Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00375336/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
- 2023/BZP 00381639/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń po byłym bufecie w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Octowej 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 6655600
1.5.8.) Numer faksu: 85 6655610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń po byłym bufecie w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Octowej 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95b7f3f4-4715-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118491/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa pomieszczeń po byłym bufecie w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno - Skarbowego w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213486,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń po byłym bufecie w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Octowej 2, w skład którego wchodzi:
1) Remont pomieszczeń objętych zamówieniem min.: wyburzenie i budowa ścian działowych, wymiana posadzek, remont ścian i sufitów, remont instalacji elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnych, wymiana i montaż drzwi wewnętrznych,
2) Wyposażenie meblowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary (stanowiące materiał pomocniczy), zwane dalej „dokumentacją”, stanowiące załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195447,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296311,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220821,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROKREO MARCIN JAROŃKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 542 217 44 98
7.3.3) Ulica: Poleska 85
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-874
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace budowlane - Podwykonawca nieznany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220821,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2025 roku.
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
- Geodezyjne pomiary odkształceń i przemieszczeń obiektów mostowych w ciągu dróg zarządzanych przez Oddział w Białymstoku GDDKiA
- Oznakowanie poziome dróg powiatowych na terenie Powiatu Białostockiego w roku 2025
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Zakup gadżetów promocyjnych wraz z dostawą na potrzeby inicjatywy "Podlaski Uniwersytet Dziecięcy" ZK-DZP.262.22.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.