eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sarnaki"Budowa i przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Sarnaki"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Sarnaki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sarnaki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Berka Joselewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Sarnaki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sarnaki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarnaki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c69ad575-d0e4-4cb2-b50f-45c3ab88095a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Sarnaki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c69ad575-d0e4-4cb2-b50f-45c3ab88095a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010830/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Sarnaki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6200000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5040650,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje budowę drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+973,
a w szczególności:
- roboty przygotowawcze, tj. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz z
opracowaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, mechaniczne ścinanie drzew z
karczowaniem pni,
- roboty ziemne – usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 10 cm, mechaniczne wykonanie
wykopów z wywozem urobku,
– profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
o gr. 20 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszyw łamanych stabilizowanych
mechanicznie (frakcja 0/31,5) grubości 15 cm
- skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych pod warstwę wiążącą,
- wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z AC 11 W 50/70
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC 1 S 50/70 KR 1-2 gr. 4 cm
- wykonanie nawierzchni zjazdów z mieszanki niezwiązanej 0,31,5 mm gr. 15 cm po zagęszczeniu w
ilości 63,50 m2
- wykonanie oznakowania pionowego w ilości 17 szt. słupków, znaki w ilości 15 szt.
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. 10
cm.
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych w ilości 4 szt.
zgodnie z warunkami decyzji Starosty Łosickiego nr 208.2019 o pozwoleniu na budowę znak
AB.6740.11.2019 z dnia 23.08.2019 r. oraz:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1150000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi powiatowej nr 2012W o długości 2,66 km znajdującej się na działce nr ewid. 635,629 w obrębie nr 0019 Stare Litewniki i na działce ewid. 1476, 1474/2, 1474/1 w obrębie 0018 Nowe Litewniki.
Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności:
• Wykonanie opracowań przygotowawczych do sporządzenia projektów budowlanych (wraz z niezbędnymi decyzjami, opiniami, pozwoleniami i uzgodnieniami) i wykonawczych na przebudowę przedmiotowej drogi powiatowej.
• Sporządzenie przedmiarów robót.
• Zapewnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
• Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi powiatowej.
Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia w tym decyzję środowiskową i decyzję o pozwoleniu na budowę, a także
zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wykonać przebudowę przedmiotowej drogi i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia budowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy przedstawiono w załączniku nr 1.2 do SWZ , tj. w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3320000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej na odcinku od km 0+000 (od krawędzi z jezdnią asfaltową drogi powiatowej Nr 2006W) do km 0+145 za skrzyżowaniem z drogą wewnętrzną nr ew. 338 oraz na odcinku od km 0+000 (od krawędzi z projektowaną drogą gminną nr 200521W) do km 0+252 w miejscu zmiany nawierzchni drogi wewnętrznej o nawierzchni tłuczniowej na nawierzchnie z betonu asfaltowego.
Roboty budowlane będą wykonywane na działkach o numerach ewidencyjnych dz. nr ew. 236, 279,
338 – msc. Chlebczyn, obręb Nr 0006 Chlebczyn.
W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie:
- przebudowy istniejącej jezdni o nawierzchni żwirowo-tłuczniowej – wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0,31/5 mm o gr. 10 cm,
- podłoże z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/63 mm stabilizowane o gr. 20 cm
- wykonanie przebudowy istniejących poboczy gruntowych na pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm i szerokości po 0,5 m każde,
- wykonanie stałego oznakowania drogi gminnej,
zgodnie z:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót,
stanowiącymi załączniki nr 1.3. do niniejszego SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 320000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+400, a w szczególności:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne,
- wykonanie warstwy podbudowy na poszerzeniu drogi i włączeniu do DK19 z mieszanki kruszyw niezwiązanych z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie C50/30 o gr. 20 cm,
- wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw niezwiązanych z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie C90/3 o gr. 10 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm i szerokości 0,5 m każde,
- wykonanie przepustu pod drogą,
- roboty wykończeniowe i stałe oznakowanie drogi,
zgodnie z:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 1.4. do niniejszego SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 325000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+785, a w szczególności:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne,
- wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kruszyw niezwiązanych z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie C90/3 o gr. 20 cm na poszerzeniu drogi oraz na włączeniu do DP,
- wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw niezwiązanych z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie C90/3 o gr. 10 cm i szerokości 4,7 m,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 16 S 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm i szerokości 4,5 m,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm i szerokości 0,5 m każde,
- roboty wykończeniowe,
- stałe oznakowanie drogi,
zgodnie z:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót,
stanowiącymi załączniki nr 1.5. do niniejszego SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 630000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinku od km 0+502 do km 1+000, a w szczególności:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 2 cm
- wycinkę krzaków i odrostów wraz z uprzątnięciem
- przygotowanie podłoża pod pobocze z kruszywa łamanego
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2
- nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wyrównawcza) o śr. grubości 4,3 cm po zagęszczeniu
- oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową nawierzchni pod warstwę ścieralną przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2
- nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S (warstwa ścieralna) o grubości 4 cm po zagęszczeniu
- wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu
zgodnie z:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót,
stanowiącymi załączniki nr 1.6. do niniejszego SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 390000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 923636,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205869,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 923636,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót wykończeniowych, roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 923636,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4396922,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4628060,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4396922,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót wykończeniowych, roboty brukarskie, roboty projektowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4396922,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 635086,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635086,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 635086,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372142153

7.3.3) Ulica: ul. Sidorska

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635086,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373025,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419310,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373025,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEDRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8260003703

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 1

7.3.4) Miejscowość: Osieck

7.3.5) Kod pocztowy: 08-445

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373025,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581337,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618035,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581337,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót wykończeniowych, roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581337,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229019,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287565,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229019,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót wykończeniowych, roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229019,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.