Og³oszenie z dnia 2023-10-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00464674/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00468974/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
- 2024/BZP 00352178/01 - Wynik z dnia 2024-06-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ulicy Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w ¦widniku (odcinek od ul. Rac³awickiej do drogi krajowej S17)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w ¦widniku (odcinek od ul. Rac³awickiej do drogi krajowej S17)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e71a0024-6741-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00442082
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00058316/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Remont ulicy Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w ¦widniku (odcinek od ul.Rac³awickiej do drogi krajowej S17)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e71a0024-6741-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
- adres prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia znajduje siê w pkt 3.1) og³oszenia . Zarówno komunikacja elektroniczna jak i sk³adanie ofert odbywa siê przy wykorzystaniu odpowiednich funkcjonalno¶ci udostêpnionych na Platformie e-Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zampub@e-swidnik.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne). Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r (RODO) dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³
Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci: wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦widnik z siedzib± w ¦widniku, ul.Stanis³awa
Wyspiañskiego 27, 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej ¦widnik mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail:
iod@e-swidnik.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie podstawowym,4) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; 5)
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art.15RODO
prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)
nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WINZP.34.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych pod nazw± „Remont ulicy Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w ¦widniku (odcinek od ul. Rac³awickiej do drogi krajowej S17)”
2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
2.1 Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Uproszczona dokumentacja realizacji robót zawieraj±ca szczegó³y zastosowania przy przej¶ciach dla pieszych elementów poprawiaj±cych bezpieczeñstwo osób niedowidz±cych (p³ytki ryflowane, pasy prowadz±ce, zani¿enia krawê¿ników).
2) Projekt czasowej organizacji ruchu uwzglêdniaj±cy planowany postêp robót drogowych z zapewnieniem dostêpu do przyleg³ych posesji dla mieszkañców i innych u¿ytkowników w tym s³u¿b komunalnych.
3) Roboty budowlane,
4) Ustawienie tablic informacyjnych.
5) Dokumentacja powykonawcza z inwentaryzacj±.
2.2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia
1) Wniosek zg³oszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmuj±cego zg³oszenie dokona Zamawiaj±cy,
2) Zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
2.3 Roboty budowlane
Roboty budowlane remontowe wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcê i zatwierdzony przez Zamawiaj±cego uproszczony projekt wykonawczy.
2.4 Dokumentacja powykonawcza z inwentaryzacj±
1) Inwentaryzacja powykonawcza zawieraj±ca:
− Inwentaryzacjê powykonawcz± w wersji papierowej.
− Inwentaryzacjê powykonawcz± w wersji elektronicznej z rozszerzeniem *.tiff
− Inwentaryzacjê powykonawcz± (otwart± do edycji) z rozszerzeniem *.dxf lub *.shp wykonan± na wspó³rzêdnych geodezyjnych
2.5 Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce zakres przedmiotu zamówienia
Orientacyjna powierzchnia remontowanego zagospodarowania odcinka nr 1:
- d³ugo¶æ odcinka - 765 m
- jezdnia (z betonu asfaltowego) - 5 666 m2
- jezdnia (z betonowej kostki brukowej) - 269 m2
- jezdnia (opaska z betonowej kostki brukowej) - 443 m2
