eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dzp.agh.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f874db59-18c0-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-254/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 dla Wydziału Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej, w którego zakres wchodzą m.in.:
• demontaże i prace rozbiórkowe (m.in. demontaż boazerii, zabudów meblowych, parkietu, starych opraw oświetleniowych, instalacji elektrycznej, parapetów),
• roboty tynkarskie i malarskie wraz z gruntowaniem powierzchni oraz naprawą zarysowań na ścianach i sufitach oraz założeniem siatki tynkarskiej,
• roboty związane z wykonaniem ścianki aluminiowej z drzwiami,
• roboty posadzkarskie (wykonanie wylewek i ułożenie płytek),
• wykonanie okładzin z płytek ceramicznych w kąciku sanitarnym,
• dostawa i montaż rolet/żaluzji wewnętrznych, sterowanych elektrycznie,
• remont instalacji elektrycznych tj. m.in.: bruzdowanie ścian i wkucie istniejącej instalacji elektrycznej, wymiana osprzętu, wymiana opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji p.poż. wraz z montażem czujek pożarowych, wykonanie instalacji sterowania roletami/żaluzjami, wykonanie okablowania strukturalnego, pomiary elektryczne instalacji i natężenia oświetlenia, montaż rozdzielni elektrycznej oraz szafy rack,
• wymiana parapetów,
• wymiana grzejników wraz z zaworami i głowicami termostatycznymi,
• przeprowadzenie prób szczelności instalacji c.o. wraz z regulacją układu c.o. w połączeniu z resztą pawilonu A-2,
• wymiana kratek wentylacyjnych w pomieszczeniu,
• dostawa i montaż podgrzewacza elektrycznego,
Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia (na całość zamówienia (materiały, urządzenia, wyposażenia, robocizna) na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy 36 miesięcy (3 lata) (kryterium oceny ofert), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315526,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197432 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogdan Kula Firma Remontowo- budowlana "Pracuś"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350838670

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-853

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197432 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.