Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396442/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00417553/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Radymnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radymno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166281589
1.5.8.) Numer faksu: 166282417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radymno@radymno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-981e342c-3939-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Radymnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-981e342c-3939-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047761/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.I.271.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1760000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Radymnie
w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z modernizacją, polegającą na przebudowie i remoncie, Przedszkola Samorządowego w Radymnie przy ul. Kazimierza Wielkiego 4, 37-550 Radymno na dz. nr ew. 2432/19 - zgodnie z opracowaną wielobranżową dokumentacją projektową.
Budynek wybudowany na podstawie typowego projektu przedszkola 4 oddziałowego, w latach 80 tych XX wieku. Budynek przedszkola jest budynkiem trzykondygnacyjny, w tym częściowe podpiwniczenie.
W budynku na poszczególnych kondygnacjach znajdują się pomieszczenia związane z funkcją przedszkola, pomieszczenia kuchenne, zaplecze sanitarne, szatnie.
W piwnicy znajdują się pomieszczenia magazynowe.
Bryła główna budynku zawarta na rzucie zbliżonym do prostokąta, przykryta dachem płaskim. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z cegły ceramicznej i częściowo pustaków żużlobetonowych i ceramicznych oraz żelbetową konstrukcją nośną. Stropy wykonano z płyt kanałowych. Stropodach wentylowany budynku pokryty styropapą. Odwodnienie dachów realizowane rynnami i rurami spustowymi zewnętrznymi.
W budynku znajdują się dwie klatki schodowe pełniące komunikację pionową między kondygnacjami.
Wejście główne do budynku zlokalizowane w elewacji północno – zachodniej,
z zewnątrz przykryte zadaszeniem na słupkach stalowych. Budynek posiada również dodatkowe wejścia pomocnicze od strony elewacji południowo – wschodniej i południowo – zachodniej.
Obiekt nie pełni funkcji mieszkalnych i nie jest wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej.
W budynku mieści się przedszkole dla około 145 dzieci.
Obiekt posiada instalacje: wodociągową z przyłącza wodociągowego sieci miejskiej, kanalizacji sanitarnej z przyłącza kanalizacyjnego do sieci miejskiej, kanalizacji deszczowej odprowadzonej do sieci kanalizacji deszczowej miejskiej. Budynek zasilany: energią elektryczną z istniejącego przyłącza energetycznego, gazem z przyłącza gazowego. Ogrzewanie budynku przyłączem z istniejącej sieci ciepłowniczej miejskiej.
Dane ogólne budynku:
- Budynek wolnostojący, jednopiętrowy, podpiwniczony w 30%
- Szerokość budynku – 38,14 m
- Długość budynku – 14,64 m
- Wysokość budynku – 8,80 m
- Powierzchnia zabudowy – 483,40 m2
- Kubatura budynku – 4 167,00 m3
- Powierzchnia użytkowa – 886,65 m2
1. Inwestycja obejmuje w szczególności:
Piwnica:
- wymiana okien na nowe wraz z parapetami,
- wymiana drzwi do pom. -0/07 na drzwi p.poż. EI30,
- wykonanie hydrantu p.poż. w pom. -0/03 z wężem półsztywnym,
- zmiana lokalizacji układu pomiarowego wodociągowego,
- montaż zaworu pierwszeństwa dla instalacji hydrantowej,
- osuszenie i ocieplenie ścian piwnic i fundamentowych,
Parter:
- wymiana okien na nowe wraz z parapetami,
- wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wg rysunku rzutu parteru,
- p.poż. wydzielenie klatek schodowych,
- remont sanitariatów 0/06, 0/15, 0/18, 0/23 (nowe płytki na podłogach i ścianach, wymiana misek ustępowych i umywalek na nowe, wydzielenie kabin WC ze ścianek HPL, armatury, mieszaczy c.w.u.),
- remont zaplecza kuchennego 0/09, 0/10 (nowe płytki na podłogach i ścianach, odmalowanie ścian, nowe wyposażenie i umeblowanie,
- wykonanie wentylacji mechanicznej w pom. 0/09, 0/10,
- powiększenie otworów drzwiowych i montaż nowych nadproży,
- wymiana instalacji c.o. i obudowa grzejników,
- wymiana hydrantu p.poż. w pom. 0/08 z wężem półsztywnym,
- docieplenie ścian zewnętrznych.