- chodnik - 5 386 m2
- ¶cie¿ka rowerowa - 1 916 m2
- zatoka autobusowa - 234 m2
- zatoka parkingowa - 442 m2
- zatoka parkingowa (regulacje lub przek³adki) - 823 m2
- zjazdy (regulacje lub przek³adki w przypadku wyst±pienia) - 183 m2
Orientacyjna powierzchnia remontowanego zagospodarowania odcinka nr 2:
- d³ugo¶æ odcinka - 1 390 m
- jezdnia (z betonu asfaltowego) - 9 519 m2
- jezdnia (opaska z betonowej kostki brukowej) - 271 m2
- chodnik - 6 321 m2
- ¶cie¿ka rowerowa - 1 985 m2
- zatoka autobusowa (regulacje lub przek³adki w przypadku wyst±pienia) - 444 m2
- zjazdy (regulacje lub przek³adki w przypadku wyst±pienia) - 1 206 m2
3. Zakres planowanych robót budowlanych
a) inwentaryzacja stanu istniej±cych nawierzchni chodników, ¶cie¿ek rowerowych (w razie konieczno¶ci),
b) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
c) frezowanie istniej±cej nawierzchni jezdni,
d) przewiezienie materia³u z frezowania we wskazane miejsce na terenie Gminy Miejskiej ¦widnik,
e) odbudowa konstrukcji jezdni kategorii ruchu KR3 w miejscach zapadniêæ drogi,
f) odbudowa konstrukcji jezdni w obrêbie skrzy¿owania z ulic± Kamiñskiego
g) odbudowa zatok autobusowych i postojowych na odcinku od ³±cznika ul. Wyszyñskiego z Hryniewicza do ul. Cisowej,
h) rozbiórka istniej±cych chodników wraz z konstrukcj±,
i) rozbiórka istniej±cych ¶cie¿ek rowerowych wraz z konstrukcj±,
j) rozbiórka znaków drogowych pionowych,
k) rozebranie krawê¿ników na odcinku od ulicy Rac³awickiej do ulicy Kamiñskiego a na pozosta³ym odcinku w miejscach wykruszeñ i zapadniêæ,
l) na wyniesionym przej¶ciu i przeje¼dzie, wykonanie w³a¶ciwego profilu zgodnego z SWZ
m) posortowanie materia³ów rozbiórkowych (kostki) i z³o¿enie na paletach kostki nadaj±cej siê do ponownego wykorzystania
n) przekruszenie materia³ów rozbiórkowych nie nadaj±cych siê do ponownego wykorzystania (kostka, obrze¿a, krawê¿niki),
o) zagospodarowanie pozosta³ych materia³ów rozbiórkowych (podbudowy, grunt z wykopów, zniszczone s³upki i znaki drogowe) we w³asnym zakresie,
p) transport materia³ów z rozbiórki (nadaj±cych siê do ponownego wykorzystania) we wskazane miejsce na terenie Gminy Miejskiej ¦widnik
q) regulacja studzienek i zaworów,
r) remont studzienek i wpustów ulicznych,
s) uzupe³nienie podbudowy jezdni przy rozbieranych krawê¿nikach,
t) wykonanie krawê¿ników na odcinku od ulicy Rac³awickiej do ulicy Kamiñskiego a na pozosta³ym odcinku w miejscach wykruszeñ i zapadniêæ,
u) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego grubo¶ci 10 cm,
v) wykonanie chodników (wraz z podbudow±) z betonowej kostki brukowej typu „Holland”, grubo¶ci 6 cm, koloru czerwonego. Przy przej¶ciach zastosowaæ Fakturowe Oznakowanie Nawierzchni (FON) zgodne z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych rekomendowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury,
w) wykonanie ¶cie¿ki rowerowej (wraz z podbudow±) z betonu asfaltowego, grubo¶ci 10 cm,
x) dostosowanie wysoko¶ciowe zjazdów na posesjê i zatok parkingowych,
y) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
z) roboty wykoñczeniowe,
aa) wykonanie zieleñców,
bb) zagospodarowanie terenu,
cc) nale¿y zachowaæ dotychczasowe rzêdne wysoko¶ciowe poszczególnych elementów ulicy,
dd) nale¿y zachowaæ dotychczasowe rozwi±zania sytuacyjne poszczególnych elementów ulicy. Roboty budowlane nie mog± wykraczaæ poza granice w³asno¶ci Gminy Miejskiej ¦widnik (pas drogowy).
ee) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych,
4. Dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ zamierzenia budowlanego z wymaganiami
wynikaj±cymi z odrêbnych przepisów
Przedmiot zamówienia jest zgodny z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta ¦widnik
5. O¶wiadczenie Zamawiaj±cego stwierdzaj±ce jego prawo do dysponowania nieruchomo¶ci± na cele budowlane:
Zamawiaj±cy posiada prawo do dysponowania nieruchomo¶ciami wchodz±cymi
w zakres remontu (ul. Remont ulicy Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w ¦widniku (odcinek od ul. Rac³awickiej do drogi krajowej S17)).
