eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 251

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.miskiewicz@csk.umed.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/csk_umed

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa07df2c-5e23-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061780/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/101/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218513,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi”, w szczególności przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) w standardzie BLS (ang. Basic Life Support) dla personelu pielęgniarskiego oraz pozostałego personelu medycznego i niemedycznego oraz w standardzie BLS (ang. Basic Life Support) z elementami ALS dla personelu lekarskiego.
2.2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo – oddechowej (RKO):
2.2.1. w standardzie BLS (ang. Basic Life Support) dla personelu pielęgniarskiego oraz pozostałego personelu medycznego i niemedycznego szczegółowo określonych poniżej,
2.2.2. w standardzie BLS (ang. Basic Life Support) z elementami ALS dla personelu lekarskiego.
2.3. Przeprowadzenie szkoleń o standardzie BLS stanowi wymóg jednego ze standardów akredytacyjnych (OP3).
2.4. Realizacja cyklu szkoleń będzie następowała w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2.5. Szkolenia będą realizowane sukcesywnie na terenie siedziby Zamawiającego, w szczególności: w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251, ul. Sterlinga 13, ul. Pankiewicza16 /Sporna 36/50.
2.6. Łącznie liczba osób planowanych do przeszkolenia wynosi: 3.526 pracowników, w tym szkolenie dla personelu lekarskiego z elementami ALS zaplanowano dla: 1.250 osób – liczna osób może ulec zmianie, zgodnie z wskazaniami Zamawiającego w SWZ.
2.7. Zakres szkolenia z elementami ALS powinien zawierać, w szczególności:
• Farmakoterapię w NZK (Nagłe zatrzymanie krążenia)
• Monitorowanie/rozpoznanie zaburzenia rytmu serca w zatrzymaniu krążenia
• Defibrylację manualną

2.8. Zamawiający wymaga przeprowadzenie szkoleń w terminie od dnia podpisania umowy prze okres 3 miesięcy, w następujących cyklach: od 8 do 12 dni w każdym miesiącu, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W jednym dniu planowane jest przeszkolenie minimum 6 grup 20 osobowych – liczba osób biorących udział w szkoleniu w danej grupie może ulec zmianie.
2.9. W danym dniu, szkolenia będą wykonywane w godz. np. 8:00-10:00 / 10:30-12:30 /13:00-15:00 (godziny do uzgodnienia z Zamawiającym) - 3 szkolenia w ciągu dnia.
2.10. Przewidywany czas jednego szkolenia danej grupy to min. 2 godziny zegarowe.
2.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ i we wzorze umowy - załącznik nr 6 – Istotne postanowienia umowne.
2.12. KOD CPV: 79632000-3 – Szkolenie pracowników

4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż unieważnił przedmiotowe postępowanie, w związku z tym, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podstawa prawna: art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102254,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140238,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.