezpośrednio z dyrektorami szkół oraz dyrektorem GZEAS.
3 Autobus musi posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży, sprawną automatykę wszystkich drzwi uruchamianą ze stanowiska kierowcy oraz możliwość blokowania drzwi ze stanowiska kierowcy.
4 Awaria „głównego” pojazdu dowożącego uczniów do szkół nie zwalnia Wykonawcy z wykonania usługi. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek podstawienia w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od wystąpienia awarii, pojazdu zastępczego o takim samym standardzie jak autobus „główny” celem wykonania przewozu.
5 Dyspozycyjność Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach: dowóz/odwóz w sobotę w przypadku odrabiania zajęć niezrealizowanych w dni nauki szkolnej, przyspieszenie/opóźnienie dowozu/odwozu w związku z organizowanymi uroczystościami szkolnymi.
6 Osoby pełniące opiekę nad uczniami podczas dowozów/odwozów na terenie gminy, mają zapewniony bezpłatny przejazd w ramach sprawowanej opieki.
7 Zatrudnienie opiekunów podczas przewozów zapewniają szkoły (do szkół na terenie gminy, zadanie nr 1) i wykonawca usługi (opiekun do OSW Świdnik, zadanie nr 2). Opiekun zatrudniony przez wykonawcę usługi powinien spełniać określone przepisami prawa wymagania do pracy na tym stanowisku.
8 Wymogiem jest, by realizowane kursy do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku odbywały się autobusem/busem wyposażonym w elektroniczne urządzenie pokładowe do uiszczania opłat, gdyż część trasy dowozu i odwozu musi być realizowana płatną dla busów / autobusów drogą ekspresową S17.
9 Wymogiem jest, by dowóz/odwóz dziecka do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku realizowany był odpowiednim autobusem/busem, wyposażonym w rampę lub windę, przystosowanym do przewozu dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim.
10 Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w trakcie roku szkolnego liczba uczniów, którym gmina musi zapewnić dowóz do Ośrodka może się zwiększyć od podanej. Wymogiem jest aby Wykonawca zapewnił dowóz/odwóz autobusem/busem z odpowiednią liczbą miejsc, z zapewnieniem miejsc siedzących wszystkim przewożonym.
11 Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego trasa dowozu i odwozu może ulec zmianie.
W przypadku stwierdzenia zaniedbań w zakresie bezpieczeństwa dowożonych dzieci, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa :
- ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737),
- ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728),
- ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502),
- rozdziałem 4b ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560),
a także innymi przepisami prawa właściwymi dla realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 116150,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4. Wykonanie zamówienia obejmuje: realizacja przewozu około 15 uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida i z Ośrodka do miejscowości zamieszkania na określonej trasie przewozu (w tym trzech uczniów poruszających się na wózku inwalidzkim, dwóch bez możliwości przesiadania się na siedzenie w autobusie).
Dowóz i odwóz do Ośrodka w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):
Trasa dowozu: rozpoczęcie trasy 6:50 - Oleśniki(54) - Trawniki (szkoła), Ewopole (przystanek autobusowy), Trawniki-Kolonia (kaplica), Biskupice (rynek), Struża-Kolonia, Bonów, Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) godz. 7:50. Trasa dowozu długości 45 km.
Powrót do miejsca zamieszkania uczniów: Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) - godz. ok. 15:00 – Bonów, Siostrzytów, Struża-Kolonia, Biskupice (rynek), Trawniki-Kolonia (kaplica), Ewopole (przystanek autobusowy), Trawniki (szkoła), Oleśniki(54) – 16:20. Trasa powrotna długości 45 km.
Dzienny uśredniony kilometraż podczas dowozów i odwozów – 90 km. Uczniów około 15 (w tym trzech uczniów poruszających się na wózku inwalidzkim, dwóch bez możliwości przesiadania się na siedzenie w autobusie).
Szacowana liczba dni dowożenia – około 188 dni.
Organizacja dowożenia:
1 Dowożenie realizowane będzie we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2024/2025 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211), z uwzględnieniem ustalonych przez dyrektorów dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych na podstawie § 5 powyższego rozporządzenia.
2 Godziny dowozu i odwozu uczniów na terenie gminy ustali Wykonawca bezpośrednio z dyrektorami szkół oraz dyrektorem GZEAS.
3 Autobus musi posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży, sprawną automatykę wszystkich drzwi uruchamianą ze stanowiska kierowcy oraz możliwość blokowania drzwi ze stanowiska kierowcy.
4 Awaria „głównego” pojazdu dowożącego uczniów do szkół nie zwalnia Wykonawcy z wykonania usługi. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek podstawienia w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od wystąpienia awarii, pojazdu zastępczego o takim samym standardzie jak autobus „główny” celem wykonania przewozu.
5 Dyspozycyjność Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach: dowóz/odwóz w sobotę w przypadku odrabiania zajęć niezrealizowanych w dni nauki szkolnej, przyspieszenie/opóźnienie dowozu/odwozu w związku z organizowanymi uroczystościami szkolnymi.
6 Osoby pełniące opiekę nad uczniami podczas dowozów/odwozów na terenie gminy, mają zapewniony bezpłatny przejazd w ramach sprawowanej opieki.
7 Zatrudnienie opiekunów podczas przewozów zapewniają szkoły (do szkół na terenie gminy, zadanie nr 1) i wykonawca usługi (opiekun do OSW Świdnik, zadanie nr 2). Opiekun zatrudniony przez wykonawcę usługi powinien spełniać określone przepisami prawa wymagania do pracy na tym stanowisku.
8 Wymogiem jest, by realizowane kursy do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku odbywały się autobusem/busem wyposażonym w elektroniczne urządzenie pokładowe do uiszczania opłat, gdyż część trasy dowozu i odwozu musi być realizowana płatną dla busów / autobusów drogą ekspresową S17.
9 Wymogiem jest, by dowóz/odwóz dziecka do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku realizowany był odpowiednim autobusem/busem, wyposażonym w rampę lub windę, przystosowanym do przewozu dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim.
10 Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w trakcie roku szkolnego liczba uczniów, którym gmina musi zapewnić dowóz do Ośrodka może się zwiększyć od podanej. Wymogiem jest aby Wykonawca zapewnił dowóz/odwóz autobusem/busem z odpowiednią liczbą miejsc, z zapewnieniem miejsc siedzących wszystkim przewożonym.
11 Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego trasa dowozu i odwozu może ulec zmianie.
W przypadku stwierdzenia zaniedbań w zakresie bezpieczeństwa dowożonych dzieci , Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa :
- ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737),
- ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728),
- ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502),
- rozdziałem 4b ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560),
a także innymi przepisami prawa właściwymi dla realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 127482,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131412,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131412,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. IMPEX TRANS Mariusz Besztak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131783153

7.3.4) Miejscowość: Strzeszkowice Duże

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131412,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139872,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139872,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Zbigniew Paszkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131086230

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139872,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.