Dzia³ki o nr ewidencyjnych 1298/2, 1305/1, 1305/4, 1306/2, 1307/2, 1313/1, 1314/1, 1315/1, 1316/1, 1321, 1322/1, 1322/2, 1323/1, 1324/4, 1325/11, 1326/1, 1327/1, 1328/1, 1329/1, 1330/7, 1331/1, 1332/1, 1336/1, 1337/29, 1337/4, 1338/1, 1341/1, 1645/1, 1825, 1866/1, 1866/2, 307/6, 308/1, 318/4, 319/1, 322/15, 322/17, 322/49, 322/52, 322/54, 322/57, 322/59, 322/62, 323/25, 323/38, 323/41, 323/44, 327/3, 415/11, 416/13, 419/3, 421/2, 422/2, 423/2, 424/2, 426/2, 427/30, 428/26, 428/28, 428/29, 428/31, 429/12, 431/2, 433/5, 434/2, 442/5, 448/2, 451/3, 451/6, 451/7, 455/2, 456/2, 457/2, 469/7, 471/2, 493/1, 494/6, 494/8, 496/1, 498/1, 499/1, 500/1, 501/1, 502/1, 503/1, 511/2, 517/13, 318/3, 322/57, 1338/5, 1329/7, 1312/1, s± w³asno¶ci± Gminy Miejskiej ¦widnik. Wszystkie dzia³ki stanowi± pas drogowy drogi gminnej nr 105667L (ul. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego).
6. Przepisy prawne i normy zwi±zane z projektowaniem i wykonaniem robót budowlanych
1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 628 z pó¼n. zm.).
2) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z pó¼n. zm.)
3) Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679).
4) Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. poz. 2454).
5) Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotycz±cych dróg publicznych (Dz. U. poz. 1518).
6) Rozporz±dzenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpo¿arowego zaopatrzenia w wodê oraz dróg po¿arowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 124, poz. 1030).
7) Rozporz±dzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygna³ów drogowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2310).
8) Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2019 r. poz. 2311).
9) Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784).
10) oraz inne normy i przepisy powi±zane z w/w przepisami.
7. Dodatkowe informacje
1) Obiekt nie figuruje w rejestrze zabytków. W pobliskim s±siedztwie ulicy nie znajduj± siê obiekty wpisane do rejestru zabytków i objête opiek± konserwatorsk±.
2) Wniosek zg³oszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmuj±cego zg³oszenie posiada Zamawiaj±cy.
8. Wytyczne i zalecenia inwestorskie
a) Wykonawca robót zagospodaruje nadmiar gruntu, materia³y rozbiórkowe nie nadaj±ce siê do ponownego wykorzystania, swoim staraniem, na swoje ryzyko i swoim kosztem,
b) Wszystkie u¿yte do wykonania materia³y i wyroby musz± posiadaæ niezbêdne atesty, aprobaty i certyfikaty.
9. Szczegó³owy opis przedmiou zamówienia stanowi za³acznik nr 5 do SWZ – dokumentacja projektowa, SSTWiOR
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbywaæ siê bêdzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie nastêpuj±cych
kryteriów oceny ofert - cena 60%, okres gwarancji i rêkojmi 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) W zakresie posiada do¶wiadczenie niezbêdnego do wykonania zamówienia - wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na remoncie, budowie lub przebudowie drogi, ka¿da o d³ugo¶ci min. 500 m
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.
b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e dysponowanie osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej oraz posiadaj±c± co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w posiadanej specjalno¶ci,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a wprzypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków odopuszczenie do udzia³u wpostêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz zodsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie wsprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecz-nych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt1 Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u wpostêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie
z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 6 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów napotrzeby wykonania zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c
zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy).
2. Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych
dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych
baz danych w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji
dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz.700 z pó¼n.zm.).
3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) za¶wiadczenia, o którym mowa w sekcji 5.6) pkt 1 og³oszenia, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego,
¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w sekcji 5.6)
pkt 2 og³oszenia– sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
- wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem
4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa
ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp
zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ,
z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du
zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy (wystawione nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem).
5.Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy dotycz±cego niepodlegania wykluczeniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, potwierdzaj±cego tak¿e brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.z 2023r., poz. 1497)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± przedstawiæ:a) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo,
b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.117 ust. 4 (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ).
2. Zasady spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia podano w sekcji 5.4 og³oszenia
3.¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w
postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany w Umowie mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron na pi¶mie, w formie aneksu.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w nastêpuj±cym zakresie i na warunkach:
2.1 Wykonanie robót zamiennych w sytuacji gdy proponowane rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze , jako¶ciowo i technicznie.
2.2 Zwiêkszenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o wykonanie robót nieujêtych w dokumentacji oraz robót dodatkowych, których wykonanie jest potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia i których z przyczyn technicznych, gospodarczych lub ekonomicznych nie nale¿y oddzieliæ od zamówienia podstawowego.