Piętro:
- wymiana okien na nowe wraz z parapetami,
- wymiana drzwi wewnętrznych wg rysunku rzutu piętra,
- p.poż. wydzielenie klatek schodowych,
- remont sanitariatów 1/04, 1/15, 1/16, 1/17, 1/20 (nowe płytki na podłogach i ścianach, wymiana misek ustępowych, umywalek i natrysku na nowe, wydzielenie kabin WC ze ścianek HPL),
- remont kuchni i zaplecza kuchennego 1/08, 1/09, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13, 1/14, (nowe płytki na podłogach i ścianach, odmalowanie ścian, nowe wyposażenie i umeblowanie),
- wykonanie wentylacji mechanicznej w pom. 1/09, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13,
- powiększenie otworów drzwiowych i montaż nowych nadproży,
- wykonanie nowych ścianek działowych i ich wykończenie,
- wykonanie klap oddymiających na klatkach schodowych,
- wymiana instalacji c.o. i obudowa grzejników,
- wymiana hydrantu p.poż. w pom. 1/05 na boczny wysuwany z wężem półsztywnym,
- uzupełnienie oświetlenia awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w korytarzu 1/08,
- wykonanie zasilania nowej kuchenki gazowej i taboretów gazowych,
- docieplenie ścian zewnętrznych.
Stropodach:
- ocieplenie stropodachu styropianem,
- wymiana pokrycia stropodachu na nowe z papy,
- ocieplenie kominów,
- nowe obróbki blacharskie kominów i attyk,
- nowa instalacja odgromowa,
- nowe rynny i rury spustowe.
Niezgodności z przepisami techniczno-budowlanymi zostaną zrekompensowane przez proponowane rozwiązania zamienne, przedstawione w ekspertyzie technicznej dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej, co pozwoli stworzyć poziom bezpieczeństwa pożarowego na wystarczająco wysokim poziomie oraz pozwoli na niepogorszenie warunków ochrony przeciwpożarowej i zapewni bezpieczeństwo ekip ratowniczych.
Zaproponowane rozwiązania zamienne znacznie polepszają prowadzenie ewakuacji i działań ratowniczo gaśniczych, co pozwala uznać budynek za bezpieczny zarówno dla jego użytkowników jak i prowadzących akcję gaśniczą.
Uwaga! Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia jest:
- Przed rozpoczęciem robót uprzątnięcie pomieszczeń budynku
z pozostawionego wyposażenia oraz odpadów i ich zutylizowanie.
- Uzyskanie pozytywnych opinii Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczących zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową oraz spełnienia wymagań ochrony przeciwpożarowej, warunków BHP i wymagań higienicznych
i zdrowotnych.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa pozwolenia na użytkowanie najpóźniej w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego lub skutecznego zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy (jeśli będzie konieczne pozyskanie).
- Uzyskanie w ramach udzielonego pełnomocnictwa, zwiększenia zapotrzebowania mocy od PGE Dystrybucja SA RZE Jarosław, zgodnie
z zapisami dokumentacji projektowej, opłata za zwiększenie mocy po stronie Wykonawcy.
- Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z dostawą
i montażem wynikającego z opracowanej instrukcji wyposażenia w sprzęt gaśniczy i oznakowania.
- Prace związane z instalacją centralnego ogrzewania Wykonawca winien rozpocząć po zakończeniu okresu grzewczego i zakończyć przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, a wszystkie prace budowlane winny być prowadzone bezwzględnie w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników,
- prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający nieprzerwaną pracę i użytkowania placówki oświatowej z obowiązkiem przeprowadzenia prac szczególnie uciążliwych w okresie przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień).
Wykonawca winien to uwzględnić zarówno przy sporządzaniu oferty, jak i przy realizacji robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45431000-7 - Kładzenie płytek
42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2156753,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3065982,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI RADYMNO
więcej: przetargi RADYMNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.