eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wp@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tcuw.logintrade.net/zapytania_email,162812,869b2dd0f187b04d2304c8df92bc4d34.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e47994d-fbc3-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany w ramach Funduszu Europejskiego dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego z Krajowego Planu na Rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+2022 - 2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289964

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 31/2024/TCUW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 356359,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć (pozycje: tablice grafomotoryczne, tablice grafomotoryczne oburącz, klocki budowlane, klocki ogród, klocki zwierzęta świata, wózek dla lalki, nosidełko dla lalki, kasa, puzzle dźwiękowe zwierzęta, tablica edukacyjna, zabawka manualna, interaktywne puzzle, pojazdy, interaktywne puzzle dom, lalka bobas, wózek głęboki, domek dla lalek, lalki, zestaw lekarski, zestaw strażak).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

37520000-9 - Zabawki

37512000-0 - Części lalek lub akcesoria

37523000-0 - Puzzle

37510000-6 - Lalki

37511000-3 - Domki dla lalek

4.5.5.) Wartość części: 51443,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli, artykułów dekoracyjnych i bielizny pościelowej (pozycje: leżaczek, materac do łóżeczka, zestaw kołdry i poduszki dziecięcej, zestaw pościeli dziecięcej, prześcieradło, śpiworek dziecięcy, podkład nieprzemakalny, kocyk, szafka drewniana, plastikowe krzesełko do karmienia, bezpieczne lustro, krzesełko, płotek).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39143116-2 - Łóżeczka

39143112-4 - Materace

39512000-4 - Bielizna pościelowa

39512500-9 - Poszewki na poduszki

39512100-5 - Prześcieradła

39511100-8 - Koce

39161000-8 - Meble przedszkolne

39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 32265,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia placu zabaw (pozycje: tabliczki do malowania kredą, sygnalizator świetlny, znaki drogowe, samochód, plac zabaw 8 w 1, stacja benzynowa, huśtawka ogrodowa bocianie gniazdo, ścianka funkcyjna, jeździk/łazik, auto, wywrotka, bujak dwuosobowy, bujak jednoosobowy, jaskinia, tunel gąsienica).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195500-7 - Tablice do pisania kredą lub przybory

37529200-4 - Zabawki służące do jazdy

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

37527200-0 - Pojazdy do zabawy

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535260-7 - Tunele do placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 80426,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu dydaktycznego, animacyjnego i sportowego dla dzieci (pozycje: szarfa szkolna, zestaw sportowy, pachołki treningowe, bramki, koszykówka, tunel kot, magiczny dywan, KORP, zestaw logopedyczny, szpatułka płaska, chusta animacyjna, guma sensoryczna, instrument perkusyjny – rurki dźwiękowe, woreczki sensoryczne, piłka balonowa, kij deszczowy, gniotek, gniotek ser z dziurami, gniotek kula, zwierzątko zwijany język, chwytak, lina, stolik podświetlany, karty do diagnostyki dziecka, gra,
zestaw do nauki j. angielskiego, materiały do nauki j. włoskiego 1., materiały do nauki j. włoskiego 2., materiały do nauki j. włoskiego 3, zestaw do nauki matematyki metodą Domana, szklarnia na kółkach, mata do jogi dziecięcej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37524700-4 - Akcesoria do gier

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

37525000-4 - Balony i piłki do zabawy

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37520000-9 - Zabawki

39541110-0 - Lina

37524000-7 - Gry

39162000-5 - Pomoce naukowe

37421000-5 - Maty gimnastyczne

4.5.5.) Wartość części: 45889,17 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu sprzątającego i środków czyszczących (pozycje: szorowarka, pady, środek czyszczący, odkurzacz piorący, proszek do prania, myjka ciśnieniowa, wózek sprzątający, zestaw do sprzątania, Mop, pompa ssąco tłocząca, robot do mycia okien, profesjonalny odkurzacz, system do prasowania w tym deska i żelazko, oczyszczacz powietrza, generator ozonu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

