Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553623/01 - Wynik z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Sarnaki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sarnaki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Berka Joselewicza 3
1.5.2.) Miejscowość: Sarnaki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sarnaki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarnaki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Sarnaki”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c69ad575-d0e4-4cb2-b50f-45c3ab88095a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010830/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Sarnaki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c69ad575-d0e4-4cb2-b50f-45c3ab88095a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Emilia Borysiak, tel. 83 888 95 00, e-mail: inwestycje@sarnaki.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy
wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych)
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w SWZ rozdział II.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiI.271.14.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6200000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje budowę drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+973,
a w szczególności:
- roboty przygotowawcze, tj. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz z
opracowaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, mechaniczne ścinanie drzew z
karczowaniem pni,
- roboty ziemne – usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 10 cm, mechaniczne wykonanie
wykopów z wywozem urobku,
– profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
o gr. 20 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszyw łamanych stabilizowanych
mechanicznie (frakcja 0/31,5) grubości 15 cm
- skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych pod warstwę wiążącą,
- wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z AC 11 W 50/70
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC 1 S 50/70 KR 1-2 gr. 4 cm
- wykonanie nawierzchni zjazdów z mieszanki niezwiązanej 0,31,5 mm gr. 15 cm po zagęszczeniu w
ilości 63,50 m2
- wykonanie oznakowania pionowego w ilości 17 szt. słupków, znaki w ilości 15 szt.
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. 10
cm.
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych w ilości 4 szt.
zgodnie z warunkami decyzji Starosty Łosickiego nr 208.2019 o pozwoleniu na budowę znak
AB.6740.11.2019 z dnia 23.08.2019 r. oraz:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót.
4.2.5.) Wartość części: 1150000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi powiatowej nr 2012W o długości 2,66 km znajdującej się na działce nr ewid. 635,629 w obrębie nr 0019 Stare Litewniki i na działce ewid. 1476, 1474/2, 1474/1 w obrębie 0018 Nowe Litewniki.
Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności:
• Wykonanie opracowań przygotowawczych do sporządzenia projektów budowlanych (wraz z niezbędnymi decyzjami, opiniami, pozwoleniami i uzgodnieniami) i wykonawczych na przebudowę przedmiotowej drogi powiatowej.
• Sporządzenie przedmiarów robót.
• Zapewnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
• Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi powiatowej.
Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia w tym decyzję środowiskową i decyzję o pozwoleniu na budowę, a także
zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wykonać przebudowę przedmiotowej drogi i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia budowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy przedstawiono w załączniku nr 1.2 do SWZ , tj. w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacji technicznej.
4.2.5.) Wartość części: 3320000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej na odcinku od km 0+000 (od krawędzi z jezdnią asfaltową drogi powiatowej Nr 2006W) do km 0+145 za skrzyżowaniem z drogą wewnętrzną nr ew. 338 oraz na odcinku od km 0+000 (od krawędzi z projektowaną drogą gminną nr 200521W) do km 0+252 w miejscu zmiany nawierzchni drogi wewnętrznej o nawierzchni tłuczniowej na nawierzchnie z betonu asfaltowego.
Roboty budowlane będą wykonywane na działkach o numerach ewidencyjnych dz. nr ew. 236, 279,
338 – msc. Chlebczyn, obręb Nr 0006 Chlebczyn.