2.3 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione,
2.4 Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
1) warunkami atmosferycznymi, które to uniemo¿liwiaj± lub utrudniaj± w wysokim stopniu wykonanie robót zgodnie z technologi± i przepisami BHP – utrzymuj±cymi siê przez okres co najmniej 3 dni,
2) ujawnieniem niewybuchów i niewypa³ów wymagaj±cych wstrzymania robót
i dokonania ich usuniêcia przez specjalistyczne s³u¿by,
3) niemo¿no¶ci± prowadzenia prac ze wzglêdu na okresow± ochronê miejsc gniazdowania ptaków oraz miejsc stanowi±cych ich ostojê lub miejsce ¿erowania oraz w innych przypadkach wstrzymania prac zwi±zanych z ochron± gatunkow± zwierz±t,
4) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu zamówienia,
5) zwiêkszeniem zakresu rzeczowego, o ile nie bêdzie ich mo¿na wykonywaæ równolegle z zamówieniem,
6) wadami dokumentacji projektowej, gdy konieczno¶æ ich usuniêcia wymaga wprowadzenia zmian przez projektantów, uzyskania uzgodnieñ, opinii, decyzji administracyjnych, itp.,
7) dzia³aniem si³y wy¿szej w rozumieniu postanowieñ Umowy, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy w okre¶lonym terminie – o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz
o czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania,
8) niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac ze wzglêdu na protesty spo³eczne zwi±zane
z wykonywaniem robót budowlanych – o czas zablokowania prac oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania,
9) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
10) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
11) wyd³u¿eniem minimalnych terminów uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego, pomimo dope³nienia przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego nale¿ytej staranno¶ci,
(ci±g dalszy w sekcji IX - pozosta³e informacje)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³adaæ nale¿y poprzez Platformê e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
ci±g dalszy z rubryki 7.4 "Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia":12) prowadzonymi równolegle robotami budowlano-monta¿owymi przez inne podmioty, które uniemo¿liwiaj± realizacjê zamówienia – o okres, w którym nie by³a mo¿liwa realizacja zamówienia z tego powodu potwierdzony przez Inspektora,
13) nastêpstwem wprowadzenia zmian w przepisach prawa.
Fakty te musz± byæ zg³oszone jako informacja przekazana Zamawiaj±cemu na pi¶mie.
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami, Strony ustal± nowe terminy z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia równy bêdzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju, nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ termin okre¶lony w §3 umowy nr G/R/2/2023 w sprawie udzielenia w 2023 roku dofinansowania ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie pn. „Remont ulicy Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w ¦widniku (odcinek od ul. Rac³awickiej do drogi krajowej S17)” zawartej z Wojewod± Lubelskim.
Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ wy³±cznie z przyczyn obiektywnych i wymaga pisemnego uzasadnienia.
Wyd³u¿enie terminu realizacji Zadania mo¿e nast±piæ po uzyskaniu zgody Wojewody Lubelskiego.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2.5 pkt 1) - 13) jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê i uzyskanie zgody drugiej Strony Umowy.
4. W terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku dotycz±cego robót, o których mowa w ust. 2.1, 2.2 wraz z propozycj± wyceny robót i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany Umowy i odpowiednio propozycji wyceny robót, zarówno w przypadku odmowy jak i akceptacji ¿±dania zmiany.
5. Powy¿sze zmiany mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron, w formie aneksu.
6. Bez zgody Zamawiaj±cego mog± byæ wykonywane jedynie prace maj±ce na celu niezw³oczne zapobie¿enie awarii, szkodzie lub utracie ¿ycia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowi±zany jest natychmiast zawiadomiæ Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu.
8. Niewa¿no¶æ któregokolwiek z postanowieñ Umowy nie narusza wa¿no¶ci pozosta³ych jej postanowieñ, a Strony zobowi±zuj± siê w takim przypadku niezw³ocznie zast±piæ niewa¿ne postanowienie innym, prawnie wi±¿±cym, które mo¿liwie najwierniej oddaje zamierzony cel niewa¿nego postanowienia.
Informacje dodatkowe:
Zamówienie dofinansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z wnioskiem nr RFDR/R/43/G/2023
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Us³ug Spo³ecznych w ¦widniku - Dziennego Domu Seniora w 2025 r.
- Dostawa kruszywa drogowego
- "Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku"
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia obiektów zarz±dzanych przez Zamawiaj±cego oraz w zakresie ochrony imprez sportowych lub artystycznych organizowanych przez Zamawiaj±cego
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (2)
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w ¦rodzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Bie¿±ce utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego dróg gminnych i dróg powiatowych na terenie miasta Ostrowca ¦wiêtokrzyskiego w 2025 roku.
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Je¿owe
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.