39830000-9 - Środki czyszczące

42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym

39831000-6 - Preparaty piorące

42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

42122000-0 - Pompy

39713000-3 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

42981000-6 - Generatory ozonu

4.5.5.) Wartość części: 58918,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń i sprzętu gastronomicznego (pozycje: garnek z pokrywką, garnek z pokrywką, pojemnik GN 1/1, pojemnik do żywności, pojemnik do żywności, pojemnik na żywność, pokrywka do pojemnika z pozycji 6, pokrywka do pojemnika z pozycji 5, pokrywa do pojemnika z pozycji 4, sitko na lane kluski z łopatką, foremka do pasztetu, gałkownica do ziemniaków, deski do krojenia, patelnia aluminiowa, patelnia aluminiowa, patelnia do naleśników,
pojemnik do potraw ze stali nierdzewnej GN 1/3, pokrywka do pojemnika GN 1/3, pojemnik do potraw ze stali nierdzewnej GN 1/4, pokrywka do pojemnika GN 1/4, pojemnik do potraw ze stali nierdzewnej GN 1/6, pokrywka do pojemnika GN 1/6, dzbanek, obieraczka do warzyw, pojemnik na sztućce, znacznik, nóż do warzyw, wózek cateringowy, tacka do serwowania GN 1/1, pojemnik GN 1/1, kosz na sztućce do zmywarki, kosz do zmywarki, blender kuchenny kielichowy, rękawice piekarnicze, stół roboczy, tarcze do robota COUP wiórki, tarcze do robota COUP kostka, kubki z uchem, miseczka, talerzyk, gofrownica okrągła, gofrownica bąbelkowa, gofrownica do pączków, sitko,
praska do czosnku, miska metalowa, cedzak, tarka do warzyw, szpatułka do naleśników, lodówka na próbki, bateria stojąca kolumnowa).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1f do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39221130-7 - Pojemniki na żywność

39221200-9 - Zastawa stołowa

39241120-0 - Noże kuchenne

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39221160-6 - Tacki

39711210-4 - Rozdrabniacze żywności

39151200-7 - Stoły robocze

39221110-1 - Naczynia

39221240-1 - Misy

39221210-2 - Talerze

39711350-7 - Gofrownice

39711130-9 - Chłodziarki

42131000-6 - Krany, kurki i zawory

4.5.5.) Wartość części: 28772,48 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy do prowadzenia zajęć – multimedia oraz sprzęt biurowy (pozycje: radioodtwarzacz, głośnik mobilny, aparat fotograficzny, zestaw nagłaśniający, Laptop z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym,
drukarka).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1g do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 33026,51 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 2 wózków spacerowych 3-osobowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1h do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 6990,24 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia i sprzętu ogrodowego (pozycje: domek narzędziowy,
glebogryzarka, kosiarka, ostrza, namiot ogrodowy, plandeka).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1i do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki

16311000-8 - Kosiarki do trawników

39522530-1 - Namioty

44192000-2 - Inne różne materiały budowlane

4.5.5.) Wartość części: 17298,42 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów remontowych (pozycje: farba emulsyjna biała, farba emulsyjna jasnoszara, farba lateksowa turkusowa, gładź, taśma fizelinowa,
taśma malarska, panel szklany).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1j do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44810000-1 - Farby

4.5.5.) Wartość części: 1329,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52475,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155373,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57156,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57156,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72563,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143485,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72563,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS Paweł Król

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETULA IT Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811792397

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72563,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52607,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63350,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52607,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52607,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76549,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170367,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76549,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76549,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32306,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444435,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32306,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS Paweł Król

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETULA IT Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811792397

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32306,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61770,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23124 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTYWNIE W SZKOLE Angelika Grandyberg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863

7.3.4) Miejscowość: Błaszki

7.3.5) Kod pocztowy: 98-235

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23124 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1848,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4369,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1848,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS Paweł Król

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETULA IT Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811792397

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1848,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.