W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie:
- przebudowy istniejącej jezdni o nawierzchni żwirowo-tłuczniowej – wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0,31/5 mm o gr. 10 cm,
- podłoże z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/63 mm stabilizowane o gr. 20 cm
- wykonanie przebudowy istniejących poboczy gruntowych na pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm i szerokości po 0,5 m każde,
- wykonanie stałego oznakowania drogi gminnej,
zgodnie z:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót,
stanowiącymi załączniki nr 1.3. do niniejszego SWZ
4.2.5.) Wartość części: 320000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+400, a w szczególności:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne,
- wykonanie warstwy podbudowy na poszerzeniu drogi i włączeniu do DK19 z mieszanki kruszyw niezwiązanych z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie C50/30 o gr. 20 cm,
- wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw niezwiązanych z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie C90/3 o gr. 10 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm i szerokości 0,5 m każde,
- wykonanie przepustu pod drogą,
- roboty wykończeniowe i stałe oznakowanie drogi,
zgodnie z:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 1.4. do niniejszego SWZ
4.2.5.) Wartość części: 325000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+785, a w szczególności:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne,
- wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kruszyw niezwiązanych z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie C90/3 o gr. 20 cm na poszerzeniu drogi oraz na włączeniu do DP,
- wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw niezwiązanych z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie C90/3 o gr. 10 cm i szerokości 4,7 m,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 16 S 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm i szerokości 4,5 m,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm i szerokości 0,5 m każde,
- roboty wykończeniowe,
- stałe oznakowanie drogi,
zgodnie z:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót,
stanowiącymi załączniki nr 1.5. do niniejszego SWZ
4.2.5.) Wartość części: 630000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinku od km 0+502 do km 1+000, a w szczególności:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 2 cm
- wycinkę krzaków i odrostów wraz z uprzątnięciem
- przygotowanie podłoża pod pobocze z kruszywa łamanego
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2
- nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wyrównawcza) o śr. grubości 4,3 cm po zagęszczeniu
- oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową nawierzchni pod warstwę ścieralną przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2
- nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S (warstwa ścieralna) o grubości 4 cm po zagęszczeniu
- wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu
zgodnie z:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót,
stanowiącymi załączniki nr 1.6. do niniejszego SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 390000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 3 (trzy) zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie
drogi klasy technicznej D, Z lub wyższej o wartości brutto co najmniej:
- dla Części nr 1: jedna robota o wartości minimum 1 000 000,00 zł i dwie roboty o wartości minimum 400 000,00 zł.
- dla Części nr 2: jedna robota o wartości minimum 4 000 000,00 zł i dwie roboty o wartości minimum 1 000 000,00 zł.
- dla Części nr 3: jedna robota o wartości minimum 300 000,00 zł i dwie roboty o wartości minimum 200 000,00 zł.
- dla Części nr 4: jedna robota o wartości minimum 400 000,00 zł i dwie roboty o wartości minimum 200 000,00 zł.
- dla Części nr 5: jedna robota o wartości minimum 700 000,00 zł i dwie roboty o wartości minimum 500 000,00 zł.
- dla Części nr 6: jedna robota o wartości minimum 400 000,00 zł i dwie roboty o wartości minimum 200 000,00 zł.
b) dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy specjalności drogowej, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla Części nr 1: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
b) dla Części nr 2: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
c) dla Części nr 3: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
d) dla Części nr 4: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
e) dla Części nr 5: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
f) dla Części nr 6: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
dla każdego zadania oddzielnie.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy w Kornicy,
Oddział w Sarnakach nr 41 8048 0000 0000 1658 2000 0030 z dopiskiem:
Część I „ Przebudowa drogi gminnej Nr 200509W w msc. Bonin-Ogródki”
Część II „Przebudowa drogi powiatowej nr 2012W Chybów – Litewniki Stare – Walim – Nowa
Kornica”
Część III „Przebudowa drogi gminnej nr 200521W i drogi wewnętrznej nr ewid. 338 w msc.
Chlebczyn”
Część IV „Przebudowa drogi gminnej nr 200523W w msc. Rzewuszki”
Część V „Przebudowa drogi gminnej nr 200518W w msc. Rozwadów”
Część VI „Przebudowa drogi gminnej nr 200514W w msc. Nowe Litewniki”
5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub
poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium
przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty
wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania
ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego
postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Sarnaki,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58
p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.
zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie
utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot
wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98
p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:,
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu bądź warunków selekcji.
2) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o
których mowa w Rozdziale IX ust. 8 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o
których mowa:
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku,
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2.1 - 2.6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: portal eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI SARNAKI
więcej: przetargi SARNAKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.